Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robert Mühren

Gestart door michello, juli 05, 2019, 09:41:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: De Gast op juli 07, 2019, 08:20:51
Wat voor kutelftal was dat dan.. degradatievoetbal is blijkbaar niks voor die jongen. Alle vertrouwen dat dat hier beter gaat.

kwam er gister na de rust in had meteen 2 heerlijk loopacties waarvan ie 1 prachtig
afronde.

Drumfather SCC

Al wat meer bekend over zijn vermeende blessure?
Zou weer een lekker begin zijn  :zucht

PePe

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 05, 2019, 17:47:59
Al wat meer bekend over zijn vermeende blessure?
Zou weer een  lekker begin zijn  :zucht

Verkeerde speler? Je bedoeld zeker Doke.?

Galdiano

Citaat van: PePe op augustus 05, 2019, 18:13:20
Verkeerde speler? Je bedoeld zeker Doke.?

Muhren viel vandaag uit, kwam heel ongelukkig op zijn arm terecht. Kan hem weer bewegen aldus Henk.
Zal hopenlijk geen breuk of iets hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Elleboog wat beurs maar lijkt mee te vallen, aldus Leo.
Kalmte alleen kan u redden.

Walter

Gelukkig dan maar, want blessures kunnen we niet gebruiken.
Ik zag net z'n doelpunt, maar vraag me af of hij nou links- of rechtsbenig is. Tegen Zwolle scoorde hij hard met rechts, en nu met links ,
En tijdens wedstrijden verraadt hij ook niet wat z'n beste been is. Maakt mij niet uit, als hij maar z'n beste beentje voorzet :y :y

Galdiano

#36
Wat ben ik blij met Muhren! Speelde zeer goed!

Mooiste moment was tijdens vrije trap, hij kopt hem snoeihard weg, en begint te stralen en te lachen, en deed me denken aan deze reactie van Scott Brown. Muhren deed ook zo'n soort reactie.  :_schater :devil
https://youtu.be/cWmF54EOZUs
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Walter

Citaat van: Galdiano op augustus 17, 2019, 08:40:35
Wat ben ik blij met Muhren! Speelde zeer goed!

Mooiste moment was tijdens vrije trap, hij kopt hem snoeihard weg, en begint te stralen en te lachen, en deed me denken aan deze reactie van Scott Brown. Muhren deed ook zo'n soort reactie.  :_schater :devil
https://youtu.be/cWmF54EOZUs
prachtig dit.

Muhren is ook een echte leider in het aanvallende gedeelte. Je ziet hem constant aanwijzingen geven als hij voortdurend druk zet.
Ik denk dat hij wel 13 km heeft gelopen gisteren en dat wierp wel z'n vruchten af, want zij moesten steeds de diepe bal hanteren.

Slimheid, techniek, overzicht, conditie, daar houden wij van en een jongen die geen kapsones heeft.

Lore

Heerlijk om te lezen dat op het NAC forum de leden niet snappen dat hij het zo goed doet en dat Stokkers er, volgens hen, helemaal niets van kan.


Stiens


Stiens

Te goed voor de eerste divisie deze man. Sinds jaren weer eens een echte topscorer in de gelederen. Fantastische pot  |:) |:) |:)

Gasgeve


Bolle


Ruppppert