Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DK

Citaat van: sunderland op januari 29, 2016, 12:11:20
Stadion definitief van de baan?  Bestuur stapt op??

Beetje raar om dit zonder enige bronvermelding hier neer te zetten. Aan de andere kant zou het me ook niks verbazen. Zo vaak uitgesteld, amper constructieve medewerking van de gemeente en de plaatselijke middenstand loopt alleen maar te janken...

Kom er maar in Piter Wilkens...

Cor

Mocht het allemaal misgaan dan stel ik voor dat wij met 10.000 supportes het KH18 feestje een jaar lang verkloten. Lekker alles verneuken zodat de elite snapt dat er meer is dan hun feestjes.

Hirsch

Bij de Nos wordt ons stadion vanavond ook flink afgeserveerd. Zowel bij samenvatting als nu bij studio voetbal. Negatief, maar misschien helpt wat aandacht?

Unify

Citaat van: Hirsch op januari 31, 2016, 23:16:19
Bij de Nos wordt ons stadion vanavond ook flink afgeserveerd. Zowel bij samenvatting als nu bij studio voetbal. Negatief, maar misschien helpt wat aandacht?

Bij de NOS zijn ze over het algemeen negatief over Cambuur dus wat dat betreft zegt dat helemaal niks!
En wat in de media geroepen wordt is natuurlijk lang niet altijd realiteit!
Zolang er geen negatieve berichten van uit Cambuur of gemeente komt, geloof ik er nog in. |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

#4519
..
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 01, 2016, 11:40:40
..
Prachtige beelden die een Omkool van een Arjen de Boer van de Boerenomroep weet te vertalen in een agressieve sfeer.
Of dat wij werden begroet met applaus afgelopen keer in hun veestal.
Nee met rieken en hooivorken stonden ze ons op te wachten in de stadion.
Mooie dingen kan zowel de Boerenomrop als studiosport niet waarderen.

mario

Citaat van: Unify op februari 01, 2016, 11:28:25
Bij de NOS zijn ze over het algemeen negatief over Cambuur dus wat dat betreft zegt dat helemaal niks!
En wat in de media geroepen wordt is natuurlijk lang niet altijd realiteit!
Zolang er geen negatieve berichten van uit Cambuur of gemeente komt, geloof ik er nog in. |:)
Negatief had volgens mij betrekking op het huidige stadion en dat deze niet meer van deze tijd is.

scc-aaron

Citaat van: Unify op februari 01, 2016, 11:28:25
Bij de NOS zijn ze over het algemeen negatief over Cambuur dus wat dat betreft zegt dat helemaal niks!
En wat in de media geroepen wordt is natuurlijk lang niet altijd realiteit!
Zolang er geen negatieve berichten van uit Cambuur of gemeente komt, geloof ik er nog in. |:)

Deze opmerkingen zijn alleen maar gunstig. Dit geeft het belang aan van een nieuw stadion.  :0= Gemeente kom nou over de brug!

Unify

Citaat van: mario op februari 01, 2016, 13:00:40
Negatief had volgens mij betrekking op het huidige stadion en dat deze niet meer van deze tijd is.

Oh....in dat geval ben ik het wel met ze eens :P

DK

CiteerSC Cambuur is al jaren bezig met een nieuw stadion, maar de gemeente Leeuwarden heeft nog altijd geen groen licht gegeven. Een nieuw stadion is echter cruciaal voor de toekomst van de club.

ik begrijp er geen jota meer van.... ligt de bal nu bij de gemeente of bij de club? ik dacht dat de gemeente een intentie verklaring had afgegeven en dat nu het wachten was op de financiele onderbouwing van Cambuur / Projectontwikkelaar..  misschien eens wat transparantie, Cambuur bestuur.

Lore

Citaat van: DK op februari 03, 2016, 13:30:21
ik begrijp er geen jota meer van.... ligt de bal nu bij de gemeente of bij de club? ik dacht dat de gemeente een intentie verklaring had afgegeven en dat nu het wachten was op de financiele onderbouwing van Cambuur / Projectontwikkelaar..  misschien eens wat transparantie, Cambuur bestuur.

In mijn ogen is het zo duidelijk als wat:

De projectontwikkelaar moet met een onderbouwing van het plan komen, die zijn primair verantwoordelijk. De gemeente kan hier echter wel in faciliteren, door bijvoorbeeld andere projecten als Pathe door te verwijzen naar de projectontwikkelaar van het stadion.

Maar de gemeente kan pas aan de slag als er een formeel verzoek ligt van de projectontwikkelaar voor de bouw.

Zwolsecambuurfan

Je wordt toch moe van dit soort gezeik. De gemeente Leeuwarden heeft goud in handen met Cambuur. Een slapende reus. Als de wind hier onder de vleugels komt, dan gebeurt er wat. Het kan zorgen voor een economische opleving van de regio. De twijfel is wat mij betreft niet te begrijpen. Waarom wel een nieuw ijsstadion en Cambuur links laten liggen. In een nieuw stadion zullen de ongeregeldheden ook afnemen en dat levert zowel positieve publiciteit als geld op. Iedere stad wil godverdomme wel een eredivisionist!!! Laten we verhuizen naar een andere gemeente!!! Kut bende! :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :rodekaart :R :R :R :R 8P

DK

Citaat van: Lore op februari 03, 2016, 15:06:59
In mijn ogen is het zo duidelijk als wat:

De projectontwikkelaar moet met een onderbouwing van het plan komen, die zijn primair verantwoordelijk. De gemeente kan hier echter wel in faciliteren, door bijvoorbeeld andere projecten als Pathe door te verwijzen naar de projectontwikkelaar van het stadion.

Maar de gemeente kan pas aan de slag als er een formeel verzoek ligt van de projectontwikkelaar voor de bouw.

maar dat zou dus betekenen dat er nu een onderbouwd plan ligt bij de gemeente, maar dat ze nog geen groen licht gegeven hebben???  dat bedoel ik dus... waar is nu het wachten op ??

twingo

Omdat er nog steeds geen financiƫle onderbouwing is en je denkt toch niet dat de gemeente het geld in een bodemloze put gooit.Zij scheppen de voorwaarden maar het moet wel verantwoord zijn.Wat de ijshal betreft die gaat ieder jaar winst maken dus dat levert wat op draait als tierelier word zelfs een concurrent van dkv.

Vlampiep

Wat ik begrijp zijn er steeds weer andere randvoorwaarden die de gemeente stelt aan de plannen voor het nieuwe stadion.
De politiek heeft onder andere met de ondernemers van de Centrale afgesproken dat er geen toestemming wordt gegeven voor vestiging van grote ketens in een nieuw te bouwen stadion.
Het nieuwe stadion heeft denk ik geen prioriteit bij de Leeuwarder politiek en wordt mede vanweg de dibieuze afspraken tussen politiek en ondernemers steeds weer op de lange baan geschoven.
Het zal wel duren tot na de verkiezingen van de Gemeenteraad en College.