Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ZWOLLE- SC CAMBUUR Wo. 12-08-2015

Gestart door wiekie1969, juni 28, 2015, 11:11:43

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
16 (26.2%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Kai Heerings
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.6%)
Erik Bakker
26 (42.6%)
Sander van de Streek
1 (1.6%)
Sjoerd Overgoor
12 (19.7%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.6%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Marvin Peersman
3 (4.9%)
Valmir Berisha
1 (1.6%)

Totaal aantal stemmen: 61

Stemmen gesloten: augustus 19, 2015, 21:42:22

wiekie1969

Snap de opstelling niet. Masek heeft alle potten gespeeld in de voorbereiding maar begint nu op de bank. Zet die jongen er gewoon in man. Die heeft techniek en creativiteit.  Nou mutte we ons eerst 60 minuten aan die Bakker ergeren.

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op augustus 12, 2015, 08:01:17

Wut een beetje moe van dat gewauwel van Henkie Harkema. Voorbereiding was slecht. Heel veel verloren.

Hij zegt, we hebben een van de laagste begrotingen dus handhaven is het doel maar we zijn bloedfanatiek om het beter te doen. Dat is geen hebreeuws lijkt me, zo is het toch?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op augustus 12, 2015, 09:21:56
Snap de opstelling niet. Masek heeft alle potten gespeeld in de voorbereiding maar begint nu op de bank. Zet die jongen er gewoon in man. Die heeft techniek en creativiteit.  Nou mutte we ons eerst 60 minuten aan die Bakker ergeren.

Ik snap het volkomen. Thuis zal hij wrs wel met Masek EN Streek starten tegen de wat mindere broeders.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Oosttribune

Ik hoop dat het anders is maar ... Zwolle uit.... nul punten

michello

Middenveld van PEC spelen twee broekies, Marinus en Dekker,  daar moet je bovenop zitten en de slag winnen. Veldwijk zit in de tas bij Heerings en Reijnen. Menig en Becker kort houden en verder zelf gaan voetballen. Lekkere bank hebben wij nog met Berisha, Masek, Narsingh en zelfs Barto die je er nog bij kunt gooien.

Heb er alle vertrouwen in vandaag! Vol gas naar de eerste 3 punten  :thumbsup

zeewolde

Cambuur aast op unieke zege bij PEC Zwolle

In de aanloop naar de eerste speelronde in de Eredivisie duikt Voetbal International als vanouds in de statistieken. Woensdagavond staan PEC Zwolle en SC Cambuur tegenover elkaar in het IJsseldelta Stadion (aftrap 19.45 uur).

● PEC Zwolle – SC Cambuur staat pas voor de derde keer op het programma in de Eredivisie; de Zwollenaren wonnen de voorgaande twee ontmoetingen (2-0 en 6-1).

● PEC Zwolle kreeg in de laatste tien thuiswedstrijden in de competitie nooit meer dan één treffer tegen (zeven in totaal).

● Alleen PSV (48) en Ajax (39) pakten afgelopen seizoen meer punten in eigen huis dan PEC Zwolle (37).

● In de meest recente wedstrijd tussen Zwolle en Cambuur (6-1) was Stef Nijland in de 21 speelminuten die hij kreeg driemaal trefzeker uit drie schoten.

● Nijland is met zijn drie treffers in het vorige duel met Cambuur de enige speler van PEC Zwolle die sinds de terugkeer naar het hoogste niveau in 2012 een hattrick wist te maken.

● Lars Veldwijk (foto) kwam afgelopen jaar niet verder dan 113 speelminuten in elf invalbeurten voor Championship-ploeg Nottingham Forest (0 goals). Nu gaat hij proberen voor PEC wel het net te vinden.

● Queensy Menig was goed voor elf doelpunten in dertig competitieduels voor Jong Ajax in 2014/15. Deze zomer stapte hij over naar PEC.

● SC Cambuur heeft nog nooit een overwinning geboekt tijdens de eerste speelronde van een Eredivisie-seizoen (G5, V1).

● Cambuur bleef in het seizoen 2014/15 samen met PSV en FC Twente ongeslagen in de maand augustus (W2, G2).

● SC Cambuur slaagde er in 2015 nog niet in om een uitwedstrijd te winnen (G2, V7).

● De Leeuwarders wisten de laatste vijf competitieduels niet te winnen; de laatste keer dat SC Cambuur langer op een Eredivisie-zege moest wachten was in maart 2000 (twaalf wedstrijden zonder winst).

● De ploeg van Henk de Jonge kreeg afgelopen seizoen meer doelpunten tegen uit strafschoppen dan elke andere Eredivisie-club (zeven).

● Bartholomew Ogbeche is samen met Jack de Gier Eredivisie-clubtopscorer aller tijden van SC Cambuur met vijftien doelpunten.

hobbes

Citaat van: michello op augustus 12, 2015, 09:42:52
Lekkere bank hebben wij nog met Berisha, Masek, Narsingh en zelfs Barto die je er nog bij kunt gooien.

Dat zijn dan vier wissels, dat mag niet :zucht

albert54

:scc
vraagje,
hoe laat  vertrekt de supporters bus vanavond naar zwolle.
w:)

michello

Citaat van: hobbes op augustus 12, 2015, 09:59:49
Dat zijn dan vier wissels, dat mag niet :zucht

Dat snap ik. We heten niet allemaal Han Berger. De diehards weten vast wel welke wedstrijd ik bedoel... :_schater

drg

Valmir! Valmir! Valmir!  _O_

Van mij mag ie wel een paar van z'n geweldig afmakers tegen pec herhalen.

Cor

Citaat van: wiekie1969 op augustus 12, 2015, 09:21:56

Kijk je het eerste uur niet  :devil

thankyou

Citaat van: albert54 op augustus 12, 2015, 10:20:35
:scc
vraagje,
hoe laat  vertrekt de supporters bus vanavond naar zwolle.
w:)
17:30 aanwezig, Bus vertrekt 17:45
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Dokkumer

Citaat van: michello op augustus 12, 2015, 10:21:02
Dat snap ik. We heten niet allemaal Han Berger. De diehards weten vast wel welke wedstrijd ik bedoel... :_schater
Eindhoven, thuis of uit, altijd lastig :P
En ja dit was thuis!

HilversumOnTour

MATCHDAYYYY! Straks optijd richting Zwolle. Ben heel benieuwd!  |:) |:)