Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sam Hendriks

Gestart door Galdiano, januari 31, 2019, 20:13:48

Vorige topic - Volgende topic

Danny058

Citaat van: PePe op januari 23, 2023, 14:04:06
Hadden we nu misschien wel goed kunnen gebruiken i.v.m. de huidige situatie.
Ach welnee, hij kon er niet zoveel van en was ook niet beter dan Boere

sunderland

Citaat van: PePe op januari 23, 2023, 14:04:06
Hadden we nu misschien wel goed kunnen gebruiken i.v.m. de huidige situatie.
die kon het ook niet meer, die was een klasse minder dan Boere