Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Tim Bakens

Gestart door dennisw8, februari 17, 2013, 13:31:26

Vorige topic - Volgende topic

michello

Wat hoop ik dat hij blijft. Met Bakens erbij hebben we weinig duels verloren. Is in de eerste divisie een van de betere centrale verdedigers (Laatste man). Mag alleen wel eens een balletje inknikken ;)

brambo3004

Er is al een topic over Bakens :rodekaart

ForzaCambuur1

Citaat van: michello op april 27, 2013, 18:48:40
Wat hoop ik dat hij blijft. Met Bakens erbij hebben we weinig duels verloren. Is in de eerste divisie een van de betere centrale verdedigers (Laatste man). Mag alleen wel eens een balletje inknikken ;)

Absoluut hoop ik ook. Is onze sterkhouder achterin en verliest bijna geen duel en heeft ook nog eens een schep aan ervaring wat goed is voor de jongere jongens.

michello

Citaat van: brambo3004 op april 27, 2013, 18:49:58
Er is al een topic over Bakens :rodekaart

Overheen gelezen...  8P

Bericht mag dan wel verplaatst worden heren admins ;)

Dokkumer

Citaat van: michello op april 27, 2013, 18:55:43
Overheen gelezen...  8P

Bericht mag dan wel verplaatst worden heren admins ;)
Is dit snel, of is dit snel :D

De allerlaatste weken, de dagen gingen snel  :devil

wiekie1969

Vrijdagavond leuk gesprek met hem gehad in de Rembrandt, tekent hoogstwaarschijnlijk voor 1 jaar bij.

papagaaiensoep

Su leuk weze attie wat soepeler in de heupen wurdt. Het de startsnelhied van een stacaravan, zet der sun jong rap getint jonkje op en het liekt of Bakens in slow-motion speult.

MP4L

Citaat van: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:12:24
Su leuk weze attie wat soepeler in de heupen wurdt. Het de startsnelhied van een stacaravan, zet der sun jong rap getint jonkje op en het liekt of Bakens in slow-motion speult.

Maar als Bakens eenmaal op top snelheid is vind ik hem wel verdomd snel. Als je kijkt hoe groot hij is en dan zo snel zijn.. netjes hoor, alleen de acceleratie nog en wij kunnen hem niet meer betalen :P

Goudvinger

Bakens is van onschatbare waarde dit seizoen, ik snap niet dat er mensen zijn die daar nog aan twijfelen.  :gelekaart

papagaaiensoep

Bin blij met 'em hoor, begriep mie niet verkeerd! Zeker at het peniebel wurdt en ploegen gaan pompen, dan is 't perfect ast sun lange dweil achterin hest staan. Ik hoop ok absoluut dat 'ie bij gaat tekenen.

michello

In de JL is er geen betere laatste man dan Bakens. Zou goed nieuws zijn als hij bijtekent. Mochten we promoveren kun je hem er ook prima bij hebben.

Dokkumer

Citaat van: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:12:24
Su leuk weze attie wat soepeler in de heupen wurdt. Het de startsnelhied van een stacaravan, zet der sun jong rap getint jonkje op en het liekt of Bakens in slow-motion speult.
Dan hest van der Laan er nog omheen te strĂșnen. Dat blokje graniet houdt dat soort mantsjes wel teugen!
Maar wat muttie nog meer? 15 man dolle en sien eigen foorsetten met sien leuter inkoppe? We kinne niet alles hevve.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2013, 20:04:31
Dan hest van der Laan er nog omheen te strĂșnen. Dat blokje graniet houdt dat soort mantsjes wel teugen!
Maar wat muttie nog meer? 15 man dolle en sien eigen foorsetten met sien leuter inkoppe? We kinne niet alles hevve.
Inderdaad Bakens en v/d Laan zijn wat dat betreft een heel goed centraal duo.. En zodra Bakens naar de 2e versnelling schakelt is hij wel rap, alleen de eerste meters maar dat kan v/d Laan wel opknappen..
IN HENK WE TRUST!!!

oost058

Brengt veel rust achterin. Heeft i.m.o. boven verwachting gepresteerd dit seizoen.
Laat maar mooi bijtekenen

Yellow Army

Tim "rots in de branding" Bakens
Area 58