Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Go Ahead Eagles - Cambuur [19-03-2022 18:45]

Gestart door Galdiano, maart 12, 2022, 10:42:19

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op maart 12, 2022, 18:28:24
Go Ahead vandaag uitermate matig tegen Sparta (1-0 verlies), maar dat kan volgende week in een thuiswedstrijd weer heel anders zijn natuurlijk. Go Ahead zal in ieder geval vol voor de drie punten moeten gaan, als we scherp verdedigen en snel omschakelen moeten we daarvan kunnen profiteren.

Cambuur en scherp verdedigen, het blijft een sprookje.

wiekie1969

De spelers moeten er een keer van doordrongen zijn, dat we nog steeds niet veilig zijn.  Op dit moment zijn we echt niet meer beter dan de onderste 5 ploegen. Als je in Deventer verliest moet je naar beneden kijken. Met een punt dik tevreden in deze vorm!!

vialli

Mutte zu vooral Ter Heide opstelle, dan komt ut wel goeed ,MAAR NIET HEUS   :(

Specuveter


michello

#19
Citaat van: wiekie1969 op maart 13, 2022, 11:49:48
De spelers moeten er een keer van doordrongen zijn, dat we nog steeds niet veilig zijn.  Op dit moment zijn we echt niet meer beter dan de onderste 5 ploegen. Als je in Deventer verliest moet je naar beneden kijken. Met een punt dik tevreden in deze vorm!!

Naar beneden kijken? We zijn sowieso veilig. Check de punten eens van de onderste 3 en maak daar een gemiddelde van over 34 wedstrijden. Die onderste drie zie ik niet zomaar op 34  punten komen. Daarbij doen we sowieso nog mee om plek 8 (dus zelfs bij een nederlaag tegen Eagles) maar dan moeten we wel punten blijven pakken in onze thuiswedstrijden. Realistisch gezien zullen we daar denk ik ook niet op uitkomen. Ik verwacht ons rond plek 10/11.

Cambuur Groningen

Citaat van: michello op maart 13, 2022, 13:17:03
Naar beneden kijken? We zijn sowieso veilig. Check de punten eens van de onderste 3 en maak daar een gemiddelde van over 34 wedstrijden. Die onderste drie zie ik niet zomaar op 34  punten komen. Daarbij doen we sowieso nog mee om plek 8 (dus zelfs bij een nederlaag tegen Eagles) maar dan moeten we wel punten blijven pakken in onze thuiswedstrijden. Realistisch gezien zullen we daar denk ik ook niet op uitkomen. Ik verwacht ons rond plek 10/11.
Eens, vergeet ook niet dat alles wat onder ons staat ofwel tegen een veel beter team (Ajax,PSV, Feijenoord, AZ) ofwel tegen elkaar speelt waardoor ze nog veel punten verliezen.

Bankzitter

Wij zijn the best of the rest... voetballend beter dan alle clubs in het rechterrijtje.
Punten pakken gaat moeizaam en we zijn minder dominant maar we zakken ook zeker niet door de ondergrens qua spel.

Tegen GAE, N.E.C., RKC, N.EC., Heerenveen en Willem II kun je minimaal 9 punten halen.
En tegen Groningen kan het dan om plek 8, 9 of 10 gaan.


J.v.G.


D-to-f

Wat denken jullie, verplichte buscombi of ook  autocombi? (Hoop op autocombi)

Inferno-058

Citaat van: D-to-f op maart 13, 2022, 15:43:16
Wat denken jullie, verplichte buscombi of ook  autocombi? (Hoop op autocombi)
Ik ga uit van een buscombi.

EdsjeSCC


mario

Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2022, 15:16:00
Wij zijn the best of the rest... voetballend beter dan alle clubs in het rechterrijtje.
Punten pakken gaat moeizaam en we zijn minder dominant maar we zakken ook zeker niet door de ondergrens qua spel.

Tegen GAE, N.E.C., RKC, N.EC., Heerenveen en Willem II kun je minimaal 9 punten halen.
En tegen Groningen kan het dan om plek 8, 9 of 10 gaan.

Wij moeten nog 2x tegen ploegen die boven ons staan, Vitesse en PSV. Meeste ploegen in de laagste regionen moeten nog tegen 4 of 5 ploegen uit de top7.

denistel

Citaat van: wiekie1969 op maart 13, 2022, 11:49:48
De spelers moeten er een keer van doordrongen zijn, dat we nog steeds niet veilig zijn.  Op dit moment zijn we echt niet meer beter dan de onderste 5 ploegen. Als je in Deventer verliest moet je naar beneden kijken. Met een punt dik tevreden in deze vorm!!

gaat niet om 2 of 3 ploegen er staan er nog meer tussen dus die verspelen ook pt aan elkaar

programma onderste 4 de komende weken

zwolle   twente u  eagels t  az t  rkc u     misschien 4 pt
sparta  nec  u  dkv t  ajax u  twente u     misschien 3 pt
wil 2    az t  hera u  utreg u   eagels t      mischien 4 pt
sittard  psv u heracles t utreg u eagels t  misschien 4 pt


denistel

Citaat van: mario op maart 13, 2022, 18:54:37
Wij moeten nog 2x tegen ploegen die boven ons staan, Vitesse en PSV. Meeste ploegen in de laagste regionen moeten nog tegen 4 of 5 ploegen uit de top7.

groningen ook boven ons he

Noordcambuur

Het zou toch heel mooi zijn dat we bij de eerste 8 gaan eindigen.

*hebben we 2 extra wedstrijden en xtra inkomsten en dat hebben we wel nodig.
*en meer media aandacht.
*tv geld meer.
*misschien ben ik nog wat vergeten.