Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2024, 09:24:58
Ottensen zou ook prima rechtsmidden kunnen spelen. Duelkracht prima, diepgang en ook genoeg handelingssnelheid.
ik zie liever anders Gabi ervoor op het middenveld.

michello

Zou eigenlijk perfect zijn dat je ze samen kunt laten spelen op de backs. Links/rechts. Maar  dan kun je ze niet in hun volledige kracht laten komen. Pin me er niet aan vast maar er staat mij iets bij dat Cashili ook nog wel aardig met zijn linker kan ballen.

sk13

Gabi mooi als verdedigende middenvelder en ottesen op de back.

YellowBlue

Citaat van: sk13 op juli 27, 2024, 08:09:44
Gabi mooi als verdedigende middenvelder en ottesen op de back.
Kan, maar dan komt hij ook op de bank achter Souren

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op juli 21, 2024, 09:34:14
ik zie liever anders Gabi ervoor op het middenveld.

Daar is hij veel te druistig voor.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

brengt wel meer power op het middenveld,,v kaam en de jong samen
winnen geen duels en daar worden wedstrijden beslist

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Galdiano op juli 28, 2024, 08:54:19
Daar is hij veel te druistig voor.

Druistig.... prachtig woord, je bent vast ouder dan 50  :proost
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: denistel op juli 28, 2024, 12:02:52
brengt wel meer power op het middenveld,,v kaam en de jong samen
winnen geen duels en daar worden wedstrijden beslist
die gaan daar echt niet meer samen spelen. Misschien als invallers samen

YellowBlue

Citaat van: sunderland op juli 28, 2024, 12:08:41
die gaan daar echt niet meer samen spelen. Misschien als invallers samen
ik denk dat Van Kaam nog vertrekt

Arno A


Grijskijkert

Na 13 maanden voor het eerst weer gespeelt...
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Wanneer maakt Gabi zijn rentree?.

anderszchristian

Ook geen minuten gemaakt tegen Emmen zie ik..

De Gast

Had de cruciale voorzet ook wel mogen blokken..  :|

michello

Citaat van: De Gast op februari 14, 2025, 23:34:56
Had de cruciale voorzet ook wel mogen blokken..  :|

Had wat mij betreft niks moeten blokken. Bizarre wissel met zo?n stand. Amper gespeeld nog en dan gooi je hem voor de leeuwen..