Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

CARPOULE DOETINCHEM

Gestart door weestwel, april 10, 2013, 19:55:30

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Citaat van: TM op april 12, 2013, 13:46:14
Was net een man voor me die had nog 2/3 plekken over in zijn auto. Hij heeft zijn telefoonnummer bij de receptie achtergelaten. Dus als je nog een plek zoekt kun je even naar het stadion gaan.

Bij de admin weten ze van niks
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Niemand meer aanwezig op de administratie mooie werktijden :( ;( ;( :R
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

antifries

hier worden ook plaatsen gezocht 3man die mee willen
maar geen plaatsen hebben/kunnen krijgen

Len Cantello

Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 15:46:03
Niemand meer aanwezig op de administratie mooie werktijden :( ;( ;( :R
Nu al? Verkoop tot 17.00 uur? Toch?

Morgen geen verkoop? Denk dat er nog wel wat mensen kaartjes willen halen als ze bij de training vandaan komen....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Andre-Lwd

Citaat van: Len Cantello op april 12, 2013, 16:21:59
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 15:46:03
Niemand meer aanwezig op de administratie mooie werktijden :( ;( ;( :R
Nu al? Verkoop tot 17.00 uur? Toch?

Morgen geen verkoop? Denk dat er nog wel wat mensen kaartjes willen halen als ze bij de training vandaan komen....

Inderdaad, nog ff van 10 tot 12 uur verkoop ofzo.

TimSCC

Citaat van: Andre-Lwd op april 12, 2013, 16:26:59
Citaat van: Len Cantello op april 12, 2013, 16:21:59
Citaat van: dit is mien club op april 12, 2013, 15:46:03
Niemand meer aanwezig op de administratie mooie werktijden :( ;( ;( :R
Nu al? Verkoop tot 17.00 uur? Toch?

Morgen geen verkoop? Denk dat er nog wel wat mensen kaartjes willen halen als ze bij de training vandaan komen....

Inderdaad, nog ff van 10 tot 12 uur verkoop ofzo.

Ja dat zou mooi zijn, komen er vast nog wel 20 man bij. Maargoed, zal wel weer niet...

Galdiano

Ben altijd tegen alles en iedereen aan het schoppen! Maar nu heeft echt wel iedereen een kans gehad om een kaart te halen! Met 240 man die kant uit! Helaas te weinig maar heb er zin in!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

antifries

wij hebben nu pas vervoer kunnen regelen maar we hebben nog 3 kaarten nodig is er nog een mogelijkheid om 3 kaarten te krijgen?

De Jager

Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 17:32:24
Ben altijd tegen alles en iedereen aan het schoppen! Maar nu heeft echt wel iedereen een kans gehad om een kaart te halen! Met 240 man die kant uit! Helaas te weinig maar heb er zin in!!
Neemt niet weg dat ze gewoon tot 17 uur daar behoren te zitten!

Don

Citaat van: De Jager op april 12, 2013, 18:37:13
Neemt niet weg dat ze gewoon tot 17 uur daar behoren te zitten!
Je kon gewoon tot 17.00u een kaartje kopen!
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

De Jager

Citaat van: Don op april 13, 2013, 09:26:24
Je kon gewoon tot 17.00u een kaartje kopen!
Dan heb ik teveel gezegd. Maar hoe kan het dan wezen dat sommigen voor een dichte deur stonden?

mscc

Citaat van: De Jager op april 14, 2013, 01:47:51
Dan heb ik teveel gezegd. Maar hoe kan het dan wezen dat sommigen voor een dichte deur stonden?

Misschien klemde de deur en moesten ze wat harder trekken