Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ruppppert: Sfeer, Highlights, Foto's & Songs

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:11:15

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 29, 2014, 22:40:14
He Ruppppert, ik heb jouw compilatie van de wedstrijd tegen Excelsior zo vaak gezien, dat het voelt dat ik alle mensen die in beeld komen persoonlijk ken (en als ik ze bij Cambuur tegen kom, heb ik de neiging om ze als goede vrienden te groeten). Hulde  _O_
gewoon tegen die mensen zeggen ik ken jou :P  :thumbsup dou wast bij Cambuur - Excelsior :P

Ruppppert


Leovardia

Thx Ruppert!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.


charmayne

hee ruppert,
hest geen sfeerimpressie filmke?
x

Ruppppert

Citaat van: charmayne op februari 02, 2014, 18:38:43
hee ruppert,
hest geen sfeerimpressie filmke?
x
nee kon helaas niet aanwezig zijn

charmayne


Ruppppert



Ruppppert



Ruppppert



EastSide058

Mooi filmpje  :thumbsup
Ga je ook ajax en groningen uit?

Heb hier zelf ook nog een filmpje vanuit Oost


Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!