Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2022-2023

Gestart door Collingwood, maart 29, 2022, 09:38:12

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

En hou eens op met kontrakten te verlengen met spelers die niet beter worden.
Afscheid nemen en verder om je heen kijken.

justremco

Moet heel wat gebeuren voor komend seizoen, de bezem moet echt door de selectie

Noordcambuur

Citaat van: justremco op april 03, 2022, 21:06:26
Moet heel wat gebeuren voor komend seizoen, de bezem moet echt door de selectie
ik hoorde vandaag iemand zeggen dat ze bezig zijn met een verdediger.
Wie het is dat wou hij niet zeggen.

justremco

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2022, 21:11:30
ik hoorde vandaag iemand zeggen dat ze bezig zijn met een verdediger.
Wie het is dat wou hij niet zeggen.

Hopelijk zijn ze bezig met 3 of 4 verdedigers want nog een jaar met dezelfde namen doorgaan gaat problemen opleveren

Noordcambuur

Hoedemakers en Bangura vallen ook niet meer op ik ben heel benieuwd of hier nog belangstelling voor is.

Specuveter

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2022, 21:11:30
ik hoorde vandaag iemand zeggen dat ze bezig zijn met een verdediger.
Wie het is dat wou hij niet zeggen.
Tijd terug al.
Rechter verdediger van Helmond sport

mugel

Voor de laatste wedstrijden maar even stoppen met spelers met aflopende contracten.
En een iets andere speelwijze met de spelers die blijven of nog marktwaarde hebben is ook wel een idee.
zoiets dus..

------------------------------Bos--------------------------------
-------------------------------------------------------------------
-------------------------Mac-Intosch---------------------------
-------vd Meer-------------------------------Tol----------------
-------------------------------------------------------------------
-----------------ter Heide---Hoedemakers------------------
-----Breij-----------------------------------------Bangura-----
-------------------------------------------------------------------
------------------Paulissen----Maulun-------------------------
-------------------------------------------------------------------
---------------------------Uldrikis-------------------------------

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op april 03, 2022, 22:41:03
Tijd terug al.
Rechter verdediger van Helmond sport
En een centrale verdediger, en Schouten verlengt ook deze week. ;)

Treb

Citaat van: Noordcambuur op april 03, 2022, 19:32:28
En hou eens op met kontrakten te verlengen met spelers die niet beter worden.
Afscheid nemen en verder om je heen kijken.

Doodeman.. Ter Heide..

Dat kan ?cht niet hoor.

Dat is onderkant KKD niveau  ;(

J.v.G.

Citaat van: Treb op april 04, 2022, 08:53:51
Doodeman.. Ter Heide..

Dat kan ?cht niet hoor.

Dat is onderkant KKD niveau  ;(
Stichting Open Deur :rodekaart

Treb


Jandehulk

Dag mannen.
Nou kolere zeg, wat een ergenis om naar Cambuur te kijken indd.
We missen echte mannen op het veld, types als een Ros? van vroeger en el makrini.
Voorin kan alleen ons spits mee doen kwa niveau voor de eredivisie, kalllon is niks meer , al vond ik Joosten gister wel ok .
Jakobs is vreselijk, maulun kan ook echt niet, paulissen werkt hard en Mees is helaas ook van porselein.
Achterin is het gewoon een drama..alle posities moet een betere speler met tol die mag blijven staan van mij...schouten en Mac wieberen en ook Doke is niet eredivisie materiaal.
Hopen dat Stevens  blijft, anders daar een goeie voor halen ook,want bos is echt een 2de keeper ( kan misschien nog beter worden).
Dit is wat ik vind hoor, maar kom er maar in dat ik negatief ben hahaha

Fijne maandag

justremco

Citaat van: Treb op april 04, 2022, 08:53:51
Doodeman.. Ter Heide..

Dat kan ?cht niet hoor.

Dat is onderkant KKD niveau  ;(

Als je echt wil doorselecteren zou je daar afscheid van moeten nemen, desnoods maar gewoon je verlies pakken. Zie dat doorselecteren alleen niet echt gebeuren omdat we al 20! spelers onder contract hebben als Schouten blijft. Ook verkeerde keuzes gemaakt met automatische verlengingen bij handhaving en de enige speler die dat had moeten hebben (Stevens) lijkt nu dus gewoon te vertrekken

Lore

Citaat van: justremco op april 04, 2022, 09:53:54
Als je echt wil doorselecteren zou je daar afscheid van moeten nemen, desnoods maar gewoon je verlies pakken. Zie dat doorselecteren alleen niet echt gebeuren omdat we al 20! spelers onder contract hebben als Schouten blijft. Ook verkeerde keuzes gemaakt met automatische verlengingen bij handhaving en de enige speler die dat had moeten hebben (Stevens) lijkt nu dus gewoon te vertrekken

Volgens mij komt er weinig van doorselecteren als je beste spelers vertrekken. Ik denk dat wij ons spelersbudget moeten gebruiken om echt kwaliteit binnen te halen. Dat betekent dat er altijd spelers van het niveau van Ter Heide bij moeten zitten. Ze verdienen niet zoveel en zijn meer voor de breedte.

ruubmac

Citaat van: Jandehulk op april 04, 2022, 09:50:03
Dag mannen.
Nou kolere zeg, wat een ergenis om naar Cambuur te kijken indd.
We missen echte mannen op het veld, types als een Ros? van vroeger en el makrini.
Voorin kan alleen ons spits mee doen kwa niveau voor de eredivisie, kalllon is niks meer , al vond ik Joosten gister wel ok .
Jakobs is vreselijk, maulun kan ook echt niet, paulissen werkt hard en Mees is helaas ook van porselein.
Achterin is het gewoon een drama..alle posities moet een betere speler met tol die mag blijven staan van mij...schouten en Mac wieberen en ook Doke is niet eredivisie materiaal.
Hopen dat Stevens  blijft, anders daar een goeie voor halen ook,want bos is echt een 2de keeper ( kan misschien nog beter worden).
Dit is wat ik vind hoor, maar kom er maar in dat ik negatief ben hahaha

Fijne maandag

Ik begrijp je frustratie, ik ben ook gefrustreerd, maar dit is de emotie die spreekt  :_spank
Tuurlijk is het niet om aan te gluren momenteel. Het goede gevoel dat is meegenomen van het seizoen ervoor is uitgewerkt.
Hoe je het ook wendt of keert. Cambuur heeft een topseizoen ondanks de vele tegenslagen. Het zou zomaar kunnen zijn dat zo'n moment met Henk toch ?cht doorwerkt op de spelersgroep.
Ik kan me niet voorstellen dat de spelers die het de eerste helft zo goed hebben gedaan er ineens geen kut meer van kunnen. Vaak te maken gehad met wisselingen ook door blessures, en corona.