Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: sunderland op oktober 18, 2024, 20:40:18
Ut gaat zo goed, vooral niet Sandor terughalen. Wat een stel sukkels!!! Walgelijk

Die wil gewoon simpelweg niet.  :| We kunnen roepen wat we willen,mmaar Sandor heeft er geen zin in.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Trainert!

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:46:12
Hij komt niet dat gezeur over Sandor moet nu maar eens ophouden . Mijn mening is dat er gewoon niet goed ingekocht is en dat je daar nu de zure druiven van plukt. Wachten op de winterstop waar je hoop ik nu wel de juiste speler(s) kan halen en dan hopen op een periode.


Precies dit! repareren in de winterstop. Wel te laat

Grijskijkert

Citaat van: Oud Cambuur op oktober 18, 2024, 22:46:12
Hij komt niet dat gezeur over Sandor moet nu maar eens ophouden . Mijn mening is dat er gewoon niet goed ingekocht is en dat je daar nu de zure druiven van plukt. Wachten op de winterstop waar je hoop ik nu wel de juiste speler(s) kan halen en dan hopen op een periode.
Een spits en een centrale verdediger erbij en het lost veel op... En hoezo niet goed ingekocht? Jansen, Nieling, Souren, Casas, Alhaft, de Leeuw, Kieftenbeld en Diemers prima en dat verwacht ik ook van Afolabi v/d week op de training niet van de bal te krijgen zelfs met 2 verdedigers in de nek de bal goed afleggen.
IN HENK WE TRUST!!!

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:04:09
Een spits en een centrale verdediger erbij en het lost veel op... En hoezo niet goed ingekocht? Jansen, Nieling, Souren, Casas, Alhaft, de Leeuw, Kieftenbeld en Diemers prima en dat verwacht ik ook van Afolabi v/d week op de training niet van de bal te krijgen zelfs met 2 verdedigers in de nek de bal goed afleggen.

Alleen Jansen goed. Beste speler tot nu toe. De rest ver onder de maat of geblesseerd. Diemers voor de keutel te duur.   


Harry L.

Citaat van: Grijskijkert op oktober 19, 2024, 00:04:09
Een spits en een centrale verdediger erbij en het lost veel op... En hoezo niet goed ingekocht? Jansen, Nieling, Souren, Casas, Alhaft, de Leeuw, Kieftenbeld en Diemers prima en dat verwacht ik ook van Afolabi v/d week op de training niet van de bal te krijgen zelfs met 2 verdedigers in de nek de bal goed afleggen.

Hoe kan het dan toch dat het voetbal niet om aan te gluren is op alle vlakken, leg dat eens uit. Ik zie
geen progressie.

papier

Citaat van: Destroyer op oktober 18, 2024, 22:49:03
Geloof mij een goede spits doet wonderen

Uberhaupt een spits zou al helpen

Bankzitter

Citaat van: Harry L. op oktober 19, 2024, 08:24:58
Hoe kan het dan toch dat het voetbal niet om aan te gluren is op alle vlakken, leg dat eens uit. Ik zie
geen progressie.

Ik denk dat we daarbij de lat gewoon ook te hoog leggen voor het niveau . Zo geweldig als in de 2 kampioensjaren gaan we nooit meer spelen. Dat spel mag je niet verwachten als je nu op je stoeltje gaat zitten.

Ik ben al tevreden als we de bal in het team houden, de zaak achterin dicht houden en af en toe met een combinatie of individuele actie een kans cree?ren. Dat lukt soms maar nog te weinig 90 minuten lang.

Ik geloof echt niet dat de prestaties achter blijven omdat we te slecht spelen. Het is vaak maar 1 goal verschil en we krijgen vaak te weinig op basis van het spelbeeld en kansen. Het is ook vooral het gemis van een spits.

diekhuzen

#592
Er moet veel meer gebeuren dan een goede spits, want er is gewoonweg te weinig aanvoer.
We hebben namen ingekocht, maar het is geen team. Achterin staat het redelijk, maar ons middenveld is uit balans. Een middenveld met Diemers, Nartey, de Jong en Souren is veel te eenzijdig.
Voorin is armoede en zo slecht is het in jaren niet geweest. Ik heb totaal niet het gevoel dat de er sprake is van de `ketchup theorie` of domme pech. Niet goed ingekocht en ik denk ook dat het lastig is om dit te repareren in de winterstop.

Ik denk ook dat een andere trainer of Sandor het verschil niet gaat maken. Wij verschuilen ons met een 3 jaren plan en geen concrete doelstelling, dat is Cambuur onwaardig. Als je investeert in jong talent dan moet je bij tegenslag niet terugvallen op ervaring. Er is veel te veel roulatie. Een jong - en onervaren technische staf heeft in mijn beleving geen meerwaarde. 
Bijna elke ploeg in de KKD begint elk seizoen opnieuw en wij zijn geen uitzondering, maar het doet overkomen dat het een proces is en kan gebeuren.  Soms lijkt het alsof de echte wil om te winnen er niet is.







De Gast

Vroeger stapte het bestuur nog wel eens op. Te lang de verkeerde keuzes en dan is het wel eens mooi geweest. Ondanks nieuw stadion, ondanks Pieter Kooi.
Ook een kwaliteit dat je weet wanneer je moet stoppen.

Harry L.

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 13:53:01
Vroeger stapte het bestuur nog wel eens op. Te lang de verkeerde keuzes en dan is het wel eens mooi geweest. Ondanks nieuw stadion, ondanks Pieter Kooi.
Ook een kwaliteit dat je weet wanneer je moet stoppen.

Als ik alles goed begrijp is dat in ieder geval geen optie. We hebben toch te maken met een constructie dat we de komende jaren vast zitten aan bepaalde lieden. Dat is het nadeel dat je afhankelijk bent van een suikeroom, lees Kooi

Bankzitter

Bedoel met bestuur de directie (De Graaf en vd Zee, vd Belt doet al een stap terug)
Of de RvC? Of managers zoals Lambooij en Houtstra ?

En wat doen die dan fout wat anderen beter gaan doen?

De Gast

Geen idee Bankzitter. Wie hier maar verantwoordelijk voor is/voelt of actie hoort te ondernemen. Je kunt nog 5 jaar doormodderen maar dan zal eens iemand moeten ingrijpen. Je gooit Ultee eruit en met Henk verandert er niks. Nou dan weet je in elk geval dat je niet telkens op dat niveau slachtoffers moet zoeken.

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 13:53:01
Vroeger stapte het bestuur nog wel eens op. Te lang de verkeerde keuzes en dan is het wel eens mooi geweest. Ondanks nieuw stadion, ondanks Pieter Kooi.
Ook een kwaliteit dat je weet wanneer je moet stoppen.
Nee dat gaat helpen, jij wil midden in de verhuizing de directie eruit flikkeren en de boel stuurloos laten rond dobberen. Maar door afspraken met Kooi/v/d Brink/en consorten zal je nog jaren je gal kunnen spugen over hun..
IN HENK WE TRUST!!!

Teun Seun

Citaat van: De Gast op oktober 19, 2024, 13:53:01
Vroeger stapte het bestuur nog wel eens op. Te lang de verkeerde keuzes en dan is het wel eens mooi geweest. Ondanks nieuw stadion, ondanks Pieter Kooi.
Ook een kwaliteit dat je weet wanneer je moet stoppen.

Wat een niveau...

Bankzitter

Mischien moet niemand in directie op stappen maar moet die juist worden uitgebreid met iemand met voetbalvisie. Commercieel, financieel gaat het prima, ook organisatie met jeugd en scouting heb ik best vertrouwen in. Maar de resultaten op het veld blijven achter.

Maar wie ondersteund De Jong en Lambooij vanuit de directie?