Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Cambuur

Gestart door Gasgeve, april 21, 2015, 15:28:03

Vorige topic - Volgende topic

mugel

Citaat van: Grijskijkert op mei 21, 2015, 14:51:47
Is Amil Dilberovic niet iets voor (Jong)Cambuur? Speelde in Zweden voor
IF Elfsborg onder 19 en zit nu zonder club.. Is linksbuiten/aanvallende middenvelder.. 2 jaar geleden waren er nogal wat clubs geïnteresseerd in hem, dus hij moet kunnen voetballen..

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/91939/topclubs-lonken-naar-nederlands-serie-btalent-dilberovic

Waar wil je voetballen? Bij Real Madrid, AC Milan of Jong Cambuur?
Dat is net zoiets als: Zal ik een muziekje opzetten? The Beatles, The Rolling Stones of zanger Rinus?  :insane

poelie-lwd

Doet Betaze ook mee?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: mugel op mei 27, 2015, 18:52:55
Waar wil je voetballen? Bij Real Madrid, AC Milan of Jong Cambuur?
Dat is net zoiets als: Zal ik een muziekje opzetten? The Beatles, The Rolling Stones of zanger Rinus?  :insane
Hij is nu clubloos en is niet naar genoemde clubs gegaan maar naar
IF Elfsborg (Zweden)...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#79
Nummers 6,7,8,9,10 en de keeper deden het wel aardig.. Heeft iemand een spelers lijst?
IN HENK WE TRUST!!!


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Grijskijkert op mei 27, 2015, 20:38:14
Nummers 6,7,8,9,10 en de keeper deden het wel aardig.. Heeft iemand een spelers lijst?
http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/120746/sc-cambuur-richt-pijlen-op-uitgerangeerd-feyenoordduo?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Speelden onder 8(v/d Putten) en 9 (Omar El Baad).. Van der Putten is spits en Omar El Baad speelde centraal achterin en kan ook als verdedigende middenvelder uit de voeten..
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur Groningen

Een collega tipte me

SC Cambuur is bezig met de selectie voor komend seizoen en hoopt op de komst van Omar El Baad en Rowdy van der Putten. Dit meldt het doorgaans goed ingevoerde Varkenoord Watch. De A-junioren krijgen geen nieuw contract van Feyenoord.

Ik neem aan voor Jong Cambuur als het waar blijkt?

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 29, 2015, 19:13:49
Een collega tipte me

SC Cambuur is bezig met de selectie voor komend seizoen en hoopt op de komst van Omar El Baad en Rowdy van der Putten. Dit meldt het doorgaans goed ingevoerde Varkenoord Watch. De A-junioren krijgen geen nieuw contract van Feyenoord.

Ik neem aan voor Jong Cambuur als het waar blijkt?
v/d Putten wel maar die El Baad kan wel aansluiten bij het eerste..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Spits Rowdy van der Putten komt over van Feyenoord en gaat in het beloftenteam spelen

Collingwood

Aangepaast naar aanleiding van het aantrekken van Rowdy van Putten. Schijnt volgens Henk Albers een behoorlijk talent te zijn:

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Lijkt me dat @Rowdy10x, afkomstig van #Feyenoord-Academy, in de nabije toekomst ook iets zou kunnen gaan betekenen voor hoofdmacht #Cambuur

Ook denkt hij dat de collega van Van Putten, Omar El-Baad, ook snel deze kant op komt:

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Ik verwacht ook dat Omar El Baad (#Feyenoord-Academy) naar #Cambuur toekomt. Maakte in eerdergenoemde wedstrijd eveneens prima indruk.

Toch prachtig dat we weer een eigen beloftenteam hebben!


Selectie Jong Cambuur 2015/2016:


Keepers       
Kevin Wilpstra      

Verdediging           
Donny van Iperen
Mike Busse
Delvechio Blackson

        
Middenveld         
Daniël van Warven      
Noureddine Boutzamar       
Said Hassan
Yordi Schols


Aanvallers         
Ashley Constantia
Martijn van Roeden
Rowdy van Putten
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 03, 2015, 19:08:18
Aangepaast naar aanleiding van het aantrekken van Rowdy van Putten. Schijnt volgens Henk Albers een behoorlijk talent te zijn:

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970
Lijkt me dat @Rowdy10x, afkomstig van #Feyenoord-Academy, in de nabije toekomst ook iets zou kunnen gaan betekenen voor hoofdmacht #Cambuur

Ook denkt hij dat de collega van Van Putten, Omar El-Baad, ook snel deze kant op komt:

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 
Ik verwacht ook dat Omar El Baad (#Feyenoord-Academy) naar #Cambuur toekomt. Maakte in eerdergenoemde wedstrijd eveneens prima indruk.

Toch prachtig dat we weer een eigen beloftenteam hebben!


Selectie Jong Cambuur 2015/2016:


Keepers       
Kevin Wilpstra      

Verdediging           
Donny van Iperen
Mike Busse
Delvechio Blackson

        
Middenveld         
Daniël van Warven      
Noureddine Boutzamar       
Said Hassan
Yordi Schols


Aanvallers         
Ashley Constantia
Martijn van Roeden
Rowdy van Putten
Hahaha... jaja... kreeg ik gister niet een bepaald verwijt van iemand iets van over 1 nacht ijs gaan... noem geen namen hoor.. :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2015, 19:43:22
Hahaha... jaja... kreeg ik gister niet een bepaald verwijt van iemand iets van over 1 nacht ijs gaan... noem geen namen hoor.. :_schater

Bedoel je mij? Wat heb ik gezegd?
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 03, 2015, 19:46:35
Bedoel je mij? Wat heb ik gezegd?
Nee jij niet.. gehehe... was iemand die zei dat hij op het vuur zat ;)
IN HENK WE TRUST!!!