Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Groningen - Sc Cambuur 12-04-2015

Gestart door Gasgeve, maart 19, 2015, 16:36:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Groningen - Cambuur

Leonard Nienhuis
3 (8.3%)
Wout Droste
3 (8.3%)
Etiënne Reijnen
1 (2.8%)
Mart Dijkstra
10 (27.8%)
Lucas Bijker
2 (5.6%)
Sander van de Streek
1 (2.8%)
Mohamed El Makrini
1 (2.8%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
8 (22.2%)
Bartholomew Ogbeche
5 (13.9%)
Furdjel Narsingh
2 (5.6%)
Daniël de Ridder
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 36

Stemmen gesloten: april 19, 2015, 19:22:51

de Schoot

Citaat van: Nightmarelwd op april 15, 2015, 10:07:34

Werd dan gezongen in het rechtervak, want ons vak werd dit niet gezongen. Misschien omdat in ons vak Ooooohoo, Ooooohoo Leeuwarden, Leeuwarden werd gezongen.  :y

Wonderwall klonk prima. Niks mis mee.



Vond ze beide lekker! Duurt bij ons alleen zo verrekte lang voordat mensen het overnemen.

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op april 15, 2015, 20:01:18
Het is vergelijkbaar

Helaas wel, nog niet zo erg, maar bij ons is het niet altijd meer als weleer. Zo nu en dan is noord vocaal 1, maar helaas zie je ook hier ook vocaal een splitsing in de vakken wat ik maar niet begrijp.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Casuals-lwd

In Grunn is er ultras (Fanatics) en liefhebbers van het Engelse sfeer (Z-side), 2 hele verschillende belevingen. Hier zijn het meer de kleinere dingetjes.

DayDreamer

Binnenkort dus ook bij ons, als ik zo her en der lees.