Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Yellow Army op juni 05, 2024, 11:49:43
Niet meer in de hoek?
Nee er komt een nieuw sfeervak achter de goal heb ik vernomen

El FLaco

Voel me bijna een 'indringer' om van West naar Oost te gaan
helemaal omdat er vakken gereserveerd zijn......

Midden West zit veelal sponsor

Had lekker iedereen zn eigen plek gegeven en dan degene van West de bovenzijde van de tribune aangeboden

NB
12.500 beschikbare plekken
7.000 sk-houders....

R?mte zat!

Drumfather SCC

Citaat van: Bernardo op juni 05, 2024, 12:07:08
Moet je dan ook voor iedereen in 1x betalen? Dat werd mij nog niet echt duidelijk.

Volgens mij wel en het koppelen is al gelukt! Account maken ging soepel
Dank aan alle reaguurders  ;)
Ik had het niet goed gelezen haha (Daarom post al verwijderd)

denistel

Citaat van: Bernardo op juni 05, 2024, 12:07:08
Moet je dan ook voor iedereen in 1x betalen? Dat werd mij nog niet echt duidelijk.

dat denk ik wel mutte ze ff naar die storten via ene tikkie

Inferno-058

Die site ligt er uit bij mij

El FLaco

Citaat van: Drumfather SCC op juni 05, 2024, 12:13:34
Volgens mij wel en het koppelen is al gelukt! Account maken ging soepel
Dank aan alle reaguurders  ;)
Ik had het niet goed gelezen haha (Daarom post al verwijderd)

Op je oude account? nieuwe nog niet mogelijk

Specuveter


Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op juni 05, 2024, 12:16:19
Die site ligt er uit bij mij
Ze zijn hem aan het bijwerken..
IN HENK WE TRUST!!!

Specuveter

Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2024, 12:23:25
Ze zijn hem aan het bijwerken..
jij bent echt een medewerker h?

DayDreamer

Citaat van: fred op juni 05, 2024, 11:17:54
Mooi verhaal weer. Oost midden is gewoon het duurste van de hele kkd  :_schater

Voor elkaar, met elkaar  |:)

Vind de prijzen reuze meevallen, ging uit van zeker 350 voor oost.

debaas058

Hoppa, verlengen is gelukt! Succes iedereen
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

papier

Citaat van: debaas058 op juni 05, 2024, 12:37:57
Hoppa, verlengen is gelukt! Succes iedereen

Verlengen ook al? Of registreren?

Delfzijl/Cambuur

Registreren vast...zo ver ben ik ook

bok

Bel je voor een belangrijke vraag voor mij.zijn ze telefonisch niet bereikbaar.

Noordcambuur

Wij zitten mooi bij elkaar groepje van 11 man |:)