Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Twente - Cambuur [9-4-23]

Gestart door Inferno-058, maart 23, 2023, 21:11:15

Vorige topic - Volgende topic

nee,wel?

Citaat van: Dokkumer op april 06, 2023, 10:01:09
Nee roze herten.

:_schater :_schater :_schater

nou er kenne nog 14 roze herten bij in de combi :y 8P

Mike SCC

De gastheer op zondagmiddag is de nummer vijf van de ranglijst: FC Twente. Een flinke uitdaging, weet ook Ultee. ?Dit is misschien wel de mooiste uitwedstrijd van het seizoen. We spelen zondag in een geweldig stadion met een ontzettend vijandige sfeer. Daar moet je als speler voor leven. En druk hoeven we in die zin niet meer te voelen.?

Wat zegt die kerel nou eigenlijk  :_schater

Noordcambuur

 :?Heeft Sjors een seizoenskaart van Twente :?

De Gast

Ach wat moet hij zeggen dan.. geef het hem te doen. Nog 7 wedstrijden om niks, de vibe is slecht en alles is mislukt.

Specuveter

Wel benieuwd met wat voor opstelling hij nu weer gaat starten?

nee,wel?

thuisvakken bij sparta ook uitverkocht dus als we welkom zijn zal dat ook wel weer met de nodige restricties zijn

bij vitesse nu nog wel mogelijkheden voor een thuisvak kaart

NRG

Blijft jammer dat we nog 7 wedstrijden hebben die nergens meer om gaan.

wiekie1969

Citaat van: Mike SCC op april 07, 2023, 17:11:33
De gastheer op zondagmiddag is de nummer vijf van de ranglijst: FC Twente. Een flinke uitdaging, weet ook Ultee. ?Dit is misschien wel de mooiste uitwedstrijd van het seizoen. We spelen zondag in een geweldig stadion met een ontzettend vijandige sfeer. Daar moet je als speler voor leven. En druk hoeven we in die zin niet meer te voelen.?

Wat zegt die kerel nou eigenlijk  :_schater

Sprookjes verteller die leeft in een sprookjes bos. Mijn naam is Sjors Ultee. Zelden iemand meegemaakt die zo ver buiten de werkelijkheid leefde.

wiekie1969

Je ziet het vuur op de training zegt hij. Dan ben je niet helemaal 100 punten volgens mij. Tis gewoon zielig.

nee,wel?

suu t niet wete buten de derby traingen kom ik der niet, maar je wete nooit hoe een koe een paashaas vangt

okkele

Citaat van: Mike SCC op april 07, 2023, 17:11:33
De gastheer op zondagmiddag is de nummer vijf van de ranglijst: FC Twente. Een flinke uitdaging, weet ook Ultee. ?Dit is misschien wel de mooiste uitwedstrijd van het seizoen. We spelen zondag in een geweldig stadion met een ontzettend vijandige sfeer. Daar moet je als speler voor leven. En druk hoeven we in die zin niet meer te voelen.?

Wat zegt die kerel nou eigenlijk  :_schater
wat wil je nou precies?
wat klopt er niet?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Kenne we niet beter even bellen met elkaar?

Skeelt iedereen een hoop gedoe

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op april 07, 2023, 19:15:31
Ach wat moet hij zeggen dan.. geef het hem te doen. Nog 7 wedstrijden om niks, de vibe is slecht en alles is mislukt.

Klopt en daar is hij mede verantwoordelijk voor.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: okkele op april 08, 2023, 16:37:58
wat wil je nou precies?
wat klopt er niet?

Je wilt er bij zijn maar kan net zo goed espn kijken, zoiets.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Mike SCC

Citaat van: okkele op april 08, 2023, 16:37:58
wat wil je nou precies?
wat klopt er niet?

Ik weet niet hoe het met jou zit maar Twente-uit komt bij mij nog niet in de top 5 mooiste uitwedstrijden. Het zijn elke week de superlatieven die Ultee eruit gooit waardoor je zin krijgt in de wedstrijd, 5 minuten speel je leuk mee en uiteindelijk raak je toch weer teleurgesteld. Dat is een beetje de kern van het verhaal