Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: SCC-J op september 22, 2014, 21:25:43
Zou CC ook mogen mee praten? :X en andere supporters?
om het vandalisme- bestendig te maken :devil

maar serieus, cc zou een ideale gespreksparter zijn, zeker gezien jullie ook de sfeeracties regelen ( met wie overleggen jullie dat eigenlijk?)

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op september 22, 2014, 21:39:59
om het vandalisme- bestendig te maken :devil

maar serieus, cc zou een ideale gespreksparter zijn, zeker gezien jullie ook de sfeeracties regelen ( met wie overleggen jullie dat eigenlijk?)
Sfeeracties gaan volgens mij gewoon via Sarah.
Ik ben bang dat CC niet als gesprekspartner wordt gezien, aangezien zij geen officiële status hebben en de inbreng van de supporters zal dan wel bij monde van de KvC worden geregeld

Clint

Citaat van: Marc S op september 22, 2014, 21:29:05
Moet je niet aan mij vragen :P Vond dit op Twitter.

Dat gewauwel heb ik ook voorbij zien komen. Jezus, in 2005 zaten we al rond de tafel met Adema c.s. over een nieuw stadion.

Interessantdoenerij allemaal op dat Twatter. Ga eens spijkers met koppen slaan in plaats van als kleine meisjes berichtjes te plaatsen.

de Schoot

Ype was ook positief, maar had hij het niet 't liefst bij 't WTC?

Treb

Ik vind het maar weer vaag allemaal.. waarom wordt er niet meer bekend gemaakt over wat er is besproken dan?

SCC-J

Zal nog wel komen verwacht ik.

Treb

Citaat van: SCC-J op september 23, 2014, 09:46:20
Zal nog wel komen verwacht ik.

Dat horen we al een paar jaar  8P

dit is mien club

Als ze het maar niet op de werpsterhoek gaan bouwen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Ronnie tng

Die kan van de stad zou het aller domste zijn wat er beslist kan worden. Om de identiteit te behouden die Cambuur nu heeft, zullen er hele belangrijke en goede keuzes gemaakt moeten worden. 1 daarvan is fanatieke supporters erbij betrekken. En dan heb ik het niet alleen over de KVC.

speculeter

Zeer Nieuwschierig wanneer we wat horen.

speculeter

Citaat van: Ronnie tng op september 23, 2014, 10:50:45
Die kan van de stad zou het aller domste zijn wat er beslist kan worden. Om de identiteit te behouden die Cambuur nu heeft, zullen er hele belangrijke en goede keuzes gemaakt moeten worden. 1 daarvan is fanatieke supporters erbij betrekken. En dan heb ik het niet alleen over de KVC.
Hoe zie je dat voor je Ronnie?

Treb

Gewoon ver-/nieuwbouw op de huidige locatie. Cambuur hoort in de wijk cambuur, hoort in Leeuwarden-Oost. Als je naar het WTC gaat haal je de ziel uit Cambuur én Leeuwarden-Oost.

Kijk naar de volksclubs ADO en Groningen.. daar is niks 'volks' meer aan.

dit is mien club

Citaat van: Treb op september 23, 2014, 11:09:43
Gewoon ver-/nieuwbouw op de huidige locatie. Cambuur hoort in de wijk cambuur, hoort in Leeuwarden-Oost. Als je naar het WTC gaat haal je de ziel uit Cambuur én Leeuwarden-Oost.

Kijk naar de volksclubs ADO en Groningen.. daar is niks 'volks' meer aan.

Nou ben ik niet met je eens. WTC zou op zich nog kunnen, ook dan zit je nog dicht bij het centrum en vlak bij een woonwijk.
Echter is daar de infrastructuur veel beter met de nieuwe rondweg.

Natuurlijk heeft nieuwbouw op of bij de huidige locatie ook mijn voorkeur maar dan blijven ze met het zelfde probleem zitten.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Uit onderzoek is naar voren gekomen, of WTC of huidige locatie. Andere locaties voldoen niet aan de verwachtingen.

Achter friese poort zit je met hoogspanning.
Werpsterhoek laat nog veel te lang op zich wachten qua infrastructuur em bebouwing rondom dit knooppunt.

Gemeente zou graag opening cultureel gebeuren in het stadion willen houden.

Ik zie het zomaar gebeuren op de huidige locatie ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter