Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

POOL: Mvv - Cambuur

Gestart door Ronnie tng, februari 09, 2013, 09:48:51

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

#15
4-1 (1-0)

Tighadouini

2x geel

RotterdamLeeuwarden

Uitslag: 1-3.
Ruststand: 0-2.

Doelpunten makers:

Schokker 3x

2x geel
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Galdiano

MVV - Cambuur 2-1 (1-0)

Barto

4x geel
1x rood
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

MVV - Cambuur 1-4 (1-2)

Doelpunten:

MVV:

Veldmate

Cambuur:

Hemmen 3x
Bakker 1x (pengel)

8x geel
1x rood
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc


Ronnie tng

Hoe zit het eigenlijk met Rode kaarten Dokkumer/ Roepieh?

Staat weinig over, dus word dat mee gerekend. Kan me wel iets voorstellen dat het weinig zin heeft. Anders kan je net zo goed elke wedstrijd 1 rode kaart invullen. Valt er geen 1, dan is het jammer... valt er wel 1 dan heb je punten...

Grijskijkert

Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2013, 14:33:07
Hoe zit het eigenlijk met Rode kaarten Dokkumer/ Roepieh?

Staat weinig over, dus word dat mee gerekend. Kan me wel iets voorstellen dat het weinig zin heeft. Anders kan je net zo goed elke wedstrijd 1 rode kaart invullen. Valt er geen 1, dan is het jammer... valt er wel 1 dan heb je punten...
Ach het staat wel leuk :gelekaart :rodekaart :D
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2013, 14:33:07
Hoe zit het eigenlijk met Rode kaarten Dokkumer/ Roepieh?

Staat weinig over, dus word dat mee gerekend. Kan me wel iets voorstellen dat het weinig zin heeft. Anders kan je net zo goed elke wedstrijd 1 rode kaart invullen. Valt er geen 1, dan is het jammer... valt er wel 1 dan heb je punten...

Was het niet zo dat een rode kaart als 2X geel werd gezien (als iemand een gele kaart had en daarna een directe  :rodekaart= pakte werd dan dus gezien als 3 :gelekaart. Alleen een directe  :rodekaart als 2  :gelekaart)?!

speculeter

1-1
Ruststand 0-0
Hemmen maakt doelpunt

Geel.....makrini,dijkstra,bijker

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op februari 13, 2013, 14:33:07
Hoe zit het eigenlijk met Rode kaarten Dokkumer/ Roepieh?

Staat weinig over, dus word dat mee gerekend. Kan me wel iets voorstellen dat het weinig zin heeft. Anders kan je net zo goed elke wedstrijd 1 rode kaart invullen. Valt er geen 1, dan is het jammer... valt er wel 1 dan heb je punten...
Lief dat je het aan mij vraagt Ronnie, maar ik moet helaas het antwoord schuldig blijven ;)

Ronnie tng

Helaas, wellicht dat Roepieh hier antwoord op kan geven en anders dan tellen de rooie kaarten gewoon niet mee. Is het ook een mogelijkheid om de topic vlak voor de wedstrijd te sluiten?

Clint

Ik weet ook niet precies meer hoe dat zat. Anders doe je toch gewoon 3 punten per juiste gele kaart en 6 bij een rode. Volgens mij ging het toen ook zo ongeveer.

zeewolde

1-2 rust
2-2 (tegengoal in de 90e minuut)

Hemmen
Hemmen
3 x geel

John Hiatt

0-1 hemmen
Rust
1-2 Hemmen

4 x geel

Berto

0-0 rust
1-1 eindstand

58e minuut goal Hemmen