Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gerald van der Belt

Gestart door Destroyer, september 16, 2016, 21:55:02

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: denistel op september 17, 2016, 20:55:50
must em wel door betalen toch of niet

Nee hoor, als je kunt aantonen dat hij zijn werk niet goed doet kun je hem ontslaan. Krijgt hij gewoon ww
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

en wie zou dat moeten aantonen dan?

sunderland


Vlampiep

Citaat van: denistel op september 17, 2016, 21:06:40
en wie zou dat moeten aantonen dan?
Normaal gesproken de RvC, maar die laten het ook al een anderhalf jaar afweten.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op september 17, 2016, 21:23:42
Normaal gesproken de RvC, maar die laten het ook al een anderhalf jaar afweten.

Omdat het een gezapige vrienden kliek is.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: denistel op september 17, 2016, 21:06:40
en wie zou dat moeten aantonen dan?

Als jij op je werk niet functioneerd knikkeren ze je er ook uit. Dus de hogere hand ofwel RVC.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Nou.....dan ga ik vannacht ook maar over tieten dromen :_schater

Destroyer

Citaat van: speculeter op september 17, 2016, 22:03:08
Nou.....dan ga ik vannacht ook maar over tieten dromen :_schater

Doe je dat niet elke nacht dan?  :insane  :P :P :y
** Poolwinner 18/19 - 21/22

speculeter

Citaat van: Destroyer op september 17, 2016, 22:11:44
Doe je dat niet elke nacht dan?  :insane  :P :P :y
nee.....dan doom ik over kale dingen :y

Bernardo

@lc_nl: Ex-directeur Gerald van den Belt weer in beeld bij Cambuur http://bit.ly/2d9GZaG

zeewolde

Citaat van: Bernardo op september 19, 2016, 08:10:13
@lc_nl: Ex-directeur Gerald van den Belt weer in beeld bij Cambuur http://bit.ly/2d9GZaG
dus de mooiste transfer moet toch nog komen |:)

Oosttribune

Citaat van: Bernardo op september 19, 2016, 08:10:13
@lc_nl: Ex-directeur Gerald van den Belt weer in beeld bij Cambuur http://bit.ly/2d9GZaG

kan niet anders dan dat hij terugkomt

speculeter

En dan?
Ard eruit?
Henry eruit?

Of beide?

DayDreamer

Ik moet het nog zien. Zou wel zeer welkom zijn.

poelie-lwd

Niemand gaat eruit. Gerald wordt chef (nieuw) stadion of iets in die geest.
Iedereen heeft recht op mijn mening.