Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong Cambuur

Gestart door Gasgeve, april 21, 2015, 15:28:03

Vorige topic - Volgende topic

jesper87

en wat vonden jullie van de training? degene die geweest zijn. nog opvallende spelers gezien?


cambuurlegend

Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 11:21:47
Zit een hele goeie bij, aanvoerder van feyenoord a1, vd putten. Kan zo bij de 1e selectie.

Aanvoerder van Feyenoord A1  :_schater :_schater :_schater Van de Putten heeft zijn wedstrijden voornamelijk in de A2 gespeeld van Feyenoord , en mocht zo nu en dan een keer invallen bij de A1. Hopen dat het wat word maar kwam bij Feyenoord niet eens in de buurt van een contractje terwijl ze die momenteel bijna aan elke jeugdspeler aanbieden omdat ze ernstig spelers tekort komen voor Jong Feyenoord. Omar El Baad is iets beter , constanter ook maar ook geen hoogvlieger....Die jongens zijn nog lang niet op het niveau van Eredivisie voetbal...

Dokkumer

Citaat van: cambuurlegend op juni 28, 2015, 21:46:36
Aanvoerder van Feyenoord A1  :_schater :_schater :_schater Van de Putten heeft zijn wedstrijden voornamelijk in de A2 gespeeld van Feyenoord , en mocht zo nu en dan een keer invallen bij de A1. Hopen dat het wat word maar kwam bij Feyenoord niet eens in de buurt van een contractje terwijl ze die momenteel bijna aan elke jeugdspeler aanbieden omdat ze ernstig spelers tekort komen voor Jong Feyenoord. Omar El Baad is iets beter , constanter ook maar ook geen hoogvlieger....Die jongens zijn nog lang niet op het niveau van Eredivisie voetbal...

:_schater Die jongens zijn ook uitdrukkelijk gehaald als basisspelers



















van de beloften

Marc S

#138
Natuurlijk word er wel gekeken naar potentieel. Maar het doel was simpelweg een belofte team te hebben. Anders kwam de licentie in gevaar voor de Eredivisie.

Collingwood

Je moet natuurlijk ergens beginnen. Vanaf dit punt kun je weer gaan doorselecteren.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op juni 28, 2015, 22:02:58
Natuurlijk word er wel gekeken naar potentieel. Maar het doel was simpelweg een belofte team te hebben. Anders kwam de licentie in gevaar voor de Eredivisie.

Is dat een verplichting in de ere dan?
Henk, held, bedankt

denistel

ja zeker de 1e 2 jaar liften we mee op jong groningen/cambuur nu die samenwerking er niet
meer is moet je zelf een beloften team hebben.

Marc S

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2015, 22:14:38
Is dat een verplichting in de ere dan?

Ja, moet van af het tweede jaar, vorig jaar deelden we de beloften in naam met Groningen.

jesper87

wat een negatieviteit, alsof er niet nog een leuk talentje zou kunnen door ontwikkelen, maar ook andersom, spelers die terug komen van blessures of iets dergelijke wel weer wedstrijd ritme opbouwen.

ik denk dat dit jong cambuur nog best leuk kan gaan verrassen. zit veel voetbal in wat ik gezien heb vandaag, en dat was nog niet denderend veel. omdat het een rustige training was

justremco

Citaat van: jesper87 op juni 28, 2015, 22:45:50
wat een negatieviteit, alsof er niet nog een leuk talentje zou kunnen door ontwikkelen, maar ook andersom, spelers die terug komen van blessures of iets dergelijke wel weer wedstrijd ritme opbouwen.

ik denk dat dit jong cambuur nog best leuk kan gaan verrassen. zit veel voetbal in wat ik gezien heb vandaag, en dat was nog niet denderend veel. omdat het een rustige training was

Vergeet niet dat de stap van de amateurs of jeugd/beloften teams naar de eredivisie gewoon heel groot is. Zou leuk zijn als er spelers zijn die kunnen aanhaken, maar in eerste instantie is het gewoon mooi dat afvallers van het eerste minuten kunnen maken bij de beloften

justremco

Volgens fr-fans.nl gaat er nog een Feyenoorder bij de beloften spelen, namelijk: Phebian James. Kan de hele linkerkant bestrijken volgens transfermarkt.nl en zat in 2012 oa nog bij oranje onder 17

el haj

Citaat van: justremco op juli 05, 2015, 23:06:52
Volgens fr-fans.nl gaat er nog een Feyenoorder bij de beloften spelen, namelijk: Phebian James. Kan de hele linkerkant bestrijken volgens transfermarkt.nl en zat in 2012 oa nog bij oranje onder 17

Zij gebruiken als bron de Feyenoord Academy. Lijkt dus wel betrouwbaar.

jesper87

wie gaan er dinsdag bij de oefenwedstrijd in ermelo kijken bij jong cambuur?

Collingwood

Update na aantrekken James.


Selectie Jong Cambuur 2015/2016:


Keepers       
Kevin Wilpstra      

Verdediging           
Donny van Iperen
Mike Busse
Delvechio Blackson
Omar El Baad
        
Middenveld         
DaniĆ«l van Warven      
Noureddine Boutzamar       
Said Hassan
Yordi Schols
Jamiro Monteiro Alvarenga

Aanvallers         
Ashley Constantia
Martijn van Roeden
Rowdy van Putten
Phebian James
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: jesper87 op juli 05, 2015, 23:59:15
wie gaan er dinsdag bij de oefenwedstrijd in ermelo kijken bij jong cambuur?


Wat voor oefenpotje Is dat?
Henk, held, bedankt