Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - AZ, zaterdag 17 oktober 18:30 uur

Gestart door John Hiatt, oktober 06, 2015, 12:05:56

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - AZ

Leonard Nienhuis
39 (62.9%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Wessel Dammers
1 (1.6%)
Marvin Peersman
2 (3.2%)
Martijn van der Laan
1 (1.6%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
17 (27.4%)
Martijn Barto
1 (1.6%)
Xander Houtkoop
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 62

Stemmen gesloten: oktober 24, 2015, 21:40:04

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op oktober 15, 2015, 21:06:48
Volgens mij zei jij aan het begin iets totaal anders.
Toen stond de wind in een andere hoek en was de azijn uitverkocht.

Lore

Citaat van: sk13 op oktober 15, 2015, 20:24:52
Zeinstra mot oppe goal. Nienhuis heeft zat kansen gehad. In potentie kan zeinstra betere keeper worden. En dat kan alleen Door wedstrijden te gaan spelen en vertrouwen te krijgen.

Ik snap de twijfel ook niet. Op basis van welke fouten zou Zeinstra nu ingewisseld moeten worden? Nienhuis maakte wekelijks grote fouten en mocht steeds blijven staan!

John Hiatt

Aub geen Nienhuis! Zeinstra heeft het zo slecht niet gedaan, geef die jongen het vertrouwen. Nienhuis blundert al 2 jaar.

YellowBlue

Citaat van: John Hiatt op oktober 16, 2015, 09:53:11
Aub geen Nienhuis! Zeinstra heeft het zo slecht niet gedaan, geef die jongen het vertrouwen. Nienhuis blundert al 2 jaar.

Nienhuis is zeker niet de juiste keeper voor ons, maar nog altijd minder slecht als Zeinstra...

okkele

Citaat van: YellowBlue op oktober 16, 2015, 10:15:24
Nienhuis is zeker niet de juiste keeper voor ons, maar nog altijd minder slecht als Zeinstra...
eens.
hoe zeinstra eigen verdedigers in de problemen brengt lijkt haast wel met opzet te gebeuren.

ik zit in kamp nienhuis.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Zeinstra heeft mij niet overtuigd in de wedstrijden die hij heeft gekeept.
Dus nienhuis pakt zijn kans weer en gaat weer punten voor ons pakken!

John Hiatt

Nienhuis overtuigt al 2 jaar niet, het is mij een raadsel waarom hij nu weer moet spelen. Tegen Roda geen enkele redding. 1 bal op doel en die vliegt erin. Wanneer verricht hij eens een beslissende redding?

John Hiatt


speculeter

Citaat van: John Hiatt op oktober 16, 2015, 11:41:55
Nienhuis overtuigt al 2 jaar niet, het is mij een raadsel waarom hij nu weer moet spelen. Tegen Roda geen enkele redding. 1 bal op doel en die vliegt erin. Wanneer verricht hij eens een beslissende redding?
welke keeper had die wereldgoal wel gepakt?

hobbes

Citaat van: John Hiatt op oktober 16, 2015, 11:41:55
Nienhuis overtuigt al 2 jaar niet, het is mij een raadsel waarom hij nu weer moet spelen. Tegen Roda geen enkele redding. 1 bal op doel en die vliegt erin. Wanneer verricht hij eens een beslissende redding?

Je mag Nienhuis die goal niet aanrekenen, die had niemand kunnen stoppen. Verder heeft hij uit tegen Zwolle echt wel een punt voor ons gepakt.

michello

Nienhuis weer doelman. Byrne op de bank, ( heeft ook twee interlands gespeeld dus niet geheel onlogisch) Monteiro basis.

speculeter

En Barto weer spits en ogbeche op de vleugel.

El Ma-kri-niii

Ik denk dat het een fout is om Nienhuis er weer in te zetten. Als hij nu weer een paar fouten maakt, kun je hem er niet wéér uithalen. Er was ook geen reden om Zeinstra te wisselen, heeft het redelijk gedaan. Ik zou in elk geval flink de pest in hebben als in Zeinstra was. Eindelijk een kans als eerste doelman, moet je er na een paar wedstrijdjes alweer uit omdat Nienhuis weer eens twee keer goed heeft gekeept.

sccambuurlwdd

Geen gemakkelijke keuze voor de TS. Dat Nienhuis eruit werd gehaald was begrijpelijk. Zeinstra is echter te licht bevonden (al is er natuurlijk wel wat voor te zeggen dat hij maar weinig wedstrijden de kans heeft gekregen), dus dan is Nienhuis de beste optie in de selectie.

scc-aaron

Ik zit in kamp Nienhuis, voetbalt net iets beter mee dan sympathieke Zeinstra.  :0= 3PNT morgen