Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Bosch - SC Cambuur 09-04-2021

Gestart door Grijskijkert, april 06, 2021, 08:29:08

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Mannen gefeliciteerd dik verdiend in een matig duel met veel doelpunten  :thumbsup

sunderland

Vond eigenlijk Breij en Ragnar niet geweldig ondanks hun goals. Appat

zeewolde


Bankzitter

Citaat van: Cambuur Groningen op april 09, 2021, 21:47:34
Spel vergeten we, ik denk een instellingsprobleem. En dan toch gewoon 3 punten, 5 doelpunten erbij, 96 in totaal: hulde

Voor Foeke wel interessant om te zien hoe het niveau daalt als we niet de drive hebben die we al heel erg lang wel volhielden.
Want promotie is een zekerheidje.

Bernardo


sunderland

Zat er ook totaal niet over in net als galdiano

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

skaaver

HOPPAAAAAA!!!!  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ So close, prachtig begin van het weekend

Specuveter

Citaat van: sunderland op april 09, 2021, 21:50:15
Vond eigenlijk Breij en Ragnar niet geweldig ondanks hun goals. Appat
Hoedemakers was vandaag ook niet super.

Treb

Ach mogen we een keer slecht spelen?

We winnen toch wel  8)

Cambuur Groningen

Citaat van: sunderland op april 09, 2021, 21:50:15
Vond eigenlijk Breij en Ragnar niet geweldig ondanks hun goals. Appat
Ragnar moet wat vaker van afstand schieten, heeft een prima schot. Verder allemaal niet bijzonder gespeeld. Mühren ook minstens 2 extra moeten maken vandaag, maar goed we gaan lekker achterover leunen en kijken hoe de concurrentie het de komende dagen doet.

Vlampiep

Compliment voor de Gier die zijn ploeg met positieve instelling laat spelen.
Met een beetje meer geluk hadden ze ons ook zo maar wat puntjes af kunnen pakken.
Het is zo nu en dan echt bellen knijpen, wat te gek is voor woorden omdat we veel beter kunnen dan dat we laten zien.



CambuurAmersfoort

Gewoon 5 keer scoren, slecht spelen.
Als we vandaag echt scherp waren had 12 goals van ons echt gekund. Muhren 3x 100% kans, Kallon had er nog wel 2 mogen maken en ook Breij en Mac Intosh hadden er nog eentje mogen maken.

BIzar...hoop stiekem toch nog tegen Helmond of Jong AZ nog 1x met totale overmacht te winnen om het helemaal af te maken!

Bankzitter

Citaat van: Specuveter op april 09, 2021, 21:53:18
Hoedemakers was vandaag ook niet super.

Hoedemakers scoort nog wel een zesje als die op 90% speelt, maar andere spelers niet en dat kwartje viel toch ook na 2 eerdere wedstrijden niet. Prachtige seizoen en dit soort wedstrijden laten zien wat er volgend seizoen nog extra bij moet.

sunderland

De beste kampioen ooit in de eerstediv!