Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Lowieke

Citaat van: poelie-lwd op september 26, 2023, 11:46:16
Geen antwoord op gehad? We konden in de eerste helft van vorig seizoen anders behoorlijk meekomen alleen scoorden we niet en deden persoonlijke fouten ons de das om. Zelfs onder Bosbaard waren we gelijkwaardig. Vervolgens komt de professor die een complete voorbereiding voorgeschoteld krijgt inclusief trainingskamp met 4 nieuwe spelers en vanaf de wedstrijd tegen Volendam niet 1 x zijn stempel wist te drukken om tegenstanders onze wil op te leggen met een herkenbare manier van spelen.

Nu heeft hij een selectie die wederom niet overloopt van kwaliteit maar goed genoeg is om i.i.g. niet in de problemen te komen tegen ploegen als Telstar, Helmond Sport, Jong Ajax en Jong Utrecht. Echter wederom krijgt Sjors het niet voor elkaar om een divisie lager een dermate goede organisatie neer te zetten met vastigheden waardoor je simpelweg niet in de problemen komt. Wat voor Sjors pleit zijn inderdaad de resultaten maar je moet ook niet wegkijken van het feit dat we tegen elke tegenstander zwaar in de problemen kwamen. Emmen door het oog van de naald, Telstar idem. Zelfs tegen 10 man. Ajax kwam met onder 16 maar twee spelers van 020 wisten onze 'organisatie' behoorlijk overhoop te spelen. Tegen den Bosch hadden we het geluk dat zij op de paal schoten en wij een pingel kregen maar ook hier stonden we onder druk en konden we wederom geen vuist maken. Uitzondering op de regel is Willem 2 echter liepen we ook hier weer achteruit maar winnen we door een fantastische goal. Daarbij moet wel opgemerkt worden dat Willem 2 met dat materiaal een hele matige wedstrijd speelde maar dat terzijde. eN dan afgelopen vrijdag. 3 schoten op goal, 3 goals en erger nog, er is totaal geen vooruitgang te bespeuren van het team of spelers individueel. Dat is zorgelijk en kan wat mij betreft niet vaak genoeg benadrukt worden. Helemaal prima.

Nuance is goed maar het beestje bij de naam noemen eveneens. Ik zeg je dat we ondanks de resultaten op een heel dun lijntje lopen. Komende weken zal duidelijk worden welke kant het op gaat nu we de betere tegenstanders gaan krijgen. Het is hopen op een stijgende lijn maar het verstand zegt dat we nog wel eens van een koude kermis thuis kunnen komen als we op deze manier blijven aanmodderen.

Je bedoelt dat we onder Henk verloren door persoonlijke fouten en dat dat nu niet gebeurt? Ik zie ze toch regelmatig. Mensen staan vrij of er wordt te slap ingegrepen. Daar kun je Ultee de schuld van geven, geen ontwikkeling van de spelers, maar de spelers maakten zoals jezelf zegt bij Henk ook fouten. Daarnaast zie ik nu wedstrijden met veel actie en ook wel chaos, maar vermakelijk is het wel. Ultee heeft trouwens van te voren gezegd dat het wel kon gebeuren dat we met deze stijl het deksel op de neus kunnen krijgen.
Bij Henk zat er inderdaad meer lijn in en een duidelijker speelwijze. Maar we hadden toen we promoveerden ook vrijwel elke wedstrijd betere spelers dan de tegenpartij. Misschien kwam dat door het vaste spelpatronen al vind ik nog steeds dat die in de eredivisie ons ook wel de das omdeden. Maar dat was het zeker niet alleen. Henk beschikte in de KKD over een betere selectie dan die we nu hebben. Met name voor en in de verdediging. Als we de komende vijf wedstrijden verliezen dan is het wel duidelijk, maar voorlopig geef ik Ultee het voordeel van de twijfel.

poelie-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 26, 2023, 13:13:59
Duidelijk verhaal, met 1 aanvulling. Het niveau in de kkd is zo enorm laag dat het mij niet zou verbazen  dat we redelijk mee blijven doen bovenin. Het enige normale team tot nu toe was WII, dus knap dat we die wonnen.

Eens. Sterker nog, gezien het relatief makkelijke speelschema hadden we ook gewoon eerste kunnen staan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

Citaat van: okkele op september 25, 2023, 22:47:22
:_schater
de toon van deze site is wel duidelijk, je eigen club en mensen afbreken, het is niet goed genoeg en dat zal het ook nooit worden op deze site.
de regelmatige posters die trots zijn op HUN club zijn hier op 2 handen te tellen.
het is blijkbaar nodig om van je eigen mensen iedere keer maar weer de nadelen op te sommen en zelfs gelijk-denkenden een onredelijk beeld te geven van bv je eigen trainer.
dag in dag uit hetzelfde hier, super voorspelbaar, van sommige forummers weet je nu al wat ze morgen hier typen.

ik persoonlijk vind het jammer en ik denk ook niet dat de leuke tijd nog terug komt, een beetje als het betaald voetbal.

puur kijkend naar het voetbal is de kritiek terecht toch of vind jij van niet.zit totaal geen lijn
in en we blijven constant de zelfde fouten maken .

poelie-lwd

Citaat van: Lowieke op september 26, 2023, 13:47:56
maar voorlopig geef ik Ultee het voordeel van de twijfel.

Dat is je goed recht  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

Citaat van: poelie-lwd op september 26, 2023, 07:02:18
Definieer 'leuke tijd' Ik wacht.
Mooie discussies over een wedstrijd ipv over 1 persoon.
Meningen die je toen gewoon mocht hebben zonder voor mongool uitgemaakt te worden.
Een dartstopic waar ik me altijd wel vermaakte.
Humor !
Forummers waarvan je graag teksten las.
Enz.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: denistel op september 26, 2023, 15:18:52
puur kijkend naar het voetbal is de kritiek terecht toch of vind jij van niet.zit totaal geen lijn
in en we blijven constant de zelfde fouten maken .
Ik vind van niet,  we hebben geen ingespeelde selectie.
Ik verwacht dat het gaat verbeteren.
De fouten die gemaakt worden horen bij het niveau dat er nu op het veld staat.
Iedere keer dat maar weer benoemen helpt uiteraard niet, jij als scout/trainer zou toch moeten snappen dat alles tijd kost.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: okkele op september 26, 2023, 20:58:32
Ik vind van niet,  we hebben geen ingespeelde selectie.
Ik verwacht dat het gaat verbeteren.
De fouten die gemaakt worden horen bij het niveau dat er nu op het veld staat.
Iedere keer dat maar weer benoemen helpt uiteraard niet, jij als scout/trainer zou toch moeten snappen dat alles tijd kost.

tuurlijk kost het tijd maar realistisch er naar kijken moet ook.bekijk eens een
training dan zie je dat het niet zal veranderen maar dat is mijn mening,
trainen op verkeerde dingen en er wordt niet inggegrepen dan gaat het
ook niet veranderen denk ik.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: okkele op september 26, 2023, 20:51:04
Een dartstopic waar ik me altijd wel vermaakte.

4-6 verloren van Kollum  ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

okkele

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 26, 2023, 23:45:25
4-6 verloren van Kollum  ;(
we doen het tegenwoordig in 2a.
7-3 verloren van rypster bulls , zonder mij ....dat wel.  :devil
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Anders was ut 7 - 2 wudden.

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 27, 2023, 11:51:55
Anders was ut 7 - 2 wudden.
En 2 gewonden met un pielkje in' t oor.

sunderland


okkele

Citaat van: Vlampiep op september 27, 2023, 12:35:57
En 2 gewonden met un pielkje in' t oor.
wij speule met klitteband dus dat ken niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: okkele op september 28, 2023, 00:16:51
wij speule met klitteband dus dat ken niet.
Festandige wedstried organisatie. :_schater :_schater

PePe

Ik hoop dat het hier binnenkort weer over Henk de Jong gaat.