Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sekou Oumar Sylla

Gestart door Scc4-ever, januari 07, 2022, 18:38:32

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: ruubmac op januari 16, 2024, 08:48:53
Dat is heel mooi. Maar loopt zijn contract niet af aan het eind van dit seizoen?
dat betekent dat hij ook al met andere clubs mag praten.

Helaas wel ja :wall

Bankzitter

Hij moet zich wel bedenken dat hij misschien weer op de bank beland als hij een stapje omhoog maakt. En hij heeft voor zijn leeftijd gewoon nog maar weinig wedstrijden gespeeld.

En hij speelt bij de mooiste club van Nederland met de beste trainer en volgend seizoen in het mooiste stadion ;)
Dat natuurlijk ook nog.

denistel

vandaag een 1-0 zege op de africacup goede kans in]door te gaan
helaas voor ons mooi voor hem

Specuveter

Wedstrijd met 0-2 verloren.
Ze zijn echter wel door.
Die komt voorlopig nog niet thuis.

Specuveter

Vanavond 6 uur probeert hij in kwartfinale te komen met zijn land.
Als hij eruit vliegt is hij er ws wel weer bij tegen Willem 2 en Vitesse.

Noordcambuur

Speelt nu op het middenveld/aanval.

KlinkHamer

Die blijft nog even, 1-0 98 min

Poetser

Citaat van: KlinkHamer op januari 28, 2024, 19:59:48
Die blijft nog even, 1-0 98 min

Mooi voor hem, kut voor ons.

Noordcambuur

Citaat van: KlinkHamer op januari 28, 2024, 19:59:48
Die blijft nog even, 1-0 98 min
mooi voor Sylla  :thumbsup voor Cambuur wat minder zijn hem langer kwijt.
Maar het levert de club weer wat geld op.

Noordcambuur

Vrijdag 2 februari speelt Sylla weer om 21:00

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2024, 20:11:57
mooi voor Sylla  :thumbsup voor Cambuur wat minder zijn hem langer kwijt.
Maar het levert de club weer wat geld op.
waarom?

PePe

Citaat van: sunderland op januari 28, 2024, 21:32:40
waarom?

Cambuur zal wel een vergoeding krijgen als hij voor het nationale team speelt.
Ook zal de transferwaarde gaan stijgen.

Pisvlek

Zoverl sprelt hij nou ook weer niet hoor. Maar ?t is mooi meegenomen.

Hirsch

Ik lees op internet dat het anders dan bij een EK of WK gaat en er geen vergoeding naar de club gaat  ;(

ruubmac

Citaat van: PePe op januari 28, 2024, 21:37:32
Cambuur zal wel een vergoeding krijgen als hij voor het nationale team speelt.
Ook zal de transferwaarde gaan stijgen.

Loopt uit zijn contract dus transferwaarde is voor zijn volgende werkgever, als hij niet bijtekent.