Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Kenne dur niet snelkoppelingen bruukt wudde net as bij de waterleiding- en cv buizen?

Yellow Army

Zet er gewoon een stel Polen op.
Area 58

jeff

Citaat van: piene hassus op mei 15, 2013, 17:41:10
Kenne dur niet snelkoppelingen bruukt wudde net as bij de waterleiding- en cv buizen?
Zou wel net als vloerverwarming zijn, moet uit 1 stuk bestaan ivm kans op lekkage.

zeewolde

Citaat van: jeff op mei 15, 2013, 17:59:05
Zou wel net als vloerverwarming zijn, moet uit 1 stuk bestaan ivm kans op lekkage.

Veldverwarming = zelfde principe als vloerverwarming

jeff

Citaat van: zeewolde op mei 15, 2013, 18:12:41
Veldverwarming = zelfde principe als vloerverwarming
Dat snap ik, vloerverwarming mogen geen koppeling hebben onder de vloer. Doelde meer daar op

Yellow Army

Citaat van: jeff op mei 15, 2013, 21:51:41
Dat snap ik, vloerverwarming mogen geen koppeling hebben onder de vloer. Doelde meer daar op

Vanwege eventuele lekkages waardoor je de halve vloer uit zou moeten breken. Bij een grasmat minder van belang dus.
Area 58

Andre-Lwd

Lauren Reader van Hawkeye rekende gisterochtend tijdens een presentatie in Hoofddorp voor dat doellijnbewaking per club drie ton kost. Een totale investering voor de Eredivisie van 5,4 miljoen euro. Voor de kleinere bvo's een fors percentage van de begroting. De vraag is of de KNVB bereid is (een deel van) dit bedrag te betalen.

Daddy T.

Cambuur gaat weer op kunstgras spelen
Gepubliceerd op 17 mei 2013, 23:51

LEEUWARDEN - Cambuur gaat in de eredivisie spelen op kunstgras.

De Leeuwarder club legde tien jaar geleden ook een kunstgrasveld aan in eigen stadion, maar besloot dat vijf seizoenen weer te verwijderen (foto). Spelers klaagden over de kwaliteit van het veld.

,,Ik was tegen kunstgras, maar ik ben nu om'', zegt Cambuur-voorzitter Ype Smid.

De kwaliteit van kunstgras is de laatste jaren sterk verbeterd, weet de clubleiding van Cambuur, dat het geld voor de aanleg van het veld (rond de €375.000) anders kwijt was geweest aan de verplichte aanleg van veldverwarming.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

hydoscc

serieus?

weer kunst gras?

bah

Galdiano

Ongelovelijk! Dit ga je niet menen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lwdscc

Triest als dit waar is... Wij willen slidings, fysiek voetbal en t gras ruiken, dat pas bij Leeuwarden... stelletje kille cijfertjes kijkers oh oh oh wat valt me dit vies tegen...

Treb

NEEEE............!!!!!!!!!!!!

Dit ga je toch niet menen heh..  ;( ;( ;( ;(

Gelijk maandag bellen om m'n seizoenskaart te annuleren.. ik wil dus echt niet naar zaalvoetbal kijken   :zucht

Yellow Army

Nee toch, erg jammer dit...
Area 58

Yellow Army

Aan de uitbreiding van het uitvak wordt overigens al aan gewerkt.

Area 58

mario

?? Ik hoop dat dit een geintje is....