Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jasper ter Heide

Gestart door Chielvak19, juli 07, 2020, 10:17:36

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Drumfather SCC op juli 07, 2020, 13:16:13
Mij een beetje té, straalt niet echt een bikkel of een grasvreter uit

Maar ik laat me graag verrassen :)

Welkom Jasper  :proost

Hoe hij zich buiten het veld voordoet zal me een biet zijn. Hoe hij zich binnen de lijnen gedraagt vind ik veel interessanter. Als hij daar de pannen van het dak voetbalt maakt het mij niet uit hoe hij op een zitzak zit.

:0= Welkom
In Henk en Sandor we trust

denistel

vanmorgen even de training gezien hij kan voetballend goed mee en daar
kiest cambuur voor. denk dat we er wel plezier aan gaan beleven

Bankzitter

Misschien zit er compleet naast maar ik heb toch het idee dat Ajax zich redelijk soepel heeft opgesteld bij deze transfer.
Normaal gaat een speler uit de Ajax-opleiding niet gratis de deur uit is, zijn toch minimaal een ton waard.
We hadden al belangstelling toen we nog op eredivisiekoers lagen en denk dat ze wel snapten dat we nu niet hetzelfde meer konden bieden.
Het was ook heel snel rond allemaal.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op juli 07, 2020, 22:12:16
Misschien zit er compleet naast maar ik heb toch het idee dat Ajax zich redelijk soepel heeft opgesteld bij deze transfer.
Normaal gaat een speler uit de Ajax-opleiding niet gratis de deur uit is, zijn toch minimaal een ton waard.
We hadden al belangstelling toen we nog op eredivisiekoers lagen en denk dat ze wel snapten dat we nu niet hetzelfde meer konden bieden.
Het was ook heel snel rond allemaal.

Met een doorverkoop percentage toch? Misschien is die 85 %  8)
Henk, held, bedankt

denistel

contract liep af toch of niet 21 jaar als je er dan nog niet staat dan ben je te
laat daar.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juli 07, 2020, 23:05:08
contract liep af toch of niet 21 jaar als je er dan nog niet staat dan ben je te
laat daar.
Contract tot 07-21 + 1 jarig club optie,dus Ajax had zich anders kunnen opstellen.Mooie deal voor de speler,Ajax en Cambuur..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel


Bankzitter

Ajax (Overmars) heeft het hele circus om de competitie te beëindigen ook in gang gezet. Dan zou het ook wel zuur zijn als ze nu zouden zeggen dat de transfer van tafel is omdat we dus moesten stoppen en nu minder budget hebben. In maart wilden ze hem al en dan ook voor de ere.

poelie-lwd

Ter Heide stond ook op de 'eredivisielijst' ? Nou dan ben ik helemaal benieuwd naar zijn capaciteiten.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Dat zie je ook een beetje aan het contract.
Promoveren we niet dan nog 1 jaar contract en moet je eigenlijk verkopen zodat het ons en Ajax wat oplevert.

Bij promotie automatisch een jaar erbij.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op juli 08, 2020, 14:37:48
Ter Heide stond ook op de 'eredivisielijst' ? Nou dan ben ik helemaal benieuwd naar zijn capaciteiten.

Hij zei in het interview met OF in ieder geval wel dat hij tijdens de beruchte vergadering Cambuur al extra volgde, dus blijkbaar speelde een mogelijke overgang toen al. En op dat moment gingen wij er nog wel vanuit dat we gingen promoveren natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Mooi hoe Ajax zich opstelt tegen collega clubs laatste tijd.

Ook met het solidariteitsfonds.

Ere wie ere toekomt.

Collingwood

We wilden hem zelfs afgelopen winter al halen zegt Henk bij LEO, maar hij mocht toen niet weg van Ajax. Zullen wel wat krap in de spelers voor de beloften hebben gezeten toen ofzo.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

10 klappen beter dan Doke. Basis.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Ja dat werd ook gedacht bij Van Ewijk.

Doke is volwaardig onderdeel van de 'kampioensploeg'. Doe je hem toch mee tekort..