Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sandor van der Heide

Gestart door Chipke, maart 26, 2013, 13:31:15

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: oost op oktober 07, 2024, 18:11:02
Misschien gaat Cambuur hem ook gewoon aan het hart? Gaat ontzettend slecht terwijl dit seizoen en stadion het vliegwiel had moeten worden.
En hij ziet zijn mentor het zwaar hebben en wil hem graag ondersteunen

Wat zijn beweegredenen ook zijn, ik zou het erg toejuichen  |:) |:) |:)

Tot nu toe elke thuiswedstrijd ook aanwezig geweest.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op oktober 07, 2024, 20:42:56
Zou een enorme aanwinst zijn als Sandor terug komt. Deze week wordt dit beslist, maar het schijnt dat de directie, RvC en Lambooij een heel dubieuze rol hebben gespeeld. Henk mag van geluk spreken dat een externe partij op de tafel heeft geslagen waarmee de beleidsmakers nu terecht onder druk zijn komen te staan. De club leiding heeft wat mij betreft met hun achterbakse handelen spelers en Henk voor iets willen laten draaien waarvoor zij gezamelijk verantwoordelijk voor zijn geweest. Ik denk overigens dat de directie de terugkomst van Sandor niet zal tegenhouden want dit zou best vervelende consequenties kunnen hebben mbt de steun van de externe partij aan onze club.
en wie is die externe partij van jou? Bedoel je daar mee Kooi. En is jou verhaal gissen wb bestuur?

wiekie1969

Binnen 2 weken staat ut juh.  |:) |:) |:) |:) |:)

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:06:12
De schijnheilige directie heeft Henk keihard laten vallen. Ze finaal finaal door de mand. Wat denk je waarom Sandor terug wil. Die wil Henk gaan helpen. Heeft nul komma nul met centen te maken. Dit gaat enkel en alleen om prestige en het sportieve gedeelte. Kooi bepaalt want die heeft de centen.
schreef hier vorige week ook dat het erg jammer is dat Kooi Sandor zelf niet heeft meegemaakt als speler en ook als trainer.  Dan had hij sowieso mee gewerkt

wiekie1969

Citaat van: wiekie1969 op oktober 05, 2024, 11:33:05
Ja la la la
Sandor van der Heide.
Ja la la
Ja la la
Ja la la la la
Sandor van der Heide


Tuurlijk juh. Gas geven met die handel. Kom aan

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:13:59
Binnen 2 weken staat ut juh.  |:) |:) |:) |:) |:)
bist wel heel blij. Als het waar is dan ben ik ook verdomd blij. Zeg ook steeds dat hij veel belangrijker zou zijn dan een goede speler

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:14:39
schreef hier vorige week ook dat het erg jammer is dat Kooi Sandor zelf niet heeft meegemaakt als speler en ook als trainer.  Dan had hij sowieso mee gewerkt

Die 2 lichtgewichten met hun mapkes inne klauwen komen tekort. Sandor mut erbij. Die voegt tactisch wat toe. Is rustig en zat het wel neer. Dat neemt de druk bij Henk ook weg.

wiekie1969

#412
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:16:21
bist wel heel blij. Als het waar is dan ben ik ook verdomd blij. Zeg ook steeds dat hij veel belangrijker zou zijn dan een goede speler

Die man denkt 2 stappen vooruit. Dat deed ie zowel als voetballer maar ook als trainer. Weet nog wel die wedstrijd in de Arena tegen Ajax. Had ie alleen de leiding voor de dug-out.  Stonden we 1-0 voor. Die Frank de Boer werd tactisch even overklast de eerste helft. Cambuur had constant een man meer op het middenveld. Die Frank de Boer wist niet hoe die zien moest. Ze wisten het niet daar bij Ajax. Werd toen 1-1 daar. Vergeet je nooit meer.

PePe

De directie/rvc/Lambooij hebben wel iets uit te leggen, om wilde verhalen te voorkomen.
Het is bijzonder stil van af die kant.

sunderland

Even een stukje van Bosbaard zonet?.hij vind dat Diemers een fase later aan de bal moet komen om daar meer beslissend te zijn. N? krijgt hij de bal vaak laag op het veld.
Dat !  zijn de dingen waar ik graag naar luister.

wiekie1969

Binne allemaal schijnheiligen daar in de directie bij Cambuur. De selectie heeft vrijdag een statement voor Henk gemaakt in Venlo. Hulde.

papier

Allemaal vrij speculatief natuurlijk

wiekie1969

Citaat van: sunderland op oktober 07, 2024, 21:26:09
Even een stukje van Bosbaard zonet?.hij vind dat Diemers een fase later aan de bal moet komen om daar meer beslissend te zijn. N? krijgt hij de bal vaak laag op het veld.
Dat !  zijn de dingen waar ik graag naar luister.

Dan is de vraag waarom Diemers de bal vaak laag op het veld krijgt. Het antwoord is wel duidelijk lijkt mij. Omdat de centrale verdedigers niet of nauwelijks naar het middenveld doorschuiven om hem vrij te kunnen krijgen.

zeewolde

Citaat van: PePe op oktober 07, 2024, 21:23:16
De directie/rvc/Lambooij hebben wel iets uit te leggen, om wilde verhalen te voorkomen.
Het is bijzonder stil van af die kant.
durft vast niemand echt duidelijkheid te geven.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op oktober 07, 2024, 21:31:35
Dan is de vraag waarom Diemers de bal vaak laag op het veld krijgt. Het antwoord is wel duidelijk lijkt mij. Omdat de centrale verdedigers niet of nauwelijks naar het middenveld doorschuiven om hem vrij te kunnen krijgen.
ja en waarom word daar tactisch niet wat aan gedaan. Omdat die pionnen sjouwers dat niet zien. Ze kunnen prima training geven maar iets in een wedstrijd zien en daarop inspelen heb ik mijn vraagtekens bij