Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Specuveter op juli 01, 2022, 15:51:38
Met dank aan onze suikeroom!!

Had ik niet verwacht zo snel investeren
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Citaat van: Destroyer op juli 01, 2022, 17:04:39
Had ik niet verwacht zo snel investeren
wat ik heb begrepen is doordat Hij 3 en een half miljoen in stadion heeft gestoken Cambuur geld in handen heeft om investeringen te doen.

Viper

Volgens Van den Belt is deze transfer niet gefinancierd door onze suikeroom.

Treb


hobbes

Citaat van: Viper op juli 01, 2022, 17:09:31
Volgens Van den Belt is deze transfer niet gefinancierd door onze suikeroom.

Dat klopt ook, misschien indirect omdat Cambuur zelf geen geld hoeft te investeren in het stadion.

Noordcambuur

Welkom Silvester en maak er een heel mooi seizoen van in het mooie Leeuwarden. :thumbsup

veteraan

Citaat van: hobbes op juli 01, 2022, 17:34:34
Dat klopt ook, misschien indirect omdat Cambuur zelf geen geld hoeft te investeren in het stadion.



Misschien ook nog even wat duidelijke afspraken, straks zit FB al bij Barcelona spelers los te weken !

De Gast

Citaat van: fred op juli 01, 2022, 16:08:47
Naast Uldrikis onze duurste speler momenteel  w:)

Wat hebben wij voor Uldrikis neergeteld dan?

De Gast

Citaat van: sunderland op juli 01, 2022, 15:13:16
ik denk dat hij hier volgend seizoen niet meer speelt. Als Henk hem op de rit krijgt en hij speelt op zijn gevoel dan beure we nog flink aan hem.

Deze quote moeten we onthouden.

Trainert!

Sylvester kerel wat mooi! Dit vind ik nou echt een mooie transfer.
En ook direct voor een paar jaar. Graag meer van zulke versterkingen.

Stiens



Eerste interview met onze nieuwe aanwinst.

Stiens


SCCRulez