Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Milan Smit

Gestart door PePe, april 04, 2022, 12:39:40

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Prachtig Drentse nuchterheid klopt :thumbsup
Er zit een goede kop op ?..vrijdag weer even 2 maken Milan.

Specuveter

Was bij 2 van de 3 goals betrokken
Had er zelf ook best nog 1 kunnen maken.

sunderland

Citaat van: Specuveter op december 09, 2023, 12:59:45
Was bij 2 van de 3 goals betrokken
Had er zelf ook best nog 1 kunnen maken.
moeten maken. Mooi stukje over hem en zijn familie

AL

Hoe lang nog blijft hij verneukt worden op de linksbuiten?
Met hem op 9 en een buiten op links had je gewoon gewonnen daar ben ik van overtuigd.

oost

Citaat van: AL op december 22, 2023, 22:02:37
Hoe lang nog blijft hij verneukt worden op de linksbuiten?
Met hem op 9 en een buiten op links had je gewoon gewonnen daar ben ik van overtuigd.

Zolang je geen linksbuiten hebt is dit het enige noodverband wat je hebt.

AL

Citaat van: oost op december 22, 2023, 22:04:16
Zolang je geen linksbuiten hebt is dit het enige noodverband wat je hebt.

Ik vind dat Kooistra en Henstra en eventueel van der Veen daar beter kunnen spelen dan Smit.
Dan kan Smit op 9 ipv Uldrikis.
Of je moet 442 gaan spelen, maar Smit moet altijd centraal staan.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op december 22, 2023, 22:19:35
Ik vind dat Kooistra en Henstra en eventueel van der Veen daar beter kunnen spelen dan Smit.
Dan kan Smit op 9 ipv Uldrikis.
Of je moet 442 gaan spelen, maar Smit moet altijd centraal staan.

Ja maar, Uldrikis laat het team veel beter spelen!


:|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

14 doelpunten niet normaal en ook nog niet op zijn favoriete positie Spits.


                MILAN w:)

De Gast

Nummer 14 toch maar weer even. Als linksbuiten.  :thumbsup

20 jaar. Bij deze jongen is de rek er nog niet uit. Zal mij benieuwen wat er gebeurt als er straks een linksbuiten wordt gehaald.

Destroyer

Zal mij eerder benieuwen of hij nog na de winterstop in Leeuwarden speelt als ik de rumours zo hoor van Henk is alles mogelijk!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCC

Als het lukt, voor veel geld verkopen in de winter.
Veel geld, dat is het ruime begrip in deze natuurlijk.

Maar qua techniek en voetballend vermogen zijn er echt veel betere spitsen dan Milan, maar qua afmaken: een echte killer.
Ontzettend knap hoe Milan zich ontwikkeld hoor!

Maar voor zowel hem, de club als anderen zou het mooi zijn als we hem kunnen verkopen  >

Voor hem: mooie kans hogerop en ongetwijfeld hoger salaris.
De club: inkomsten
Anderen: Cambuur profileert zich als een opstapje naar grotere clubs. Eerst Bangura, nu Smit

Noordcambuur

Wat voor prijskaartje hangt aan Milan  :?

Grijskijkert

#88
Citaat van: Noordcambuur op december 23, 2023, 15:36:43
Wat voor prijskaartje hangt aan Milan  :?
Heb voor je gekeken maar er hangt niks om zijn nek :zweep Maar wat de gek er voor wil geven, Robertha leverde een paar jaar terug 3 ton op, je zou denken dat Smit het dubbele zou kunnen op brengen  :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 23, 2023, 15:36:43
Wat voor prijskaartje hangt aan Milan  :?

qua cijfers statistieken looplijnen enz een kaartje van 2 miljoen maar dat krijg je er
nooit voor natuurlijk.