Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Heracles Almelo 23-9-21

Gestart door Holwerd voor Cambuur, september 18, 2021, 23:04:48

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

3 punten pakken en er is niks aan het handje!

Geen kaarten gepakt, dus ook geen schorsingen :P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

En de wedstrijd hierna tegen Sparta, in deze wedstrijden moet Cambuur punten pakken.

D.H.Skolten

#2
Citaat van: PePe op september 18, 2021, 23:30:00
En de wedstrijd hierna tegen Sparta, in deze wedstrijden moet Cambuur punten pakken.
Zooooooo belangrijk!! Kan het verschil maken, ik zie deze wedstrijden als 2 van de vele finales voor ons. Alleen Sparta uit geeft me altijd ptsd na de verloren wedstrijd in de kwartfinales van de beker begin jaren '90 toen ze " sp-ar-ta" zongen. 2000 supporters mee, wat een ervaring!

YellowBlue

Citaat van: D.H.Skolten op september 19, 2021, 01:01:16
Zooooooo belangrijk!! Kan het verschil maken, ik zie deze wedstrijden als 2 van de vele finales voor ons. Alleen Sparta uit geeft me altijd ptsd na de verloren wedstrijd in de kwartfinales van de beker begin jaren '90 toen ze " sp-ar-ta" zongen. 2000 supporters mee, wat een ervaring!

Ja man, toen hadden we eerst de boeren en Ajax in de beker verslagen.
Volgens mij won Sparta in de halve finale ook nog van Feijenoord.


CambuurAmersfoort

Zin in deze pot! vanmiddag Heracles maar eens kijken en donderdag volle bak erop en laten zien dat je iets goed te maken hebt.
Ik verwacht 3-1!

denistel

#5
trainden vanmorgen alweer lekker hoor Krastev komt er ook aan hoor das een baasje
zeg.

justremco

Citaat van: denistel op september 19, 2021, 17:54:16
trainden vanmorgen alweer lekker hoor Vratsev komt er ook aan hoor das een baasje
zeg.

Hoop dat Krastev donderdag eindelijk wat meer speeltijd gaat krijgen

Specuveter

Die Rai Vloet maar goed voor de voeten lopen Donderdag!!

Chielvak19

Over de wedstrijd van afgelopen weekend gaan we het niet meer hebben en gelukkig kunnen we aanstaande donderdag de zure nasmaak alweer wegspoelen. Er wordt namelijk een midweeks programma afgewerkt in de Eredivisie en SC Cambuur ontvangt vanaf 18.45 uur Heracles Almelo in het eigen Cambuur Stadion. Laten we hier met z'n allen weer een ouderwetse Hel van Leeuwarden van maken!

Als Seizoenkaarthouder ben je natuurlijk sowieso van de partij, maar er zijn -exclusief voor seizoen- en clubkaarthouders- nog een klein aantal kaarten vrijgekomen voor deze wedstrijd. Wil je dus iemand meenemen naar SC Cambuur - Heracles, zorg dan dat je vanmiddag om 13.00 uur achter je computer zit.


SC Cambuur - Heracles Almelo
Donderdag 23 september | 18.45 uur
Cambuur Stadion

Start kaartverkoop: Maandag 20 september, 13.00 uur
Clubkaart-verplichting: Ja
Maximaal aantal kaarten: Vier stuks per (seizoen-)clubkaarthouder

Er komen slechts een klein aantal kaarten voor de Noord- en Zuid-tribune in de verkoop, dus wacht vooral niet te lang als je extra kaarten wilt aanschaffen. Daarnaast heb je de meeste kans in de online kaartverkoop, waar je snel en eenvoudig een mooie plek kunt uitzoeken in ons stadion.

> Klik hier om naar de Online Kaartverkoop te gaan

Tot donderdag, tot in het Cambuur Stadion!

Werd vanochtend als nieuwsbrief verstuurd. Zometeen dus enkele kaarten te koop!
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Treb

Volgens mij gooien ze het gewoon vol.

Eagles gisteren zat ook stampvol.

Bankzitter

Zou ik nog wel begrip voor hebben... we spelen 4 van de 6 wedstrijden thuis met minder publiek en krijgen geen compensatie .
Club krijgt hooguit een boete maar aangezien we anders tienduizenden euro's verliezen is dat nou ook weer niet zo'n ramp.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op september 20, 2021, 13:18:11
Zou ik nog wel begrip voor hebben... we spelen 4 van de 6 wedstrijden thuis met minder publiek en krijgen geen compensatie .
Club krijgt hooguit een boete maar aangezien we anders tienduizenden euro's verliezen is dat nou ook weer niet zo'n ramp.
Stadion hopelijk stokuitverkocht.
Zou er al een boete worden gegeven, banknummer openen waar we op kunnen doneren om de boete te betalen, zodat dit niet op conto van de club komt. |:) |:)

Specuveter

Vanaf 25 September mag het officieel weer vol.
23 September nog niet....lachertje natuurlijk
Gooi maar mooi vol.

Bernardo


Yellow Army

Gewoon uitverkopen. Eventuele boete zal niet opwegen tegen de baten
Area 58