Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

De Gast

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2024, 17:10:47
Staat ietwat onduidelijk maar gaat om de hele 60 jarige historie. 1x nacompetitie, 3x kampioen (1x corona)

Ow ja.
Het zijn mooie statistieken die papier aangeeft maar ik zou die toch meer op het conto van Henk zetten dan op die van Ard en Gerald. Zodra Henk wegvalt zakt het weer als een kaartenhuis in elkaar. In 2016 met vd Vegt, Maas, Keizer. Onlangs weer met Ultee. En iedereen ziet het aankomen.

Bankzitter

En wie hebben Henk hoofdtrainer gemaakt?

papier

Citaat van: Bankzitter op maart 12, 2024, 22:05:49
En wie hebben Henk hoofdtrainer gemaakt?

Precies. Als je dit wil toeschrijven aan Henk prima maar dan mogen we alle prestaties toeschrijven aan de trainers als verantwoordelijke voor het team en beoordelen we Ard en Gerald obv andere zaken zoals het stadiondossier en de financi?n. Ook in dat geval krijgen ze een flinke voldoende. Maar je kan niet hun wel verantwoordelijk houden voor slechte trainers en niet voor goede.

De Gast

Dit bestuur heeft het product voetbal helemaal de nek omgedraaid. Het is inmiddels amateurniveau wat er op het veld staat. Je kijkt naar niks, helemaal niks. En ondertussen jongens als vd Water maar een megasalaris doorbetalen.

HET IS EEN SCHANDE.

Bankzitter

Dat heeft te maken met een tekort aan mensen. Ze doen het al met een kleine groep en dan vallen er nog voortdurend mensen weg oa door medische problemen. Met het Coronaseizoen en met het stadion erbij wat extra inspanningen kostte, komen ze dan gewoon mensen tekort om ook nog voldoende aandacht aan de selectie te geven.

De transferperiode in de winter is ook mislukt omdat Henk dat er even bij moet doen.

beam

Citaat van: Bankzitter op april 20, 2024, 22:09:41
Dat heeft te maken met een tekort aan mensen. Ze doen het al met een kleine groep en dan vallen er nog voortdurend mensen weg oa door medische problemen. Met het Coronaseizoen en met het stadion erbij wat extra inspanningen kostte, komen ze dan gewoon mensen tekort om ook nog voldoende aandacht aan de selectie te geven.

De transferperiode in de winter is ook mislukt omdat Henk dat er even bij moet doen.

Het tekort aan mensen mag toch niet het probleem zijn geweest. Je kan personeel of managers inhuren. Dit kan toch niet waar zijn dat de selectie de kind van de rekening is geworden. Een voetbalbedrijf runnen is niet te vergelijken met een gewoon bedrijf. Goed personeel vinden is moeilijk.

Bankzitter

vd Belt is een tijdje ziek geweest, Henk een cyste, Sandor had een burn out. Booij een hersenbloeding. Reijnders eerder weg.
Ze hebben continue extra taken van elkaar overgenomen en heeft het transferbeleid onder geleden. Ze hebben die Marco vd Heide wel ingehuurd maar dat is nog geen succes gebleken.

Hopelijk zetten ze nu de organisatie goed neer. Lambooij is een goede frisse start. Nu de scouting volwassen maken en nieuwe assistenten voor de Jong. Een goede directeur met voetbal knowhow naast Ard.

Voor de selectie, ervaring in de as en goede buitenspelers. Dan kan Henk weer het voetbal spelen zoals hij dat wil.


Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op april 21, 2024, 09:50:58
vd Belt is een tijdje ziek geweest, Henk een cyste, Sandor had een burn out. Booij een hersenbloeding. Reijnders eerder weg.
Ze hebben continue extra taken van elkaar overgenomen en heeft het transferbeleid onder geleden. Ze hebben die Marco vd Heide wel ingehuurd maar dat is nog geen succes gebleken.

Hopelijk zetten ze nu de organisatie goed neer. Lambooij is een goede frisse start. Nu de scouting volwassen maken en nieuwe assistenten voor de Jong. Een goede directeur met voetbal knowhow naast Ard.

Voor de selectie, ervaring in de as en goede buitenspelers. Dan kan Henk weer het voetbal spelen zoals hij dat wil.
Wat mankeert er aan de huidige assistenten? Alsof Ard geen voetbal knowhow heeft en je bent op de hoogte van de salarissen die goede directeuren bij een bvo krijgen(300K). En dat laatste wat betreft de nieuwe spelers dat doet Henk samen met Lars. En als ik Henk mag geloven zijn de lijstjes uitgebreid en worden er snel gesprekken gevoerd.
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Ik denk dat Ard best verstand heeft van voetbal in de zin dat hij snapt hoe je een organisatie neerzet en hoe je op lange termijn de voorwaarden voor sportief succes kan scheppen. Ik heb Ard ook echt hoog zitten op het commerci?le vlak en hoe hij de club naar buiten toe vertegenwoordigt.

Maar inhoudelijk een speler of de TS beoordelen kan hij niet. Dat geeft ook niks maar vd Belt heeft daar ook geen tijd voor en zie ik ook niet blijven nadat het stadion af is. Henk en Lambooij blijven uitvoerend, er moet ook iemand in de directie zitten die verantwoordelijkheid neemt voor het voetbal-technische stuk. Dat is geen diskwalificatie van de mensen die het nu doen, maar gewoon minder kwetsbaar maken van de club.

papier

Dat inzicht hadden ze zelf ook al en natuurlijk om die reden een TD aangesteld. Geen succes gebleken. Daarbij inderdaad de situatie omtrent de gezondheid van diverse personen in de organisatie, een wet van Murphy. De verwachtingen zijn terecht hoger, maar het is niet zo dat men er met de pet naar gooit. Iedereen probeert er wel wat van te maken, maar voor iedere meevaller hebben we twee tegenvallers. Dat is ontzettend balen.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op april 21, 2024, 11:37:39
Ik denk dat Ard best verstand heeft van voetbal in de zin dat hij snapt hoe je een organisatie neerzet en hoe je op lange termijn de voorwaarden voor sportief succes kan scheppen. Ik heb Ard ook echt hoog zitten op het commerci?le vlak en hoe hij de club naar buiten toe vertegenwoordigt.

Maar inhoudelijk een speler of de TS beoordelen kan hij niet. Dat geeft ook niks maar vd Belt heeft daar ook geen tijd voor en zie ik ook niet blijven nadat het stadion af is. Henk en Lambooij blijven uitvoerend, er moet ook iemand in de directie zitten die verantwoordelijkheid neemt voor het voetbal-technische stuk. Dat is geen diskwalificatie van de mensen die het nu doen, maar gewoon minder kwetsbaar maken van de club.
v/d Belt wordt door Harry v/d Zee vervangen en op termijn moet Lambooij TD worden. Van de fout met Reijnen om hem gelijk TD te maken zonder teken bevoegdheid is geleerd.
IN HENK WE TRUST!!!

DayDreamer

Al eerder gezegd, nieuw stadion, maar sportief failliet.

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op april 21, 2024, 11:53:04
v/d Belt wordt door Harry v/d Zee vervangen en op termijn moet Lambooij TD worden. Van de fout met Reijnen om hem gelijk TD te maken zonder teken bevoegdheid is geleerd.
en Harry van de Zee is een voetbal dier en heeft verstand van voetbalzaken?

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 21, 2024, 13:23:26
en Harry van de Zee is een voetbal dier en heeft verstand van voetbalzaken?
Zou het niet weten, volgens mij is hij meer van de cijfers...
IN HENK WE TRUST!!!