Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - FC Eindhoven [22-03-21 20:00uur]

Gestart door Galdiano, maart 12, 2021, 23:34:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 21, 2021, 18:23:36
Akoy nieuwe seizoen pas weer.
Kallon paar weken
oke we krijgen paasweekend een pittig programma Vrijdag Volendam uit en paasmaandag tegen Excelsior thuis.

PePe


D.H.Skolten


D.H.Skolten

Nu moet Oratmangoen het doen, ben benieuwd. Ik vind het geen goeie speler maar ik hoop dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen.

Grijskijkert

 :0= Match Day!! Eindelijk kunnen weer , niets anders dan 3 punten! |:) |:) |:)
IN HENK WE TRUST!!!



Grijskijkert

Citaat van: PePe op maart 21, 2021, 22:51:04
Is Jacobs niet fit?
Twijfelgeval, er wordt vandaag beslist of hij gaat spelen!
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op maart 22, 2021, 08:37:52
Twijfelgeval, er wordt vandaag beslist of hij gaat spelen!
niet in de basis dus.

sunderland

Deze 3 pnt moet je pakken om straks weer minder druk te hebben

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op maart 22, 2021, 10:21:30
Deze 3 pnt moet je pakken om straks weer minder druk te hebben
En dan ook op zo'n overtuigende manier dat de rest weet dat ze zich op de 2e plaats kunnen/moeten richten..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Het is inderdaad cruciaal dat de druk om geen fouten te maken bij de concurrentie blijft liggen.
Daarom vanavond winnen omdat voordeel te behouden.



denistel

vol gas en 3 pt pakken de druk ligt zwz bij de achtervolgers want die
spelen zondag tegen elkaar dus 1 of beide verspelen dan punten.

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op maart 22, 2021, 02:50:46
Nu moet Oratmangoen het doen, ben benieuwd. Ik vind het geen goeie speler maar ik hoop dat hij mijn ongelijk gaat bewijzen.

ze doen het met het hele team en Oratmangoen is juist 1 van mijn favoriete spelers
scoort vanavond ook op zekers.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.