Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Lucas Bijker

Gestart door SCC-J, februari 03, 2013, 21:13:37

Vorige topic - Volgende topic

Apeldoorner

Speelde erg sterk tegen sparta!

MP4L

Deze ook maar verkopen.. maar dan voor 300.000 :P dan is alles meteen afbetaald en heeft cambuur alleen maar winst geloof ik :P

sccleeuwarden

Kan zeker nog belangrijk worden voor onze club, als die maar zijn eigen spel kan spelen en niet te veel opdrachten krijgt

Dokkumer

Onverzettelijk gisteren!

richard

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 16:39:13
Onverzettelijk gisteren!

Vond hem niet geweldig te ver van de man af, alles achteruit maar ja hij is nog jong!!

Dokkumer

Moest idd. iets te vaak zijn -vaak positionele- eigen foutjes herstellen, maar omdat ik in een positieve bui ben vergeef ik hem dat. Herstelde vaak heel goed.

sunderland

Citaat van: richard op februari 16, 2013, 16:49:21
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 16:39:13
Onverzettelijk gisteren!

Vond hem niet geweldig te ver van de man af, alles achteruit maar ja hij is nog jong!!
hij heeft gister zijn opdracht prima gedaan .Hij had aande bal aanvallend meer kunnen doen uit nederlands oogpnt gezien .Uit buitenlands oogpnt gezien goed gespeeld 8)

cambuurlegend

Komt prima mee op dit niveau , is fel en bezit over een hoop snelheid.

denistel

weinig op aan te merken gister.blijft voetballen en rustig aan de bal.

richard

Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 22:59:35
weinig op aan te merken gister.blijft voetballen en rustig aan de bal.

Staat bijna nooit open en daardoor moet ie altijd terug maar al eerder gezegd.....hij is nog jong!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op februari 20, 2013, 01:26:18
Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 22:59:35
weinig op aan te merken gister.blijft voetballen en rustig aan de bal.

Staat bijna nooit open en daardoor moet ie altijd terug maar al eerder gezegd.....hij is nog jong!!
Hopen dat hij de komende tijd door kan groeien tot een vaste waarde.. De potentie is er in ieder geval..
IN HENK WE TRUST!!!

Andre-Lwd

Mag wel wat meer inspelen naar voren, speelt altijd breed of terug, maar zal wel te maken hebben dat hij geen fouten wil maken.
Verdedigend doet hij het goed, aanvallend wat minder.

Dokkumer

Citaat van: richard op februari 20, 2013, 01:26:18
Citaat van: denistel op februari 19, 2013, 22:59:35
weinig op aan te merken gister.blijft voetballen en rustig aan de bal.

Staat bijna nooit open en daardoor moet ie altijd terug maar al eerder gezegd.....hij is nog jong!!

Mooie klus voor Lodeweges cs. om daar wat van te maken. Potentie is er zeker, nu bijschaven  |:)

:0=LUCASINHO

666

'Cambuur kan nog steeds bovenin meedoen'
Gepubliceerd op 22 februari 2013, 08:22

Laatst bijgewerkt op 22 februari 2013, 08:49

LEEUWARDEN - Lucas Bijker (foto) is na de winterstop uitgegroeid tot Cambuurs vaste linksback. Hij is uitvloeisel een sterke lichting Leeuwarder jeugdvoetballers.

Vanavond speelt hij met Cambuur thuis tegen Den Bosch, vandaag geeft hij een paginagroot interview aan de LC.

,,We zijn wisselvallig, maar tegen Sparta en MVV speelden we goed. Ook andere ploegen laten punten liggen. Het ligt helemaal open, maar we hebben zeker een kans om heel hoog bovenin mee te doen.''

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Klasse jonguhh .Goed bezig ,ga zo door .Echt een dikke vold vandaag