Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-PSV 12 september 20:45

Gestart door John Hiatt, augustus 24, 2015, 18:35:21

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Psv

Harm Zeinstra
3 (7.9%)
Djavan Anderson
1 (2.6%)
Calvin Mac-Intosch
0 (0%)
Martijn van der Laan
1 (2.6%)
Vytautas Andriuskevicius
16 (42.1%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Dominik MaĊĦek
14 (36.8%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (2.6%)
Wessel Dammers
2 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 38

Stemmen gesloten: september 19, 2015, 23:30:35

Collingwood

Mooi is wel dat je de schuld voor een groot deel op de arbitrage kunt afwentelen. Dat scheelt weer voor je eigen zelfvertrouwen.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op september 12, 2015, 21:44:27
0-3 is trouwens ook gewoon buitenspel (al had PSV natuurlijk al meerdere kansen op een goal).

EDIT: Overigens kan hij een penalty geven (al is het zwaar, want aangeschoten), maar waarom in hemelsnaam rood?

Volgens mij raakt de bal de schouder, dan is er niet eens sprake van hands. Goedkoop is het in ieder geval wel..

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op september 12, 2015, 21:49:25
Volgens mij raakt de bal de schouder, dan is er niet eens sprake van hands. Goedkoop is het in ieder geval wel..

Als dat zo is, is het inderdaad zelfs zeker geen penalty. Maar ik kijk het vanuit het buitenland via een live stream met enigszins korzelige beelden. Kon het dus niet helemaal goed zien.
Kalmte alleen kan u redden.

PSV1913


Grijskijkert

Als die Blom een vent is,stopt hij na deze wedstrijd met fluiten..(en anders een levenslang stadionverbod) Dit is de zoveelste wedstrijd die hij beslist.
IN HENK WE TRUST!!!

Scc01

Zoveelste wedstrijd die door die pannenkoek van een Blom wordt beslist. En ook weer precies tegen ons.


Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op september 12, 2015, 22:02:56
Als die Blom een vent is,stopt hij na deze wedstrijd met fluiten..(en anders een levenslang stadionverbod) Dit is de zoveelste wedstrijd die hij beslist.
Als die Blom een vent is knoopt hij zichzelf na de wedstrijd meteen op aan een lichtmast van ons stadion :R
Maar waarschijnlijk zal dit geblondeerde bak stront morgenochtend weer glimlachend in de spiegel kijken.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op september 12, 2015, 22:17:41
Als die Blom een vent is knoopt hij zichzelf na de wedstrijd meteen op aan een lichtmast van ons stadion :R
Maar waarschijnlijk zal dit geblondeerde bak stront morgenochtend weer glimlachend in de spiegel kijken.
De KNVB moet bonuspunten gaan geven aan clubs die benadeeld worden door scheidsrechters.. Ze kunnen punt aftrek geven(zie Twente afgelopen jaar) dan kunnen ze ook bonuspunten geven lijkt me...
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op september 12, 2015, 22:25:10
De KNVB moet bonuspunten gaan geven aan clubs die benadeeld worden door scheidsrechters.. Ze kunnen punt aftrek geven(zie Twente afgelopen jaar) dan kunnen ze ook bonuspunten geven lijkt me...
Nee want dan is de hele opzet weg... Zoals vanavond moest PSV een relatief gemakkelijke wedstrijd krijgen om zich rustig voor te bereiden op dinsdag...

Overigens zag Blomde Dollie ook de tik van de andere Narsingh in de nek van Vytas ook niet.. Iets wat je ook met :rodekaart moet bestraffen.

Ronald

Volgende wedstrijd maar nienhuis in de goal en een als centrale verdedigers Mac intosh en peersman. Peersman vind ik centraal toch beter staan dan dammers of van der laan.

Dokkumer

Citaat van: Ronald op september 12, 2015, 22:29:20
Volgende wedstrijd maar nienhuis in de goal en een als centrale verdedigers Mac intosh en peersman. Peersman vind ik centraal toch beter staan dan dammers of van der laan.
Ja Nienhuis zal blaken van zelfvertrouwen en met zo'n actie maak je ook je tweede keeper mentaal kapot.
Zeinstra was niet sterk, maar ik heb geen "Nienhuisjes" gezien vanavond.

Bankzitter

#147
Voor de paniekvogels: iedere club in het rechterrijtje gaat er met dikke cijfers af als je 85 minuten met 10 man speelt tegen een klasse ploeg als PSV (en 2e helft met onervaren jongens van 20 achterin staat tegen te houden). Verder valt er weinig te analyseren, je kunt spelers niet beoordelen op basis van zo'n wedstrijd.

Verder geen sneer naar Bakker, maar je mist toch ook een sloper in de selectie voor op het middenveld.

Klote dat je weer niet aan opbouwen/inschuiven toekomt. Dat je weer niet aan aanvalspatronen kan werken. Weer niet Masek of Berisha kan inpassen. Want de punten kunnen pas gaan komen als je met een vast elftal het eigen spelletje weer beheerst.

Ronald

Citaat van: Dokkumer op september 12, 2015, 22:30:50
Ja Nienhuis zal blaken van zelfvertrouwen en met zo'n actie maak je ook je tweede keeper mentaal kapot.
Zeinstra was niet sterk, maar ik heb geen "Nienhuisjes" gezien vanavond.

Ik heb wel een aantal dingen gezien, inspelen op een verdediger die in de dekking staat, vrije trap van locadia had hij moeten hebben, en nog een paar van die dingen. Cambuur had gewoon Fischer en bizot op moeten halen.

OuweSkeve

Cambuur begint sterk en na de rode kaart en penalty is het gewoon over...klaar.

Volgende week Twente oprollen