Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Heracles

Gestart door John Hiatt, februari 17, 2015, 09:30:46

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Heracles

Leonard Nienhuis
12 (21.8%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiënne Reijnen
23 (41.8%)
 Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
6 (10.9%)
Erik Bakker
1 (1.8%)
Mart Dijkstra
4 (7.3%)
Sander van de Streek
6 (10.9%)
Daniël de Ridder
3 (5.5%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 55

Stemmen gesloten: maart 07, 2015, 23:30:53

dizzhead

Citaat van: dit is mien club op maart 02, 2015, 16:06:14
Ik me mateloos geirriteerd aan een mede supporter die achter ons stond.
Continu afgeven op Ogbeche (niet een fatsoenlijke bal gehad), Narsingh was kut.
Waarom brengt hij Rosheuvel niet (ziek?). Wie wisselt Bytyqi nu al...

Jezus een jaar gelden konden we dit soort spelers niet eens veroorloven. Wees blij dat ze bij ons spelen en als je kritiek hebt prima, maar zorg dan dat je op de hoogte bent van de zaken bij Cambuur :zucht

Als je niet op de hoogte bent van de zaken, weet je ook niet dat die zaken er zijn. Dus op zich geef je altijd je mening op basis van datgene waarvan je op de hoogte bent. Wij ook. Verder ben ik het met je eens. Maar lekker zeiken hoort er ook wel eens bij toch....

sunderland

Nou je bent wel een mooie slome als je niet wist dat Rosheuvel ziek was .En Bytiqi liep 10 min mank dat zag toch iedereen .Blijf dan thuis

piene hassus

je mutte je toch ergens afreagere, mag tuus niet denk ik

dizzhead

Citaat van: sunderland op maart 02, 2015, 16:46:20
Nou je bent wel een mooie slome als je niet wist dat Rosheuvel ziek was .En Bytiqi liep 10 min mank dat zag toch iedereen .Blijf dan thuis

Dat ben ik met je eens. Maar ja, zo werkt dat. Bij mij in de buurt staat er met grote regelmaat een zo op z'n benen te tollen dat ik me serieus afvraag of die überhaupt weet waar die is.  8P   :y   :proost  Ik geniet daar dan ook wel weer van.

TopperM

Citaat van: DayDreamer op maart 02, 2015, 10:29:35
Dat geflits was toch amper te zien in het stadion, dan al helemaal niet als je als speler het veld oploopt.
idd wat heeft het dan voor meerwaarde?

Vedetski

Citaat van: dizzhead op maart 02, 2015, 16:13:24
Als je niet op de hoogte bent van de zaken, weet je ook niet dat die zaken er zijn. Dus op zich geef je altijd je mening op basis van datgene waarvan je op de hoogte bent. Wij ook. Verder ben ik het met je eens. Maar lekker zeiken hoort er ook wel eens bij toch....

Ik heb een figuur achter mij zitten (op Zuid) die meent de hele wedstrijd te moeten analyseren en alles moet uitleggen, waarom het een corner is of buitenspel. Zo verschrikkelijk irritant, alsof diegene naast hem blind is  :zucht
:koffie