Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Grijskijkert op oktober 01, 2023, 13:17:29
Volgens mij is hij(Ultee) door Booy aangesteld...Zelfs naar de eerste plek is te overzien, en je ziet het aan de uitslagen, in de KKD kan alles gebeuren en je hebt de play-offs ook nog...
.in de PO zijn we de afgelopen 15 jaar nog nooit succesvol geweest.
Als Cambuur iets wil moeten ze voor de plekken 1 en 2 gaan. Onder ultee gaat dat nooit gebeuren.

zeewolde

Reijnen denkt na iedere overwinning zal de storm wel weer gaan liggen.

Een statement zou zijn bij thuiswedstrijd zoveel mogelijk teibunes leeg tot de 12e minuut en dan minutenlang Henk de Jong toezingen bij betreden tribunes.

Zou misschien echt wat duidelijk maken.

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op oktober 01, 2023, 13:17:29
Volgens mij is hij(Ultee) door Booy aangesteld...Zelfs naar de eerste plek is te overzien, en je ziet het aan de uitslagen, in de KKD kan alles gebeuren en je hebt de play-offs ook nog...
Hier is geen spelt tussen te krijgen :_schater :_schater :_schater.

denistel

Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2023, 13:49:06
Hier is geen spelt tussen te krijgen :_schater :_schater :_schater.


top 10 mag je blij vind ik club heeft voor de jeugd gekozen en staat daar vol
achter maar iedereen ziet wel dat we het daar niet mee gaan redden.

Stanley

Citaat van: zeewolde op oktober 01, 2023, 13:46:21
Reijnen denkt na iedere overwinning zal de storm wel weer gaan liggen.

Een statement zou zijn bij thuiswedstrijd zoveel mogelijk teibunes leeg tot de 12e minuut en dan minutenlang Henk de Jong toezingen bij betreden tribunes.

Zou misschien echt wat duidelijk maken.
Ga even onrust stoken juh. leg de druk bij de spelers er maar extra op. Gaan ze vast veel beter door spelen. De angst voor een tegendoelpunt zit er nu al behoorlijk in.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 01, 2023, 14:00:04

top 10 mag je blij vind ik club heeft voor de jeugd gekozen en staat daar vol
achter maar iedereen ziet wel dat we het daar niet mee gaan redden.
denistel de jeugdspelers zijn nog te jong laten ze nou eerst o21 spelen en die spelen op het hoogste niveau.
En daarna doorstromen naar de eerste selectie?..
O21 doet het ook niet geweldig dus wil je blijven op het hoogste niveau dan laatje de jongens daar in spelen en dan 90 minuten voetballen en niet 15 minuten meedoen tegen jong psv of jong Utrecht.

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 01, 2023, 14:00:04

top 10 mag je blij vind ik club heeft voor de jeugd gekozen en staat daar vol
achter maar iedereen ziet wel dat we het daar niet mee gaan redden.
Deze keus is volgens mij gemaakt omdat er geen gerenomeerde spelers deze kant op wilden komen. Als je hiervoor kiest kan ik best begrijpen en ondersteunen, maar hoe is dan te verklaren dat eigen 2e keeper wordt gepaseerd door het aantrekken van een keeper die ook nog eens niet beter blijkt te zijn.  Mag hopen dat de club de ballen heeft om de trainerstaf  uit te breiden met een supervisor Henk de Jong die bewezen heeft jeugdvoetballers beter te laten voetballen.


Grijskijkert

Citaat van: denistel op oktober 01, 2023, 14:00:04

top 10 mag je blij vind ik club heeft voor de jeugd gekozen en staat daar vol
achter maar iedereen ziet wel dat we het daar niet mee gaan redden.
Dit zeg je natuurlijk opdat de tegenstanders ook zo goed en constant zijn... Over de positie maak ik mij geen zorgen, over het vertoonde spel wel..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2023, 14:17:30
Deze keus is volgens mij gemaakt omdat er geen gerenomeerde spelers deze kant op wilden komen. Als je hiervoor kiest kan ik best begrijpen en ondersteunen, maar hoe is dan te verklaren dat eigen 2e keeper wordt gepaseerd door het aantrekken van een keeper die ook nog eens niet beter blijkt te zijn.  Mag hopen dat de club de ballen heeft om de trainerstaf  uit te breiden met een supervisor Henk de Jong die bewezen heeft jeugdvoetballers beter te laten voetballen.
Dat accepteert Ultee niet, dus Ultee eruit(kan mooi bij de jeugd aan het werk) en HdJ er in, en opgelost is het :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

#2259
Citaat van: Grijskijkert op oktober 01, 2023, 14:58:41
Dat accepteert Ultee niet, dus Ultee eruit(kan mooi bij de jeugd aan het werk) en HdJ er in, en opgelost is het :thumbsup

Bij de administratie wordt nog medewerker gevraagd met laptop ervaring  :devil

Maar serieus, onze achterhoede is gewoon middelmaat. Dan kun je praten als Brugman maar het is niet anders.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op oktober 01, 2023, 13:17:29
Volgens mij is hij(Ultee) door Booy aangesteld...Zelfs naar de eerste plek is te overzien, en je ziet het aan de uitslagen, in de KKD kan alles gebeuren en je hebt de play-offs ook nog...
booy heeft op zeker ultee binnengehaald. Dat interview met Booy vergeet ik nooit weer. Dat wij god op onze blote knie?n mochten bedanken met Ultee

zeewolde

Citaat van: Stanley op oktober 01, 2023, 14:04:36
Ga even onrust stoken juh. leg de druk bij de spelers er maar extra op. Gaan ze vast veel beter door spelen. De angst voor een tegendoelpunt zit er nu al behoorlijk in.
stanley ultee is er ook weer

denistel

Citaat van: Grijskijkert op oktober 01, 2023, 14:55:05
Dit zeg je natuurlijk opdat de tegenstanders ook zo goed en constant zijn... Over de positie maak ik mij geen zorgen, over het vertoonde spel wel..

de meesten hebben wel meer routine en leiders types die missen wij

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op oktober 01, 2023, 13:05:09
Vermaak is er wel, maar er is duidelijk geen spel idee dat moet je Ultee kwalijk nemen, en over een tussenjaar spreken vind ik veel te vroeg en vooral als HdJ het overneemt ;)

Leedvermaak dan zeker? Ga weg man. Ik erger me kapot aan zoveel onkunde.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op oktober 01, 2023, 17:43:00
de meesten hebben wel meer routine en leiders types die missen wij

Die hadden we maar moesten vertrekken. Als we Paulissen en Macintosh nog hadden gehad was de verdediging en het middenveld een stuk stabieler geweest.
Iedereen heeft recht op mijn mening.