Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Emmen

Gestart door MILLWALL FC, maart 19, 2023, 21:41:23

Vorige topic - Volgende topic

MILLWALL FC

zaterdag avond 01-04  20:00    spelen we thuis tegen fc emmen    laatste strohalm?...........

Doke maar klonen en 11 Doke s t veld in ramme rosse beuke :zweep

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

zeewolde

Nu nog ff totaal geen zin in

Trainert!

Deze winnen we wel. Maar het zal niet genoeg zijn

Delfzijl/Cambuur

Zal er weer zijn zoals bijna elke thuiswedstrijd..... Cambuur is mien club, ik blief se altiid trouw.
Ere of 1ste. Mien geel blauw pakt niemand my af.
Ken nie slape, begin al grunnings te lullen hier..... kappe Delfzijl.
Trusten. Kutdag.

Montana

Godverdomme wat slecht. Typisch SCC om het te verneuken. Het laatste sprankje hoop weg. Kut club, maar wel de mooiste kut club.



Vlampiep

#6
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 19, 2023, 22:44:39
Zal er weer zijn zoals bijna elke thuiswedstrijd..... Cambuur is mien club, ik blief se altiid trouw.
Ere of 1ste. Mien geel blauw pakt niemand my af.
Ken nie slape, begin al grunnings te lullen hier..... kappe Delfzijl.
Trusten. Kutdag.
Mijn vader zei altijd, je mutte niet 2 keer naar de zelfde slechte film gaan.
Dus nam ik mij gisteravond voor dit seizoen te laten voor wat het is en mijn tijd anders te besteden dan mij 90 minuten rot te ergeren.
Jouw clubliefde is zo intens weergegeven, wat mij heeft gerenanimeerd waardoor mijn blauw gele bloed weer is gaan stromen en ga de gang naar het stadion weer oppakken.

Mike SCC

Konden we maar fast-forwarden naar het einde van het seizoen. Ben er wel klaar mee, de mooiweervoetballers die in de cruciale wedstrijden telkens totaal door het ijs zakken.

Ollie

Kans op directe handhaving is na gisteren natuurlijk heel klein. Maar... win je tegen Emmen is het verschil met plek 16 nog maar 2 punten... Raar seizoen!

mario

Citaat van: Ollie op maart 20, 2023, 15:52:52
Kans op directe handhaving is na gisteren natuurlijk heel klein. Maar... win je tegen Emmen is het verschil met plek 16 nog maar 2 punten... Raar seizoen!
Ja en had je gisteren gewonnen dat stond je op 1 punt van de veilige 15e plaats  ;(

PePe

Calvin Mac-Intosch hoort zeker in de basis!

Specuveter

Deze wedstrijd winnen en het forum is weer 180 graden om!! :_schater

hobbes

Citaat van: Specuveter op maart 20, 2023, 17:10:39
Deze wedstrijd winnen en het forum is weer 180 graden om!! :_schater

Ben bang van niet, Excelsior en Emmen moesten gewonnen worden, alleen Emmen heb je niks aan. Het is wat het is, maar als je in de cruciale duels niet thuis geeft dan is degradatie onvermijdelijk.

CambuurArnhem

Citaat van: hobbes op maart 20, 2023, 17:43:14
Ben bang van niet, Excelsior en Emmen moesten gewonnen worden, alleen Emmen heb je niks aan. Het is wat het is, maar als je in de cruciale duels niet thuis geeft dan is degradatie onvermijdelijk.

Het is wel de laatste kans, da's alles wat ik weet... Ben nog steeds teleurgesteld over die nederlaag van gisteren. Zo jammer.


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op maart 20, 2023, 10:59:18
Mijn vader zei altijd, je mutte niet 2 keer naar de zelfde slechte film gaan.
Dus nam ik mij gisteravond voor dit seizoen te laten voor wat het is en mijn tijd anders te besteden dan mij 90 minuten rot te ergeren.
Jouw clubliefde is zo intens weergegeven, wat mij heeft gerenanimeerd waardoor mijn blauw gele bloed weer is gaan stromen en ga de gang naar het stadion weer oppakken.

Heh wat mooi Vlam |:)