Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe trainer.

Gestart door speculeter, juni 02, 2016, 15:56:34

Vorige topic - Volgende topic

Wie moet het worden...

Henk natuurlijk
50 (49.5%)
Fred Grim
12 (11.9%)
Jack de Gier
16 (15.8%)
John de Wolf
3 (3%)
Maurice Steijn
2 (2%)
Sipke Hulshof
3 (3%)
Foeke Booy
1 (1%)
Alfons Groenendijk
4 (4%)
Dwight Lodeweges :devil
5 (5%)
Iemand anders, namelijk ...
5 (5%)

Totaal aantal stemmen: 101

Delamere

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 10:56:43
Volgens mij is dat nou juist het punt. Wat je van tevoren denkt over een trainer is helemaal geen garantie voor hoe het gaat uitpakken (voor de goede orde, ik ben ook helemaal niet blij met Maas).
Exact.
Ook ik was niet ontevreden over aanstelling Keizer, maar heeft niks gebracht dus optimisme bleek uiteindelijk nergens op gebaseerd.
Ook ik was tot nu toe geen fan van Maas maar misschien blijkt het een gouden greep. En is het negativisme nergens op gebaseerd. Laten we het hopen!

DK

Citaat van: okkele op juni 17, 2016, 11:14:18
zou dit een eye-opener zijn voor de zeik-forummers?
vast niet.

sterke post man  :proost :thumbsup! wanneer je je niet, redelijk onderbouwd lijkt me, kan vinden in de keuze van deze trainer ben je een zeik forummer?? 

pvanbuijtene

Citaat van: DK op juni 17, 2016, 11:19:04
sterke post man  :proost :thumbsup! wanneer je je niet, redelijk onderbouwd lijkt me, kan vinden in de keuze van deze trainer ben je een zeik forummer??

elke beslissing die genomen wordt door Cambuur oo trainer / speler geboed wordt in twijfel getrokken zodat elke speler al met achterstsnd begint. dus ja.

Len Cantello

Ik denk dat ik zo mn seizoenskaart maar ff in de Maas gooi. Ben er toch in de buurt....
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

okkele

geen reactie waard van buut`n.

:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

DK

Citaat van: pvanbuijtene op juni 17, 2016, 11:25:03
elke beslissing die genomen wordt door Cambuur oo trainer / speler geboed wordt in twijfel getrokken zodat elke speler al met achterstsnd begint. dus ja.

ik was juist razendenthousiast over alle beslissingen van Henry! maar hier slaat hij net even de plank mis..

Scc4-ever

Aangezien Maas maar voor een jaar hier getekend heeft zou t mij niks verbazen dat ze uiteindelijk voor Grim gaan daarna. Klein gokje hoor dat denk ik .

DK

Citaat van: okkele op juni 17, 2016, 11:26:49
geen reactie waard van buut`n.

:proost

top man! goede discussie zo! dat houdt het forum levendig!  :thumbsup :_schater

Dokkumer

Citaat van: Delamere op juni 17, 2016, 10:44:13
Heb nog even wat teruggelezen maar velen die nu roepen dat Maas een waardeloze keuze is, waren wel zielsgelukkig met de aanstelling van Keizer een paar maanden geleden. En dat bleek ook een waardeloze trainer met waardeloos voetbal en dus degradatie tot gevolg. Het bleek ook nog eens een achterbaks ventje te zijn. Eerst spelers halen voor komend seizoen en er vervolgens de brui aan geven en naar Jong Ajax vluchten. Maar hij werd wel door bijna iedereen met tromgeroffel binnengehaald.
Moraal van het verhaal, misschien toch eerst maar even afwachten wat Maas er van maakt, voordat er karrevrachten stront over deze man uitgestort wordt.
Zoals al eerder aangegeven heeft Keizer als TM hier goede dingen gedaan en liet hij als veldtrainer met Telstar en Emmen hele aardige dingen zien. Dat hij hier op een zinkend schip stapte en daar vrolijk mee op ramkoers verder stuurde was niet te voorzien.
Maas daarentegen heeft ook in een half jaar een goed voetballend team flink zand in de raderen lopen strooien. Durft niet hard in te grijpen, goochelt met opstellingen en heeft voetbalinhoudelijk net zoveel zinnigs te melden als ik.

Tot slot ziet hij elke kritische vraag in een interview als een persoonlijke aanslag op zijn leven en probeert daar een beetje de van Gaal uit te hangen, wiens veters hij van zijn levensdagen niet eens zou mogen strikken.

Ik teken nu al voor een verloren seizoen, met hangen en wurgen PO halen en dan kansloos in de eerste ronde ten onder.

Delamere

Nou ja,  het moment van het gluiperige vertrek van Keizer maakte het ook lastig om nog een goede trainer aan te stellen. We zullen zien, maar hoop op een eerlijke kans voor Maas!

Dokkumer

Waarom was het lastig? Op wat kleine transfers na zat de markt nog compleet op slot.

Overigens kan de discussie over een nieuwe trainer gesloten worden, hier kunnen we onze nieuwe trainer afbranden of een kans geven.