Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: denistel op november 06, 2023, 21:27:59
Een groot standbeeld voor jou  |:)
echt wel. Een team met een idee. Constant vrije man kunnen vinden, ook tegen 11. Daarna nog meer.

wiekie1969

Lekker deurgaan Henk.  |:) |:) |:)

Bankzitter

Ik vond ons tot aan de penalty ook al heel dominant spelen.
Ook zonder de rode kaart hadden we dit wel gewonnen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 06, 2023, 22:42:43
Ik vond ons tot aan de penalty ook al heel dominant spelen.
Ook zonder de rode kaart hadden we dit wel gewonnen.
rond die penalty paar x dom balverlies van Breij en Sylla. Dat was even een zwakke periode van 5 minuten ofzo. Verder was het top. Tegen 10 man zie je erg vaak dat het minder word nu absoluut niet. Iedere speler wist hoe we moesten staan. Hoe vaak de back wel niet doorkwam. Even wachten op kaatser en erover. Vooral over links gebeurde dan constant

Kuzmanovic-Apeldoorn

Machtig dat ze tot aan de laatste minuut vol door zijn gegaan, het leek wel of ze serieus op de 10 jaagden. Keeper ook maar mee zeiden we nog
Henk, held, bedankt

oost

Sowieso moet een tribune naar deze held worden vernoemd  _O_

PePe

Henk de Jong = Gegarandeerde kwaliteit.

Tanjajeah

Deze selectie scoort z? makkelijk (meeste goals KKD), als Henk het voor elkaar krijgt de verdediging goed op orde te krijgen (als je de Jong-clubs niet meer rekent, de meeste goals tegen)  kunnen er nog mooie dingen gebeuren. Zeker als je in de winterstop nog 1 of 2 gerichte versterkingen kunt halen (buitenspeler en centrale verdediger?)

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op november 07, 2023, 13:20:15
Deze selectie scoort z? makkelijk (meeste goals KKD), als Henk het voor elkaar krijgt de verdediging goed op orde te krijgen (als je de Jong-clubs niet meer rekent, de meeste goals tegen)  kunnen er nog mooie dingen gebeuren. Zeker als je in de winterstop nog 1 of 2 gerichte versterkingen kunt halen (buitenspeler en centrale verdediger?)
Waarom een centrale verdediger?
IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op november 07, 2023, 13:23:00
Waarom een centrale verdediger?

Als we tot aan de winterstop structureel minder goals tegen krijgen is het wellicht niet nodig

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op november 07, 2023, 13:32:40
Als we tot aan de winterstop structureel minder goals tegen krijgen is het wellicht niet nodig
Het gaat verdedigend nu beter en wordt imo ook steeds beter, en aangezien er beperkt budget is zal een centrale verdediger geen prioriteit zijn lijkt mij.
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Buitenspeler lijkt me nu prioriteit.
Milan is geen buiten speler.
En eigenlijk is nu Balk onze enige buitenspeler
Wiebe ook maar die gaan ze voorzichtig brengen

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op november 07, 2023, 14:41:34
Buitenspeler lijkt me nu prioriteit.
Milan is geen buiten speler.
En eigenlijk is nu Balk onze enige buitenspeler
Wiebe ook maar die gaan ze voorzichtig brengen
ik zou kiezen voor 2 buitenspelers van der Water gaat toch weg en daarvoor vervanger zoeken.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Henk for president. Wist het al en hij flikt het weer  |:)