Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: PePe op november 03, 2023, 21:46:00
Waar gaat Cambuur straks trainen als het nieuwe stadion klaar is? Niet in het stadion neem ik aan?
dat is wel een interessante. Zwaluwen zou heel goed kunnen of evt Frisia

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 04, 2023, 07:56:32
dat is wel een interessante. Zwaluwen zou heel goed kunnen of evt Frisia
Een b.v.o. moet eigen velden hebben om op te trainen en te spelen(jeugd) is mijn bescheiden mening...
IN HENK WE TRUST!!!

Andy King

Citaat van: sunderland op november 04, 2023, 07:56:32
dat is wel een interessante. Zwaluwen zou heel goed kunnen of evt Frisia

Ik denk Leovardia.

moodygrunn

Citaat van: Grijskijkert op november 03, 2023, 10:34:23
Het Kooi 24/7 stadion... Het kan slechter...
Doe dan maar 20 euro bij de prijs van een SK op. 
In Henk en Sandor we trust

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op november 04, 2023, 11:05:33
Doe dan maar 20 euro bij de prijs van een SK op.
Dan cre?er je een probleem met de afbouw, die 1,5 miljoen is direct nodig, anders kunnen we niet spelen in het nieuwe stadion.
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Citaat van: moodygrunn op november 04, 2023, 11:05:33
Doe dan maar 20 euro bij de prijs van een SK op.
voor jou is dat geen probleem, voor mij ook niet, maar voor genoeg anderen wel. Ik had ook gehoopt dat een grotere naam zich aan ons had verbonden, maar blijkbaar niet. We zitten niet in de positie om geld te laten lopen. Al wordt het idd waarschijnlijk een achterlijke naam.

sunderland

Sprak al iemand van Frisia en zwaluwen op kunstgras en Frisia ook niet.  Die noemde Friesland of Mkv ivm met normale velden. Leovardia weet ik niet

Stiens

Leuke locatie, in principe ?vlakbij? het nieuwe stadion maar dan zal er wel flink ge?nvesteerd moeten worden in de accommodatie(s) bij MKV en/of Friesland

nee,wel?

gewoan de mac platskuuve kenne su dear wel een oefenveldtsju make. :y

Eewal

Deze week een volledig rondje om het stadion gewandeld. Wat een prachtig stadion krijgen we toch! Ik zal echt met kippenvel de tribune opkomen de eerste wedstrijd. Ik las dat onder noord een supportershome komt voor 2200! man met verschillende kroegen en muziekstylen. Geweldig!

Beul B

het wordt met de dag mooier. Weet ook iemand wanneer de stoeltjes op de tribune gemonteerd worden? Dat maakt de tribune mooi af. desnoods gaan we zelf met een aantal supporters helpen om de stoeltjes vast te schroeven. Scheelt in de kosten.

Viper

Ik denk dat dit nog wel even duurt. De stoeltjes zijn geen onderdeel van het casco.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op november 08, 2023, 12:20:36
Deze week een volledig rondje om het stadion gewandeld. Wat een prachtig stadion krijgen we toch! Ik zal echt met kippenvel de tribune opkomen de eerste wedstrijd. Ik las dat onder noord een supportershome komt voor 2200! man met verschillende kroegen en muziekstylen. Geweldig!
Eewal kunnen we er ook blijven slapen :O

Noordcambuur

Citaat van: Viper op november 08, 2023, 12:58:04
Ik denk dat dit nog wel even duurt. De stoeltjes zijn geen onderdeel van het casco.
klopt dat komt als laatste fase van de afbouw.

Stiens

Citaat van: Eewal op november 08, 2023, 12:20:36
Deze week een volledig rondje om het stadion gewandeld. Wat een prachtig stadion krijgen we toch! Ik zal echt met kippenvel de tribune opkomen de eerste wedstrijd. Ik las dat onder noord een supportershome komt voor 2200! man met verschillende kroegen en muziekstylen. Geweldig!

Klopt inderdaad, er komen twee verschillende gedeeltes in het supportershome. Een beetje vergelijkbaar met FC Utrecht. Dit was ook de wens vanuit Cambuur Culture.