Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

#585
Citaat van: denistel op december 04, 2022, 15:29:30
belangrijkste van de competitie? dat er wat moet gebeuren is wel zeker
Met deze wedstrijd heeft de selectie Ultee duidelijk gemaakt dat ze het zo niet gaan redden. Gaat het zo onveranderd door dan lijkt mij de 2e seizoenshelft een kansloze missie. Met degelijke investeringen op de vleugels en middenveld heeft Uttee nog een paar weken deze nieuwe spelers in te passen.
Het lijkt mij overigens best wel een behoorlijk dilemma voor de club en hoop dat er verstandige beslissingen worden genomen.

Bankzitter

Wel benieuwd wat Ultee hier voor conclusies uit trekt.

Als het niet lukt om drie keer op rij naar dezelfde kleur te spelen, dan hoef je het verder ook niet over systemen of namen te hebben.
Normaal is juist het combinatievoetbal wel onze kracht en ongeveer tot aan de wedstrijd tegen PSV was dat ook best aardig. Sinds het verlies tegen Twente is het vooral tegenhouden en zit er weinig voetbal meer in.

Je hoopt dat ze met een fris koppie uit de winterstop waren gekomen, maar daar bleek niks van.
Moet nog veel gebeuren de komende maand.

Zomaariemand

Citaat van: Bankzitter op december 04, 2022, 16:20:28
Wel benieuwd wat Ultee hier voor conclusies uit trekt.

Als het niet lukt om drie keer op rij naar dezelfde kleur te spelen, dan hoef je het verder ook niet over systemen of namen te hebben.
Normaal is juist het combinatievoetbal wel onze kracht en ongeveer tot aan de wedstrijd tegen PSV was dat ook best aardig. Sinds het verlies tegen Twente is het vooral tegenhouden en zit er weinig voetbal meer in.

Je hoopt dat ze met een fris koppie uit de winterstop waren gekomen, maar daar bleek niks van.
Moet nog veel gebeuren de komende maand.
Hoelang zijn ze bezig en nu al praten over "uit de winterstop"
Ik heb nog NOOIT zo'n negativiteit gezien na die paar trainingsdagen onder Ultee

Ik heb wel door dat hier de ECHTE supporters zitten

nee,wel?

ik weet wel,  ik ben niet de meest voetbaltechnische onderlegde supporter maar ik had vanmiddag het idee dat ik naar het zelfde gebrei stond te kijken als afgelopen maanden  er zal wat moeten veranderen anders spelen we volgend seizoen niet tegen heracles

Vlampiep

Citaat van: Zomaariemand op december 04, 2022, 16:58:05
Hoelang zijn ze bezig en nu al praten over "uit de winterstop"
Ik heb nog NOOIT zo'n negativiteit gezien na die paar trainingsdagen onder Ultee

Ik heb wel door dat hier de ECHTE supporters zitten
Misschien eerst even een pilletje onder de tong en pas naar het forum gaan.

Specuveter


Noordcambuur


De Gast


PePe


Stiens

Citaat van: Vlampiep op december 04, 2022, 16:03:49
Met deze wedstrijd heeft de selectie Ultee duidelijk gemaakt dat ze het zo niet gaan redden. Gaat het zo onveranderd door dan lijkt mij de 2e seizoenshelft een kansloze missie. Met degelijke investeringen op de vleugels en middenveld heeft Uttee nog een paar weken deze nieuwe spelers in te passen.
Het lijkt mij overigens best wel een behoorlijk dilemma voor de club en hoop dat er verstandige beslissingen worden genomen.

Alleen jammer dat de transferwindow pas op 3 januari open gaat en de eerste wedstrijd na de winterstop op 8 januari is  ;)

De Gast

#595
Citaat van: Vlampiep op december 04, 2022, 16:03:49
Met deze wedstrijd heeft de selectie Ultee duidelijk gemaakt dat ze het zo niet gaan redden. Gaat het zo onveranderd door dan lijkt mij de 2e seizoenshelft een kansloze missie. Met degelijke investeringen op de vleugels en middenveld heeft Uttee nog een paar weken deze nieuwe spelers in te passen.
Het lijkt mij overigens best wel een behoorlijk dilemma voor de club en hoop dat er verstandige beslissingen worden genomen.

Wat voor dilemma bedoel je?

Ik vraag mij wel af of ze nog serieus kunnen investeren. Afgelopen zomer maanden de tijd gehad en het rendement is zeer treurig. Wat geeft het vertrouwen dat het nu wel zal lukken.
Er zijn best wel wat posities die verbetering behoeven en de selectie puilt nu al uit.

Specuveter

Paar mensen gesproken die er vandaag zijn geweest.
Daar word je niet erg vrolijk van.

De Gast

Was wellicht ook het geval geweest als we dkv uit wel hadden gewonnen.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op december 04, 2022, 20:19:51
Paar mensen gesproken die er vandaag zijn geweest.
Daar word je niet erg vrolijk van.
en je was altijd positief Specuveter wat is er met jou gebeurd.

V-man

2e helft bijna een compleet nieuwe opstelling. in beide helften nieuwe spelers geprobeerd. het was erg koud in het stadion. we zijn er nog niet maar 1-1 tegen een ingespeeld Heracles bovenaan in de kkd is nog niet eens reden om nu alweer maximale conclusies te trekken. In de 2e helft moest Boere spits en vleugel spelen aanwijsbaar probleem