Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Leovardiascc

https://voorburgsdagblad.nl/sport/ado-den-haag-in-beker-met-4-1-onderuit-tegen-cambuur-supporters-boos?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2QYma3Cc1wuwKyfdCdecQfLFPzzLYIee6tiDRBYocCfZMaZn_nowUNYRU_aem_iLsntIITFO-yTBZ9TvAK9w

Volgens mij heeft de commentator van gister dit stukje geschreven  :_schater

Sander Ottessen, Michael Diemers en ons  grote jeugdtalent Wessel Kooistra hebben gister gescoord :_schater

Noordcambuur

Haha die voornamen  8P

Mike SCC

Citaat van: Leovardiascc op oktober 30, 2024, 14:36:56
https://voorburgsdagblad.nl/sport/ado-den-haag-in-beker-met-4-1-onderuit-tegen-cambuur-supporters-boos?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2QYma3Cc1wuwKyfdCdecQfLFPzzLYIee6tiDRBYocCfZMaZn_nowUNYRU_aem_iLsntIITFO-yTBZ9TvAK9w

Volgens mij heeft de commentator van gister dit stukje geschreven  :_schater

Sander Ottessen, Michael Diemers en ons  grote jeugdtalent Wessel Kooistra hebben gister gescoord :_schater

Wist niet dat we zoveel tweelingen in de selectie hadden  :_schater

zeewolde

En nu Sparta Nijkerk loten 8)

Noordcambuur

Het levert Cambuur alweer ?12.500,00 op bij de volgende ronde ?30.000,00.
Mooi een thuiswedstrijd tegen KKD club.

Holwerd voor Cambuur

Doe maar niet Quick Boys loten
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

anderszchristian

Van der Weij 2-0 voor met Genemuiden tegen Willem 2

Stiens

In de 95e minuut de 2-2 om de oren en inmiddels in de verlenging met 2-3 achter. Zuur!

oost

Tactisch stond het niet goed bij Genemuiden  :devil

EdsjeSCC

Ze hadden het niet meer "goed voor elkaar" ;)
Nee erg jammer zo!

Huizen

Citaat van: oost op oktober 31, 2024, 07:51:40
Tactisch stond het niet goed bij Genemuiden  :devil

:zweep hahaha aardig doen. Jammer voor Genemuiden en Ren?!

Noordcambuur

Citaat van: oost op oktober 31, 2024, 07:51:40
Tactisch stond het niet goed bij Genemuiden  :devil
dat ligt aan de trainer  :y

Specuveter

Maar liever niet tegen een amateur club loten
Kan alleen maar tegenvallen
Doe maar KKD club
Of eredivisie club uit rechterrijtje
Volendam thuis zou ook mooi zijn...Revanche zonder mist!

Bernardo

Doe maar dkv of Groningen thuis

Noordcambuur

Kans dat je een amateur club loot is ook wel heel groot.