Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het bestuur

Gestart door sunderland, maart 19, 2016, 23:22:27

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Citaat van: richard op juni 15, 2023, 15:42:24
Maar heb je nog wat kunnen zeggen tijdens aandelenvergadering?


Nee, het benoemingenbeleid is RvC
En de communicatie verloopt via de directie en daar moet je ook niet doorheen lopen.
De afbouw stadion en het rondkrijgen selectie zijn wel klussen lijkt me maar dat weet iedereen natuurlijk wel. Afwachten maar.

Bakker

Citaat van: veteraan op juni 27, 2023, 13:45:13

Nee, het benoemingenbeleid is RvC
En de communicatie verloopt via de directie en daar moet je ook niet doorheen lopen.
De afbouw stadion en het rondkrijgen selectie zijn wel klussen lijkt me maar dat weet iedereen natuurlijk wel. Afwachten maar.

En de communicatie verloopt via de directie en daar moet je ook niet doorheen lopen.
Dit is toch de omgekeerde wereld? RvC is toch de toezichthouder van en staat boven de directie?!

veteraan

Waarschijnlijk komt er voor de start van het nieuwe seizoen wel een gloedvol verhaal met daarin de rustige opbouw naar een nieuw elftal, de solide organisatie, stevige voorbereiding op de afbouw van en verhuizing naar het nieuwe stadion, de versterkte scouting,en veel maatschappelijke projecten

(don?t disturb the directors)

De Gast

En ondertussen worden zij miljonair met zo'n salaris. Maar goed als er dan een prachtstadion komt te staan straks.. enfin.

Die verhalen zal allemaal wel. Het belangrijkste is: wat gaat Henk doen. Een Cambuur zonder Henk is ondenkbaar. Cambuur mag Henk niet laten glippen.

Bakker

Citaat van: De Gast op juni 28, 2023, 14:37:14
En ondertussen worden zij miljonair met zo'n salaris. Maar goed als er dan een prachtstadion komt te staan straks.. enfin.

Die verhalen zal allemaal wel. Het belangrijkste is: wat gaat Henk doen. Een Cambuur zonder Henk is ondenkbaar. Cambuur mag Henk niet laten glippen.

Begroting
Op de aandeelhoudersvergadering is dinsdag ook de begroting voor het komende seizoen vastgesteld. Die is met zo'n twee miljoen gedaald in vergelijking met vorig seizoen, toen Cambuur nog in de eredivisie speelde.
De Leeuwarders werken komend seizoen met een begroting van acht miljoen euro, daarvan is het spelersbudget zo'n twee miljoen euro.


Spelersbegroting van 2 miljoen en een directiebegroting van anderhalf miljoen.

veteraan

Spelersbegroting van 2 miljoen en een directiebegroting van anderhalf miljoen.
[/quote]


Een indicatie van de salarissen en een verslag van de benoemingen (met motivatie) zou verstandig zijn. We leven niet meer in de jaren negentig van de vorige eeuw

Noordcambuur

Citaat van: Bakker op juni 30, 2023, 08:32:22
Begroting
Op de aandeelhoudersvergadering is dinsdag ook de begroting voor het komende seizoen vastgesteld. Die is met zo'n twee miljoen gedaald in vergelijking met vorig seizoen, toen Cambuur nog in de eredivisie speelde.
De Leeuwarders werken komend seizoen met een begroting van acht miljoen euro, daarvan is het spelersbudget zo'n twee miljoen euro.


Spelersbegroting van 2 miljoen en een directiebegroting van anderhalf miljoen.
spelersbegroting van 2 miljoen jaaaa daar kun je niet veel mee :_schater

Poetser

Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2023, 15:30:54
spelersbegroting van 2 miljoen jaaaa daar kun je niet veel mee :_schater

Jij vindt alles maar grappig merk ik.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op juni 30, 2023, 16:18:22
Jij vindt alles maar grappig merk ik.
en jij komt net kijken en nu al praatjes  :O

Grijskijkert

Citaat van: Bakker op juni 30, 2023, 08:32:22
Begroting
Op de aandeelhoudersvergadering is dinsdag ook de begroting voor het komende seizoen vastgesteld. Die is met zo'n twee miljoen gedaald in vergelijking met vorig seizoen, toen Cambuur nog in de eredivisie speelde.
De Leeuwarders werken komend seizoen met een begroting van acht miljoen euro, daarvan is het spelersbudget zo'n twee miljoen euro.


Spelersbegroting van 2 miljoen en een directiebegroting van anderhalf miljoen.
Wat een onzin of kan je dit onderbouwen? Zal wel niet!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2023, 15:30:54
spelersbegroting van 2 miljoen jaaaa daar kun je niet veel mee :_schater
En toch moet het lukken, en het gaat puur om de salarissen van de spelers verder niks. Dus geen transfersommen of ander betalingen!
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op juni 30, 2023, 17:10:33
En toch moet het lukken, en het gaat puur om de salarissen van de spelers verder niks. Dus geen transfersommen of ander betalingen!
klopt Grijskijkert maar daar moet je 24 spelers van betalen dan is volgens mij 2 miljoen wel wat te weinig om een goeie selectie neer te zetten.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2023, 17:32:10
klopt Grijskijkert maar daar moet je 24 spelers van betalen dan is volgens mij 2 miljoen wel wat te weinig om een goeie selectie neer te zetten.
De eerste 15 zullen gemiddeld een ton krijgen en 16 tot 24 een paar duizend per maand, in de KKD is een ton aan salaris heel goed betaald.
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Citaat van: Grijskijkert op juni 30, 2023, 17:43:04
De eerste 15 zullen gemiddeld een ton krijgen en 16 tot 24 een paar duizend per maand, in de KKD is een ton aan salaris heel goed betaald.
ok? en wat gaat dan b.v. Bergsma of Bangura nu verdienen in de KKD

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2023, 17:32:10
klopt Grijskijkert maar daar moet je 24 spelers van betalen dan is volgens mij 2 miljoen wel wat te weinig om een goeie selectie neer te zetten.

Hadden we in de jaren dat we 2x kampioen werden ook toch rond de 2  miljoen.