Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppppert: Sfeer, Highlights, Foto's & Songs

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:11:15

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Bedankt Ruppppert, voor de fantastische bijdrages dit jaar!
Altijd gelijk de sfeerimpressies online, altijd een handig topic, met alle interviews etc, in één woord KLASSE!  |:)
Ga zo door, en hoop dat we in 2015 net zoveel successen zullen meemaken als 2014.
Fijne dagen, en een knallende 2015 gewenst!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: Galdiano op december 22, 2014, 14:13:27
Bedankt Ruppppert, voor de fantastische bijdrages dit jaar!
Altijd gelijk de sfeerimpressies online, altijd een handig topic, met alle interviews etc, in één woord KLASSE!  |:)
Ga zo door, en hoop dat we in 2015 net zoveel successen zullen meemaken als 2014.
Fijne dagen, en een knallende 2015 gewenst!

Hier sluit ik me graag bij aan. Ruppppert bedankt!
Kalmte alleen kan u redden.

dit is mien club

Rupppert jij ook hele fijne feestdagen en een sportief 2015 gewenst.

Bedankt voor de vele mooie beelden die je de afgelopen jaren al v oor ons maakt.
Jammer dat ze wel wat korter zijn geworden :proost Maar ja je wilt zelf ook wat zien van de match.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

gobo

Heerlijk filmpje. Laten we idd hopen dat 2015 weer een hoop mooie beelden oplevert.
Toch was die tsunami fantastisch op de tribune afgelopen jaar. Ik pleit voor een come back.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Ruppppert

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

denistel

ruppert topper altijd met je mooie filmpjes veel respect voor

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt