Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Emmen

Gestart door MILLWALL FC, maart 19, 2023, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

vialli

Als de nood het hoogst is, is de redding nabij  |:)


papier

Citaat van: okkele op maart 22, 2023, 14:50:34
voor "support" moet je niet op deze site zijn.
ik stel voor dat iedereen de definitie even googled.
schijtziek word je van dat constante gejank man, al voor de winterstop waren we gedegradeerd en gingen we weer naar de vrijdagavond.
ik blijf een supporter tot het niet meer hoeft.

Ik schrijf de frustratie hier graag van me af. Het meest pijnlijke vind ik nog dat we niet de slechtste ploeg hebben van de eredivisie en ook niet het slechtste voetbal spelen. Dat frustreert me echt enorm.

De spaarzame positiviteit bewaar ik graag voor het in het stadion.

Bankzitter

Dei frustratie heb ik ook.  We verliezen vaak niet door slecht spel of een betere tegenstander maar puur op weggeven van goals of niet afmaken van 100% kansen. Het voelt als onnodig anders toen de vorige keer toen we simpel weg echt geen kwaliteit over hadden na het vertrek van Ogbeche.


okkele

Citaat van: papier op maart 22, 2023, 18:07:41
Ik schrijf de frustratie hier graag van me af. Het meest pijnlijke vind ik nog dat we niet de slechtste ploeg hebben van de eredivisie en ook niet het slechtste voetbal spelen. Dat frustreert me echt enorm.

De spaarzame positiviteit bewaar ik graag voor het in het stadion.
de frustratie deel ik ook echt wel.
zeker de ploeg die er nu staat had ik graag vanaf het begin gezien, echt niet de slechtste in de eredivisie.
excelsior uit heb ik nog dagen last van gehad.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op maart 22, 2023, 21:25:58
de frustratie deel ik ook echt wel.
zeker de ploeg die er nu staat had ik graag vanaf het begin gezien, echt niet de slechtste in de eredivisie.
excelsior uit heb ik nog dagen last van gehad.
En dan te weten dat er een aantal van onze selectie uitkomen voor de Nationale teams van hun land en hier geen pepernoot weten te raken.
Kan niet alleen vormverlies blessures en pech zijn.

Ollie

Hoe staat het met uit-supporters? Nog steeds niet welkom? Of is dit een definitief feit voor de rest van het seizoen? Paar jaar terug hadden we met Emmen-supporters nog een gezamenlijke pre-match-drinking. Ze mutte niet su moeilijk doen bij de gemeente juh

Teun Seun

Citaat van: Ollie op maart 24, 2023, 16:52:40
Hoe staat het met uit-supporters? Nog steeds niet welkom? Of is dit een definitief feit voor de rest van het seizoen? Paar jaar terug hadden we met Emmen-supporters nog een gezamenlijke pre-match-drinking. Ze mutte niet su moeilijk doen bij de gemeente juh
Lijkt mij echt een overbodige vraag dit....

Die komen dit seizoen niet meer namelijk

Delfzijl/Cambuur

Cam - Fey naar 16.45 ipv 14.30    :(

Treb

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 24, 2023, 19:08:38
Cam - Fey naar 16.45 ipv 14.30    :(

Alles voor de top 3..

Dat Cambuur op een donderdagavond om 20:00 uur in Rotterdam moest spelen en dan de zondag erop om 12:15 tegen Hveen is compleet normaal.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 24, 2023, 19:08:38
Cam - Fey naar 16.45 ipv 14.30    :(
en Cambuur Leeuwarden pikt alles maar h? wordt er kotsmisselijk van knvb.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op maart 25, 2023, 09:10:12
en Cambuur Leeuwarden pikt alles maar h? wordt er kotsmisselijk van knvb.

Denk je dat je er iets aan kan doen? Weigeren te spelen?

Inferno-058

Ach ik vind dit nog meevallen. Een wedstrijd verplaatsen naar een donderdagavond 2 dagen voor de derby, dat was erg.

nee,wel?

nog een paar potjes voor spek en bonen  en dan is het zomerstop of geloven jullie nog in een houdini act?

De Gast

Nou als je binnen een half uur met 4-0 achter komt tegen Excelsior dan is het voor mij toch echt wel gebeurd. De verdediging was nu juist onze enigszins stabiele factor.
Waar moet je nu nog op leunen?