Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - NAC Breda (13-03-2020)

Gestart door Chielvak19, maart 02, 2020, 17:04:45

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: speculeter op maart 12, 2020, 10:11:11
Als gisteren is besloten dat het doorgaat waarom dan nu beslissen dat het niet doorgaat??
Omdat er één besmetting is geconstateerd in Leeuwarden?
Brabant zit op slot en die supporters uit Breda mogen hier toch ook komen?

Omdat situaties kunnen veranderen? Nu ingrijpen zorgt ervoor dat we nog meer ellende voorkomen. Gewoon alles eruit gooien voor een paar weken en dan maar doorspelen tot eind mei.

Cambuur Groningen

Citaat van: michello op maart 12, 2020, 12:02:20
Omdat situaties kunnen veranderen? Nu ingrijpen zorgt ervoor dat we nog meer ellende voorkomen. Gewoon alles eruit gooien voor een paar weken en dan maar doorspelen tot eind mei.
ik ben voor... een keer in de korte broek met lekker weer naar het stadion is ook wel eens fijn :-)

Galdiano

Ik zeg eindstand is stand van 12-03.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Nu weer crisis overleg in Den Haag van kabinet. Komen waarschijnlijk zwaardere maatregelen.

speculeter

Heb veel zin in morgenavond
Maar denk in navolging van landen om ons heen dat ze alles eruit gooien voor twee a drie weken.

Dokkumer


hobbes

Citaat van: Galdiano op maart 12, 2020, 12:46:31
Ik zeg eindstand is stand van 12-03.  |:)

Ben je zo onzeker? Je wil dit toch met zijn allen kunnen vieren in het stadion?

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op maart 12, 2020, 13:23:32
Ik reken nergens op morgen.
Daar houd ik ook ernstig rekening mee, want er blijkt binnen Nederland geen centraal beleid te zijn mbt het virus.
Alles hobbelt achter de verschillende uitspraken van "deskundigen" aan waardoor Buma waarschijnlijk eieren voor zijn geld kiest en de wedstrijd gaat verbieden. Kan hem daarin dan ook geen ongelijk geven.
Als dit gebeurd, durf ik te voorspellen dat de stop echt wel 4 weken zal duren. (waarmee wij ons kampioenschap kunnen gaan vieren in groepjes van 10 onder de Oldehove)

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2020, 14:37:35
Daar houd ik ook ernstig rekening mee, want er blijkt binnen Nederland geen centraal beleid te zijn mbt het virus.
Alles hobbelt achter de verschillende uitspraken van "deskundigen" aan waardoor Buma waarschijnlijk eieren voor zijn geld kiest en de wedstrijd gaat verbieden. Kan hem daarin dan ook geen ongelijk geven.
Als dit gebeurd, durf ik te voorspellen dat de stop echt wel 4 weken zal duren. (waarmee wij ons kampioenschap kunnen gaan vieren in groepjes van 10 onder de Oldehove)
Lukt ze nooit om te handhaven denk ik, iedereen zoekt elkaar toch op.

speculeter

Voetballen zonder publiek morgen?

TM

Citaat van: speculeter op maart 12, 2020, 14:50:54
Voetballen zonder publiek morgen?

De overige wedstrijden zijn afgelast in Brabant, dus ik verwacht dan dat er geen wedstrijden zonder publiek komen.

AL

Citaat van: speculeter op maart 12, 2020, 14:50:54
Voetballen zonder publiek morgen?

Gaat niet door.
Heel Nederland plat.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Ga er maar vanuit dat er nergens gespeeld wordt voorlopig...

Chielvak19

Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen