Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Vlampiep, november 10, 2015, 16:20:52

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Probleem zit meer in dat wellicht Henk een allemans vriend is. Denk dat Schouten mits fit moet starten en Korte ook. Doke en  Nieuwpoort op bank.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op september 19, 2020, 19:11:11
Probleem zit meer in dat wellicht Henk een allemans vriend is. Denk dat Schouten mits fit moet starten en Korte ook. Doke en  Nieuwpoort op bank.
dat gaat volgende week ook gebeuren

De Gast

Nou Henk gooi de truckendoos maar weer open. Zit er niet in momenteel.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op september 19, 2020, 18:56:46
Heel hard getraind!
Ik zag antonia en kallon naar de hamstring voelen op het eind. Misschien toch lichte overbelasting?
Henk, held, bedankt

Collingwood

Ook de wedstrijd die NAC vrijdag zou spelen is uitgesteld, naar dinsdag. Dan zal SC Cambuur alsnog afreizen naar Breda, is de bedoeling. Trainer Henk de Jong van de Friezen belde Steijn meteen op. Niet om zijn grieven te uiten. 'Henk belde keurig om te vragen hoe het ging. Met mij en mijn gezin, met de spelers. Het wel of niet kunnen spelen van die wedstrijd was voor hem ondergeschikt. En hij gaf terecht aan: we spelen met een aantal ploegen om het kampioenschap, dat moeten we op het veld uitvechten en niet erbuiten. Ik denk dat Henk het voorbeeld heeft gegeven hoe je als collega's omgaat met deze situatie.'

https://www.vi.nl/pro/de-zorgen-en-irritaties-van-quarantainecoach-maurice-steijn

Topper!
Kalmte alleen kan u redden.

Sakas

Omrop Abe zit te stoken met Henk als nieuwe trainer bij FC Utrecht. Landelijke media geeft andere kandidaten! :(
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Lore

Citaat van: Sakas op november 09, 2020, 19:00:23
Omrop Abe zit te stoken met Henk als nieuwe trainer bij FC Utrecht. Landelijke media geeft andere kandidaten! :(

Dat valt mij ook op. Foeke wordt gevraagd of het zou kunnen en ze bespreken het uitgebreid op hun kanaal, elders hoor je niets! Beetje bijzonder dit!

rudie

Ik meen te begrijpen dat het naar aanleiding van een uitspraak van Pierre van Hooijdonk is, dus ze toveren het niet uit het niets.

speculeter

Never nooit niet natuurlijk!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zou een aardige ramp zijn voor dit seizoen....

Henk, held, bedankt

Cambuur Groningen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 09, 2020, 20:44:16
Zou een aardige ramp zijn voor dit seizoen....
ik geloof er niet in... hij is niet voor niets bij Graafschap vertrokken en hij heeft hier nog iets af te ronden.

speculeter

Plus dat hij dicht bij zijn vrouw in de buurt wilde werken.

Destroyer

:_schater geloof mij maar dat durft hij niet eens
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Citaat van: rudie op november 09, 2020, 19:36:03
Ik meen te begrijpen dat het naar aanleiding van een uitspraak van Pierre van Hooijdonk is, dus ze toveren het niet uit het niets.

Hooijdonk wil Cambuur zwakker maken, om zo NAC te helpen.

Holwerd voor Cambuur

Ik vind Jonk een prima kandidaat voor FCU :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021