Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Update na het contract van Pichel

   Selectie Cambuur 2023/ 2024               
                  
   Opties               
   Bert Minnema      2022/2023       optie voor nog een jaar   
   Maxim Gullit       2022/2023       optie voor nog een jaar   
   Jamie Jacobs      2022/2023      optie voor nog een jaar   
   Roberts Uldrikis      2022/2023      optie voor nog een jaar   
                  
   Keepers               
                  
                  
   Verdedigers               
   Alex Bangura      2023/2024         
   Marco Tol       2023/2024         
   Jhondly van der Meer       2023/2024         
   Sekou Sylla       2023/2024         
   Leon Bergsma       2024/2025         
   Floris Smand      2023/2024      optie voor nog een jaar   
                  
   Middenvelders               
   Michael Breij      2023/2024      optie voor nog een jaar   
   Daniel van Kaam      2024/2025         
   Vincent Pichel      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Aanvallers               
   Milan Smit      2023/2024      optie voor nog een jaar   
   Silvester van der Water      2024/2025      optie voor nog een jaar   
                  
   Trainers               
   Sjors Ultee      2023/2024      hoofdtrainer   
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Wat gaat er gebeuren met Minnema,Jacobs ,Gullit en Uldrikis deze spelers hebben nog een optie in hun kontrakt.

papier

Minnema en Uldrikis zou ik sowieso verlengen. Gullit amateurcontract als hij wil en Jacobs zit ik echt over te twijfelen.

Noordcambuur

Citaat van: papier op maart 09, 2023, 10:27:17
Minnema en Uldrikis zou ik sowieso verlengen. Gullit amateurcontract als hij wil en Jacobs zit ik echt over te twijfelen.
dit moet allemaal voor 1 april toch :?

Gasgeve

De vraag is wie gaat nu die keus maken? Booy zou vreemd zijn, maar Reijnen is officieel nog niet bij ons aan de slag.

Mike SCC

Citaat van: Gasgeve op maart 09, 2023, 11:00:38
De vraag is wie gaat nu die keus maken? Booy zou vreemd zijn, maar Reijnen is officieel nog niet bij ons aan de slag.

Dan lijkt mij Ultee toch?

papier

Vd Belt is nog steeds verantwoordelijk dus die zal het zijn lijkt mij :P


Gasgeve

Citaat van: Mike SCC op maart 09, 2023, 11:04:29
Dan lijkt mij Ultee toch?
In principe zijn contractverlengingen de rol van een technisch manager. Dit is Booy momenteel nog. Maar dan zou Booy 'over zijn graf' reageren. Ook Ultee is nog niet zeker van een plek volgend seizoen. Dus het zou vreemd zijn dat hij hierover meepraat. Maar van den Belt zal het wel weer opknappen.

Bankzitter

Verlengen zal vooral worden gedaan om een transfersom veilig te stellen. Dan kun je later nog beslissen een speler in de verkoop te zetten of aan de selectie toe te voegen. Dan denk ik vooral aan Uldrikis.Hnagt ook van het salaris af natuurlijk, maar zou die niet gratis de deur uit laten lopen als er de marktwaarde nog een paar ton is.

Bernardo

Reijnen is natuurlijk op de achtergrond allang bezig, alleen officieel nog niet.

Mike SCC

#10
Citaat van: Gasgeve op maart 09, 2023, 11:31:46
In principe zijn contractverlengingen de rol van een technisch manager. Dit is Booy momenteel nog. Maar dan zou Booy 'over zijn graf' reageren. Ook Ultee is nog niet zeker van een plek volgend seizoen. Dus het zou vreemd zijn dat hij hierover meepraat. Maar van den Belt zal het wel weer opknappen.

Ultee heeft toch voor 1.5 jaar getekend? Dus die zal wel "zijn" team mogen gaan neerzetten i.s.m. Booy en Reijnen die de contractverlengingen doen, zou ik zeggen

Edit: en de rol van Vd Belt niet te vergeten.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 09, 2023, 11:35:41
Verlengen zal vooral worden gedaan om een transfersom veilig te stellen. Dan kun je later nog beslissen een speler in de verkoop te zetten of aan de selectie toe te voegen. Dan denk ik vooral aan Uldrikis.Hnagt ook van het salaris af natuurlijk, maar zou die niet gratis de deur uit laten lopen als er de marktwaarde nog een paar ton is.
klopt Bankzitter het is wel een dingetje hoor ga je het kontrakt verlengen of ligt je de optie niet.

De Gast

Citaat van: Bankzitter op maart 09, 2023, 11:35:41
Verlengen zal vooral worden gedaan om een transfersom veilig te stellen. Dan kun je later nog beslissen een speler in de verkoop te zetten of aan de selectie toe te voegen. Dan denk ik vooral aan Uldrikis.Hnagt ook van het salaris af natuurlijk, maar zou die niet gratis de deur uit laten lopen als er de marktwaarde nog een paar ton is.

Het is wel aandoenlijk om te lezen hoe supporters blijkbaar gehecht zijn aan bepaalde spelers.
Onze beste spelers leveren al geen centen op.. dan kun je het wel over verkoop gaan hebben maar verlies je de realiteit wat uit ogen.

Bankzitter

Gast, je zit er helemaal naast.
Ik wil geen contracten verlengen omdat ik spelers zo aardig vind of ze nog een kans verdienen, maar om geld in kas te krijgen voor nieuwe spelers.

Dat gejank van "niemand wil onze spelers hebben" is ook niet helemaal waar. vd Belt wil het onderste uit de kan en de TS is bang om jongens als Kallon en Hoedemakers te moeten vervangen. Bangura, Uldrikis of Hoedemakers  hadden elk eind vorig seizoen minimaal 5 ton opgeleverd.
Bangura en Uldrikis kun je nog steeds een leuk bedrag voor krijgen maar minder dan een plek in het linkerrijtje.

We moeten echt naar een ander beleid. Goede scouting, langdurige contracten, geen rare clausules en direct verkopen als een speler het goed doet.
Hopelijk zijn we het daar wel over eens.

papier

Citaat van: Bankzitter op maart 10, 2023, 07:47:58
Gast, je zit er helemaal naast.
Ik wil geen contracten verlengen omdat ik spelers zo aardig vind of ze nog een kans verdienen, maar om geld in kas te krijgen voor nieuwe spelers.

Dat gejank van "niemand wil onze spelers hebben" is ook niet helemaal waar. vd Belt wil het onderste uit de kan en de TS is bang om jongens als Kallon en Hoedemakers te moeten vervangen. Bangura, Uldrikis of Hoedemakers  hadden elk eind vorig seizoen minimaal 5 ton opgeleverd.
Bangura en Uldrikis kun je nog steeds een leuk bedrag voor krijgen maar minder dan een plek in het linkerrijtje.

We moeten echt naar een ander beleid. Goede scouting, langdurige contracten, geen rare clausules en direct verkopen als een speler het goed doet.
Hopelijk zijn we het daar wel over eens.

Hoewel we geen NEV meer hebben is de hoeveelheid euro's op de bank nog zeer beperkt. Om die reden denk ik dat de manier waarop het nu gaat (contract met opties) een goede middenweg is die ons wel de ruimte geeft aan spelers te verdienen maar ons niet bindt aan langdurige contracten voor een eventuele misser waarbij we dat geld allemaal kwijt zijn. Nu we van ons NEV af zijn is wat mij betreft de belangrijkste stap om ook de scouting verder te professionaliseren, zoals dat de afgelopen jaren ook met de jeugd is gedaan. En dan van daaruit verder bouwen en tzt, na een aantal goede transfers, kunnen we ook wat meer 'gokken' op transfers + langdurige contracten.