Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

help / denktank.

Gestart door okkele, december 05, 2014, 18:38:59

Vorige topic - Volgende topic

okkele

dag liwwadders.
graag jullie hulp bij het volgende;
een collega van mij heeft een winkeltje op de tuinen en wil daar graag iets liwwadders van maken.
in tegenstelling tot die klotewinkel in de oosterstraat waar je voornamelijk fr#@se dingen kan kopen wil hij voornamelijk liwwadder zaken hebben.

hier graag ideeen voor artikelen/materialen/goederen die verkocht kunnen worden.
ook een naam voor de winkel zijn we nog niet uit,uiteraard liwwadders maar 058 is wel uitgemolken dus bedenk wat moois.
volgens mij waren er al plannen voor de horeca (onderzetters e.d.) dus het hertje is er misschien ook wel bij gebaat.

ludiek,zakelijk of humor maakt niks uit,gebruik je fantasie maar.
dank u.
|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Goudvinger

Zeurkousen in verschillende maten.

EdsjeSCC

Een soort manneke pis die azijn zeikt

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

de humor nu gehad,ook nog serieuze reacties?
vooral wat betreft de (unieke) naam van de winkel?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

danii058

beeldjes van de o zo skeve oldehove  |:)

666

Citaat van: okkele op december 05, 2014, 23:51:57
de humor nu gehad,ook nog serieuze reacties?
vooral wat betreft de (unieke) naam van de winkel?

En dat al na 3 reacties...?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

reisbureau

Citaat van: 666 op december 06, 2014, 08:04:10
En dat al na 3 reacties...?

Hij ken selluf wel met briefkuh en pen naar het VVV en die niet te noemen look a like DKV winkel. Opschrievuh wat ze daar hevvuh en dan de bloedvlekken weglatuh.

O ja en natuurlijk een Stadspenning met ons Oldehove (zonder bakje voor Clint), stadsdrankje Liwwadder arcenicum en een erotische hoek met Mata Hari artikelen. :clint

Als achtergrond muziek de Oudste stapper fan e stad, Kien wat staats weer skeef, genot, Leeuwarder Tango, Mien stadsje, Liwwadder bleus etc.

De rest mut ie selluf mar bedenkuh.  :P



okkele

muziek.
kijk,daar hadden we nog niet aan gedacht.
verkoop dan he?
scheer,reina,koert,joepie,rickie.
met facebook-contacten gaat er al een hele wereld open suh.
_O_
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.