Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marco Tol

Gestart door Specuveter, mei 15, 2021, 21:15:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: sunderland op februari 27, 2022, 10:19:55
speelde in mijn ogen zijn beste weds tot nu toe. We hadden op dat moment ook kracht nodig
Helemaal mee eens en heeft potentie om te groeien tot een topverdediger.
Mag wat mij betreft in de basis want zijn snelheid in handelen en loopvermogen is aanzienlijk beter dan dat van Schouten en Mac.

Geelblauwstiens

Vanaf nu veel meer opstellen ipv invallen, hier zit onze potentie. Kan komende maanden mooi doorgroeien naar sterkhouder. Deze drie punten geven ons alle ruimte!

Mulattieri

Heerlijke invalbeurt. Laat toch wel zien die basisplek te verdienen! Verdedigend sterk, liet goeie instelling zien, misschien wat onwennig op momenten. Is op kwaliteit zeker niet minder dan de oude garde (met alle respect natuurlijk) en financieel lijkt het mij toch ook logisch hem te laten starten. Geeft hem ook het ritme en zelfvertrouwen.

papier

Pakt steeds meer minuten en is in die minuten ook steeds beter. Groeit naar een basisplek toe, een mooi vooruitzicht richting het komende seizoen.

Lore

Citaat van: Mulattieri op februari 27, 2022, 18:25:37
Heerlijke invalbeurt. Laat toch wel zien die basisplek te verdienen! Verdedigend sterk, liet goeie instelling zien, misschien wat onwennig op momenten. Is op kwaliteit zeker niet minder dan de oude garde (met alle respect natuurlijk) en financieel lijkt het mij toch ook logisch hem te laten starten. Geeft hem ook het ritme en zelfvertrouwen.

En een stuk jonger. Wat mij betreft de komende tijd het vertrouwen geven en doorgroeien naar volgend seizoen

Noordcambuur

Tol moet je tegen Ajax in de basiself zetten tegen Haller.

Mulattieri

Mooi stukje op Eredivisie.nl over de statistieken tot nu toe. Tol toch ook wel opvallend.

https://eredivisie.nl/nieuws/vooruitblik-sc-cambuur-bestormt-de-top-in-ieder-geval-in-de-statistieken/

Tot slot wordt Cambuur geholpen door een aantal spelers die zich in de eerste wedstrijden van het seizoen uitstekend manifesteren. Zo veroverde verdediger Marco Tol vaker het balbezit dan iedere andere speler in de Eredivisie (32 keer al). Daarnaast tonen de middenvelders zich zeer bedrijvig. Jamie Jacobs schoot al vaker dan elke andere speler in de Eredivisie (13) terwijl slechts ??n speler in de competitie meer schoten op doel noteerde dan Mees Hoedemakers (5), die afgelopen weekend nog goed was voor een dubbelslag.

Leovardia

Met alle respect, je mag toch zeker wel verwachten dat je een pass over 20 meter kunt geven?
Werkelijk alle ballen over meer dan 10 meter levert deze man in.
Kent skele juh.

Pisvlek

En wat vinden we ondertussen van het optreden van Tol in de KKD ?

Oud Cambuur

Citaat van: Pisvlek op september 02, 2023, 00:29:56
En wat vinden we ondertussen van het optreden van Tol in de KKD ?

Hetzelfde als Bergsma en Smand zwaar onder de maat

Trainert!

Slome Sjakie! Heel rap terug naar Volendam

Bernardo

Zo snel mogelijk afscheid van nemen, heeft al zoveel ervaring in het betaald voetbal en als je zulke kinderlijke fouten blijft maken, houd het op

michello

Dit gaat hem niet meer worden. Niveau kelder eerste divisie.

Noordcambuur

Citaat van: michello op september 23, 2023, 08:29:13
Dit gaat hem niet meer worden. Niveau kelder eerste divisie.
ik denk zelf dat Bergsma er in staat met Smand volgende week.

Bankzitter

In de winter laten gaan en een echte leider achterin erbij.
Dat had in de voorbereiding al gemoeten