Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

De gemeente heeft in juli 2016 een bureau in de arm genomen waardoor het proces zou worden versneld! Het enige wat er is gebeurd, is vertraging. Dat bureau heeft een tijdsplanning gemaakt, iedereen heeft zich daaraan gehouden, behalve de gemeente! Zo liggen de feiten.

Mijn inschatting is dat er op redelijk korte termijn nog een persconferentie komt waarin verteld wordt dat als rond is. Onze PvdA lakeien hebben er alle belang bij om dit voor de verkiezingen van 15 maart naar buiten te brengen.

Agy

#5551
Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2017, 13:49:53
De gemeente heeft in juli 2016 een bureau in de arm genomen waardoor het proces zou worden versneld! Het enige wat er is gebeurd, is vertraging. Dat bureau heeft een tijdsplanning gemaakt, iedereen heeft zich daaraan gehouden, behalve de gemeente! Zo liggen de feiten.

Mijn inschatting is dat er op redelijk korte termijn nog een persconferentie komt waarin verteld wordt dat als rond is. Onze PvdA lakeien hebben er alle belang bij om dit voor de verkiezingen van 15 maart naar buiten te brengen.

Dat is zo John, ik zeg alleen maar dat dit landelijk gezien meer regel is dan uitzondering. Verder zijn de onderzoeken natuurlijk ook om zich zelf in te dekken. Maar is het niet zo dat als zij zijn ingedekt indirect het hele proces is ingedekt en dat dit uiteindelijk alleen maar ten voordele is van het hele traject.!? Wat ik vooral wil aangeven is dat alle kritiek op de gemeente wel terecht is maar dat ze dit niet doen om Cambuur bewust dwars te bomen, zoals hier vaak gesuggereerd wordt. Het heeft bij hun alleen niet dezelfde prioriteit als voor ons, Cambuur supporters.

moodygrunn

Citaat van: John Hiatt op februari 08, 2017, 13:49:53
De gemeente heeft in juli 2016 een bureau in de arm genomen waardoor het proces zou worden versneld! Het enige wat er is gebeurd, is vertraging. Dat bureau heeft een tijdsplanning gemaakt, iedereen heeft zich daaraan gehouden, behalve de gemeente! Zo liggen de feiten.

Mijn inschatting is dat er op redelijk korte termijn nog een persconferentie komt waarin verteld wordt dat als rond is. Onze PvdA lakeien hebben er alle belang bij om dit voor de verkiezingen van 15 maart naar buiten te brengen.

Dat denk ik niet, die zitten nog prima tot de volgende gemeenteraadsverkiezingen van 2018. Die hebben volgens mij weinig te maken met de landelijke verkiezingen. Kan me ook niet voorstellen dat dergelijke besluiten worden genomen om in een klein kiesdistrict het landelijke imago op te poetsen.
In Henk en Sandor we trust

weestwel

En toen was het weer stilletjes. Echt onbegrijpelijk dat het zo lang moet duren. Zijn er uberhaupt al concrete plannen, of kan het ook nog zomaar zo zijn dat er helemaal geen nieuw stadion komt.

nannenijpscc

Duurt waarschijnlijk nog wel even, lange procedures.. duurt me eigenlijk wat TE lang. :wall

Agy



DK

ik citeer dhr Deinum uit de LC van januari j.l., inzake de stadionplannen: 
Citeerwethouder Deinum wilde de nieuwste geruchten op dit vlak wel bevestigen. ,,We hopen het voor het einde van deze maand naar buiten te brengen.''

altijd maar weer beloftes om de morrende aanhang rustig te houden.. zo zijn we al een paar jaar bezig..   ik neem de uitspraken maar met een korreltje zout, en geloof er eigenlijk al lang niet meer in..   

Vlampiep

Citaat van: DK op februari 16, 2017, 15:58:55
ik citeer dhr Deinum uit de LC van januari j.l., inzake de stadionplannen: 
altijd maar weer beloftes om de morrende aanhang rustig te houden.. zo zijn we al een paar jaar bezig..   ik neem de uitspraken maar met een korreltje zout, en geloof er eigenlijk al lang niet meer in..
Het blijkt gewoonte dat een Wethouder gedurende zijn ambtsperiode een "keutel" wil nalaten.
Maar het nieuwe stadion vergt zoveel stront, dat het Henkie niet zal lukken zo'n keutel neer te leggen.

weestwel


speculeter

En toen was het bijna maart 2017.
lijkt steeds meer een luchtkasteel te worden.

michello

Welnee. Komt allemaal goed.   :koffie

Bolle

Citaat van: michello op februari 23, 2017, 12:53:27
Welnee. Komt allemaal goed.   :koffie

Is t niet nu dan volgend jaar...? Duurt allemaal veel te lang!

vialli

De gemeente Leeuwarden heeft vanavond achter gesloten deuren vergaderd over het WTC complex en is volgende week woensdag te gast op het Cambuurstadion.
Het lijkt erop dat een presentatie van de plannen aanstaande is.

Collingwood

Het volledige bericht van de LC:

Gemeenteraad Leeuwarden vergadert achter gesloten deuren over stadion Cambuur

De Leeuwarder gemeenteraad heeft maandagavond achter gesloten deuren vergaderd over de plannen voor een nieuw Cambuurstadion.

Volgende week woensdag gaan de politici op bezoek in het bestaande stadion, op uitnodiging van de club. Een openbare presentatie van de plannen lijkt hiermee naderbij te komen.

Initiatiefnemers waren de afgelopen maand druk met grondtransacties en afspraken over het WTC-complex en de gebouwen en terreinen hier omheen. De veelheid aan betrokken partijen maakt de planvorming complex.

http://www.lc.nl/friesland/Gemeenteraad-Leeuwarden-vergadert-achter-gesloten-deuren-over-stadion-Cambuur-22031614.html
Kalmte alleen kan u redden.